Beesten in het nieuws, vragen over roerende en onroerende organismen, foto's en al het andere met betrekking op de levende have: hier kun je het kwijt...
Anubis: Klopt. Hoop ik volgend jaar nakweek van te hebben Ticootje: Nog een stuk of 3 geloof ik. Tiny is inmiddels ook al aardig gegroeid dus die mag ook weg. Zal mijn zorgenkindje wel een beetje gaan missen :/
Gisteren alweer een nieuw slangetje gekocht. Een haakneus deze keer. Man 100% het voor Albino. Offerte aangevraagd voor 3 terra's 150 x 60 x 50. Gaan 3 kleinere terra's op marktplaats. Blijven alle dieren ook lekker ruim zitten.
Bewondering voor je geduld en voorzichtigheid, UZN . 't Is dat ik mezelf heb voorgenomen geen huisdieren meer te nemen (en al helemaal geen zorgenkindjes ) maar anders ...
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Nog piepklein. Zie waxinelichtje vergelijkingsmateriaal.
Cute as a bug:
Deze komt van http://www.albinohognose.nl/snakes/index.htm 100% het voor albino. Verwacht nog heel wat jaren verder te zijn voordat ik mijn eigen albinotjes heb maar deze is ook erg licht van kleur. Wat ik erg mooi vind. 65 euro voor betaald. Ik heb 3 jaar geleden een vrouwtje gekocht voor 35 euro maar nu heb ik ze niet onder de 50 euro gezien. Een echte albino kost dik 1.000 Gelukkig daalt dat ieder jaar dus ik hoop met 2/3 jaar voor een betaalbare prijs er eentje te kunnen kopen. Als ik die dan tegen de nakomelingen van deze man zet hoop ik ook albinotjes te krijgen. Maar da's allemaal nog ver in de toekomst.
leuk topic om door te lezen. Ik heb niets met slangen, maar leuk om de foto's te zien. maar bij het gezin in Australie waar ik een jaar verbleef hadden ze een catch en release license. 1x vingen ze een red belly black snake (potentieel dodelijk) die bij iemand in het portiek eieren aan het leggen was. Toen kwamen daar dus zo'n 15 kleine red bellies uit. Nou die waren fel! Als je er met een hand 30cm boven kwam gingen al die koppies omhoog en gelijk al hissen! En echt al meteen een miniatuurversie van de volwassen red belly snake. Die lui hadden een kooi van 1,8m hoog en doorsnede buiten staan met 5 carpet pythons. Dat waren behoorlijke slangen die levende ratten gevoerd kregen. 1x nog twee slangen moeten helpen losmaken want de een had een hap in de zijkant van een ander gezet. Oh oh.
Albino's vind ik trouwens persoonlijk zielig, omdat ze vaak slecht zicht hebben. Er missen bepaalde genen waardoor het albino optreedt. Dan zie ik liever een mooie tekening.
In a world without fences, who needs Windows and Gates!
Ik heb er nu nog 1 over. Die had een paar dagen geleden eigelijk een nieuw baasje moeten krijgen. Toen die gozer langskwam om haar te halen beet ze 'm in zijn flikker Toen heeft hij er 1 meegenomen ipv 2 Naar mij hapt en musk ze ook. Waarschijnlijk trauma van het sonderen want sindsdien is het een kreng. Hopelijk trekt dat weer bij
Is al een echt schatje aan het worden. Hist niet meer (Eigelijk wel jammer. Vind ik zo'n tof geluid) en is in het algemeen al wat rustiger. Hij zit nu al in een wat groter doorzichtig bakje en als ik even kom kijken en hij zien me komt hij echt zo naar me toe van 'Moet je nou man? Vechte?'' En tikken met dat neusje van 'm. Tiktiktiktiktiktiktiktik Haakneusjes zijn echt