Tof!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Heb je nog een plekje over voor Erik?quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:44 schreef Memento-Mori het volgende:de moeder van die vriendin wil de katjes morgen ergens anders onderbrengen ivm feestje
De subtiliteit ontgaat anderen misschien, maar mij niet atbquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:55 schreef alwaysthebest het volgende:
Oooooooh, die vriendin.
That's what you're here for.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
De subtiliteit ontgaat anderen misschien, maar mij niet atb![]()
![]()
Mij ook nietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
De subtiliteit ontgaat anderen misschien, maar mij niet atb![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tof!!!
Waar?!![]()
Laat me raden...Fout! Achter het stationSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
Prima locatie! Dicht bij de stad én het stationquote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Prima locatie! Dicht bij de stad én het station![]()
Ik was even vergeten dat het hier om een kamer ging en dacht in eerste instantie dan ook dat 't ging om je nieuwe werk.quote:
De boekenrek?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:51 schreef drs_Kiwi het volgende:
Weekend![]()
Heb al een bureau en vitrine kast uit elkaar geschroeft, morgen 's aan de boekenrek beginnen![]()
Sorry, zware week achter de rug, dan let ik niet echt meer op mijn spellingquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De boekenrek?
Geschroeft?
Morgen 's?
Vitrine kast?
Wat ben jij voor doctorandus?
En er staat nog een vraag van mij open die je zou beantwoorden.
Aaaaah.quote:
Je doet me er geen groter plezier mee.quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat het hier om een kamer ging en dacht in eerste instantie dan ook dat 't ging om je nieuwe werk.
Ik wou je nog bellen om te kijken of je zin had om een filmpje te pakken, maar Dizer kan zijn grote teen niet bewegen en is alleen nog maar op 1 voet aan het lopenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |