Ik begrijp dat Huub in zijn gezicht gekrabd is door Natasia? Ik neem aan datdaar wel een sanctie op zal staan. Gaat dat haar 100.000 euro kosten?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:27 schreef SiRojK het volgende:
Als dit geen duwen is?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zowel Eric als Huub 200k kwijt en 2k van hun borg.. Adios!
Eric zegt: ik raak niemand met een vinger aan, nee, dat is te zien aan de screenshots hierboven!
scherp...........en zo was het.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:28 schreef noekje het volgende:
Ik pakte een mes omdat ik dacht dat ze mijn spullen had gepakt maar Natas had dat opgeruimd vanmorgen. Nog een aapje uit de mouw.
Dat viel mij ook net op, toen die als eerste Huub bij zijn nek pakte, terwijl Eric, Natasja en Amanda, Lieke aanvielen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:29 schreef scanman01 het volgende:
Mitch is dus echt vóór Amanda en dus tegen Lieke en Huub.
Scan, het is een kindje van God.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Huub in zijn gezicht gekrabd is door Natasia? Ik neem aan datdaar wel een sanctie op zal staan. Gaat dat haar 100.000 euro kosten?
Ik zou zeggen: ga je gang.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:28 schreef tutjehola het volgende:
Is er nou niemand die even de prive of de telegraaf belt ofzo, dan kunnen ze even meelezen hier en een leuk stukje schrijven
nee dombo; het is Natas, die mag dat. Haar favoriet is vast heel tevreden over haar.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Huub in zijn gezicht gekrabd is door Natasia? Ik neem aan datdaar wel een sanctie op zal staan. Gaat dat haar 100.000 euro kosten?
Alsof je een dronken puber aanraadt een pistool mee te nemen de stad inquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:31 schreef mootie het volgende:
Mitch raadt Amanda een honkbalknuppel aan....
Geloof je het zelf?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
en 1000 van haar 10000k..............oepssssssssssssssssssquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het zou moetenquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien als bescherming?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat viel mij ook net op, toen die als eerste Huub bij zijn nek pakte, terwijl Eric, Natasja en Amanda, Lieke aanvielen.![]()
vind ik zo zwak van Jaapquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:32 schreef rooie3 het volgende:
Waarom doet Japio niks meer.
Ik verbaas me ook al over die gast...quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:31 schreef Soury het volgende:
Mitch is net zo dom als Amanda, die verdienen elkaar![]()
niksquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:33 schreef agter het volgende:
wat denk je dat dit betekent qua boetes e.d.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |