Is al vast G8 lidquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:30 schreef DiviFilius het volgende:
Canada
Canada hoort bij de 8 meest geïndustrialiseerde landen ?quote:
Industrie is niet alleen met grote schoorstenen waar vieze rook uitkomt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:33 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Canada hoort bij de 8 meest geïndustrialiseerde landen ?
Dan heb ik een verkeerd beeld van Canada![]()
jaja je wil alles in 1 post hebben, maar zo wil ik het punt niet verdienenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:34 schreef geertp het volgende:
hmm, had toch gedacht dat nu iemand het wel goed zou hebben. lees eens even terug mijne dames en heren.
dat snap ik. jammer dat degene die het lijstje completeerd de vraag post niet goed leest...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:35 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
jaja je wil alles in 1 post hebben, maar zo wil ik het punt niet verdienen
Dat is inderdaad wel het eerlijkst als je alles in één post wil hebbenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:38 schreef geertp het volgende:
den dat ik de volgende keer bij een dergelijke vraag niet meer ga zeggen welke onderdelen goed of fout zijn. Vind ik toch eerlijker denk ik.
Heb je geluk dat ik dat nu nog niet had gedaan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:38 schreef ScottTracy het volgende:
Dan zeg ik
China
India
Brazilie
Zuid-Afrika
Mexico
Wil je Blaz er ook nog ff tussengooien, geert?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:19 schreef RoofingBurner het volgende:
Sorry dat ik gisteren niet meer terugkwam, er kwam wat tussen.
[..]
Antwoord = juist BlaZ +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |