beter om 20.15quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:18 schreef avonne het volgende:
*checkt gids*
jemig wat een sukkels
Net nou de kijkcijfers omhoog gaan en het media-offensief van de laatste week (alle interviews en gastoptredens)
Ze hadden het beter tussen de 2 wedstrijden van 20.15 tot 20.40 kunnen zetten voor meer exposure.
Of zijn ze bang voor de voetbalkijkers
Who cares about you.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:40 schreef SmeerCaas het volgende:
Mijn hele leven lang heb ik een godsgruwelijke hekel gehad aan het feit dat sommige omroepen voor voetbal nagenoeg alles laten wijken. [caps on] IK HAAT VOETBAL [caps of]
En terecht!quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:04 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Maandag, Woensdag en Donderdag is geen Gouden Kooi geen goede zet Talpa/Tien![]()
Er is ook geen Deal or No Deal
Tien zendt Maandag, Woensdag en Donderdag Wedstrijden: EK-21
Idd, voetbal ok. Maar zendt de Gouden Kooi dan gewoon later uit.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:35 schreef koppiesoep het volgende:
Dan kunnen ze het verdorie 's nachts toch gewoon uitzenden, doen ze ook met de herhalingen. Of duren die voetbalwedstrijden van 19.30 tot 2.00![]()
ik kijk nooit op zondag.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:41 schreef Talpafan.nl het volgende:
Tien komt wel met een extra lange aflevering op de zondag. Een uur lang De Gouden Kooi.
In totaal worden er 4 uitzendingen overgeslagen.
Aan komende week is het 3 x de week er op nog maar 1x .
Tienfan.nl
Ik dacht ook dat dat een weekoverzicht was. Die ene keer dat ik het heb gezien, was het dat iig wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:34 schreef avonne het volgende:
ik kijk nooit op zondag.
Ik ging er vanuit dat het een herhaling was.
Misschien dat het dus uitgebreider is?
in totaal al 10 dagenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:19 schreef PARA_SUUS het volgende:
Ja hoorrr, en ze lopen al vet achter op de tv![]()
Ja en dat komt tegelijk met de Formule 1quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:41 schreef Talpafan.nl het volgende:
Tien komt wel met een extra lange aflevering op de zondag. Een uur lang De Gouden Kooi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |