quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:20 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh.
Wel een keer een poging gedaan.
Dat werkt alleen met Mediaplayer 11, toch?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:37 schreef APK het volgende:
Dat lukte de vorige keer niet.![]()
Ik zal het vanavond eens aan een nerd-vriendje vragen.
Ja, je licentie ben je kwijt. Wacht altijd met het terugzetten tot je licentie is verlopen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:46 schreef wolferl het volgende:
Heb geprobeerd om via het DRM backup licentie verhaal mijn streamsduur te verlengen.
Aangezien ik nog tot aankomende Woensdag (25 juli) kon kijken, komt er nu steeds een betaal banner van TIEN in beeld. Ben ik nu mijn streams kwijt die ik eigenlijk tot 25 julie zou moeten hebben?
Want dat DRM gebeuren ging niet goed. Wie kan me even op weg helpen.
Thx KZ, maar het is alweer opgelost, moest even iets installerenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:12 schreef kleinzusje het volgende:
Day
Weet je nog de datum en de tijd van de aankoop ?
Via HiDi kun je een prog krijgen om je backup te maken en dan steeds die datum + tijd instellen.
Mail hem even. Hij helpt je graag
Hebben ze iets aan je computer veranderd (een onderdeel vervangen)? In dat geval werken licenties niet meer. Waarom het nu niet meer werkt zou ik niet kunnen zeggen. Wel weet ik dat ze bij Tien kunnen helpen met een nieuwe licentie als je ze een email stuurt, voor een andere poster hadden ze dat zo gedaan.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:08 schreef Day het volgende:
Ik heb anderhalve week terug weer voor de streams betaald, afgelopen zaterdag hield mijn pc er mee op (virus). Ik heb 'm nu weer terug, maar ik heb geen streams meer, krijg weer zo'n leuk betaalschermpje
.
Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om weer te betalen, want ik heb nog recht op 2,5 weken. Iemand een oplossing?
Ik weet niet hoe het kan, maar na die gratis maand van Talpa/Fok heb ik tot vorige week gratis kunnen kijkenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:50 schreef APK het volgende:
De datum van mijn puter stond opeens op 30 juni, dus die had ik even teruggezet naar de juiste datum.
Gevolg: Betaalscherm(Licentie gekocht omstreeks 5 juli.)
Datum weer terug gezet naar 30 juni: Nog steeds betaalscherm.
Nieuwe licentie gekocht: Streams werken weer.![]()
Vergeten datum weer op vandaag te zetten: Priceless.
Gelukkig Dayquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:21 schreef Day het volgende:
[..]
Thx KZ, maar het is alweer opgelost, moest even iets installeren
HiDi is weekend aan het vieren, maar helpt je graagquote:Op zondag 22 juli 2007 11:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het kan, maar na die gratis maand van Talpa/Fok heb ik tot vorige week gratis kunnen kijken![]()
Omdat ik toen problemen kreeg met mijn computer en m met systeemherstel weer aan de praat kreeg is eea zo verkeerd gegaan dat mijn streams het nu helemaal niet meer doen op die computer
![]()
Is het al gelukt? Anders moet je de drm map verwijderen, dan kun je weer betalen.quote:Op zondag 22 juli 2007 11:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het kan, maar na die gratis maand van Talpa/Fok heb ik tot vorige week gratis kunnen kijken![]()
Omdat ik toen problemen kreeg met mijn computer en m met systeemherstel weer aan de praat kreeg is eea zo verkeerd gegaan dat mijn streams het nu helemaal niet meer doen op die computer
![]()
Gebruik IE eens en er gaat een wereld voor je open ;-)quote:Op zondag 22 juli 2007 16:08 schreef mazaru het volgende:
Mijn streams doen het ook nergens meer.
Als ik de pagina laadt, dan zie ik staan 'verbinding maken' en daarna 'gereed" maar alles blijft zwart.
De streams van Hidiho doen het wel, maar daar zie ik geen volumeknop staan.
[afbeelding]
quote:Op zondag 22 juli 2007 16:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gebruik IE eens en er gaat een wereld voor je open ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |