abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51575582
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 22:15 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik begrijp je niet goed, kleinzusje? Bedoel je dat HiDiHo een oplossing heeft voor het bufferen?
Lieverd, ik kan er niks over zeggen omdat ik geen woordvoerder ben. Wat je kunt doen is hem mailen en om uitleg, hulp vragen. Hij kan dan zelf bepalen of hij antwoord kan geven of kan helpen. Ik weet qua techniek heel weinig, maar hij legt mij veel uit en helpt me vaak met problemen. Maar ik word op het forum neergezet als HiDiHo slet en dat ben ik niet. Dus ik lees mee en zie de reacties, kan mn mond niet houden en wijs op zijn mailadres/site. Ondanks zijn statement blijft hij altijd bereikbaar voor iedereen en wat hij vertelt is aan hem.
Snap je ?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  † In Memoriam † dinsdag 17 juli 2007 @ 23:05:20 #62
137949 Disana
pi_51576648
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 22:38 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Lieverd, ik kan er niks over zeggen omdat ik geen woordvoerder ben. Wat je kunt doen is hem mailen en om uitleg, hulp vragen. Hij kan dan zelf bepalen of hij antwoord kan geven of kan helpen. Ik weet qua techniek heel weinig, maar hij legt mij veel uit en helpt me vaak met problemen. Maar ik word op het forum neergezet als HiDiHo slet en dat ben ik niet. Dus ik lees mee en zie de reacties, kan mn mond niet houden en wijs op zijn mailadres/site. Ondanks zijn statement blijft hij altijd bereikbaar voor iedereen en wat hij vertelt is aan hem.
Snap je ?
Maar ehm... je schreef dat je weet waarom er nu buffers zijn, en dat in combinatie met de mededeling dat HiDiHo wil helpen. Dat klinkt naar een hint, en zo zal ik het dan maar opvatten

Je bent geen HiDiHo slet. Wat mij betreft moet je gewoon schrijven als je iets weet wat mensen kan helpen. Waarom zou je daarin anders zijn dan anderen die helpen. LLL (lekker laten lullen).
pi_51577216
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 23:05 schreef Disana het volgende:

[..]

Maar ehm... je schreef dat je weet waarom er nu buffers zijn, en dat in combinatie met de mededeling dat HiDiHo wil helpen. Dat klinkt naar een hint, en zo zal ik het dan maar opvatten

Je bent geen HiDiHo slet. Wat mij betreft moet je gewoon schrijven als je iets weet wat mensen kan helpen. Waarom zou je daarin anders zijn dan anderen die helpen. LLL (lekker laten lullen).
Ik weet niet of HiDi daar mee kan helpen, maar ik weet wel dat er veel in de COS wordt gespeculeerd. Ik weet ook waarom de streams van anderen bagger zijn en die van HiDi de beste. Ik weet niet of HiDi dat wil uitleggen, maar ik weet wel dat de buffering bij andere streams nu pas echt opgemerkt wordt. Zijn streams werden erg gewaardeerd maar nu merken veel mensen pas echt hoeveel hij heeft gedaan voor FOK en de streams. Ik weet het, ik moet mensen laten lullen en HiDi is zelf 100 keer beschaafder en meer bescheiden dan ik. Maar ik heb al tijden niet voor niets op veel manieren duidelijk gemaakt dat hij respect verdient. Gelukkig hebben heel veel mensen super op hem gereageerd, echt super !!! en weet hij ook dat hij gewaardeerd wordt. Dus al mijn spam gedrag is voor mijn rekening. Maar er kwamen ook boze reacties van mensen die hem bv verweten dat hij de streams gisteren nacht uit gooide. Dat was juist een net tijdstip in mijn ogen, zodat users minder werden geschaad dan bv tijdens een heftig streammoment.
Verder hou ik mijn mond en kan hij prima voor zichzelf praten. Daarin geef ik users gelijk. Ik ben gewoon gek op die vent en heb met veel liefde zijn kunde onder de aandacht willen brengen.
Nu hou ik er mee op, het is aan hem
  † In Memoriam † dinsdag 17 juli 2007 @ 23:27:48 #64
137949 Disana
pi_51577525
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 23:20 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Ik weet niet of HiDi daar mee kan helpen, maar ik weet wel dat er veel in de COS wordt gespeculeerd. Ik weet ook waarom de streams van anderen bagger zijn en die van HiDi de beste. Ik weet niet of HiDi dat wil uitleggen, maar ik weet wel dat de buffering bij andere streams nu pas echt opgemerkt wordt. Zijn streams werden erg gewaardeerd maar nu merken veel mensen pas echt hoeveel hij heeft gedaan voor FOK en de streams. Ik weet het, ik moet mensen laten lullen en HiDi is zelf 100 keer beschaafder en meer bescheiden dan ik. Maar ik heb al tijden niet voor niets op veel manieren duidelijk gemaakt dat hij respect verdient. Gelukkig hebben heel veel mensen super op hem gereageerd, echt super !!! en weet hij ook dat hij gewaardeerd wordt. Dus al mijn spam gedrag is voor mijn rekening. Maar er kwamen ook boze reacties van mensen die hem bv verweten dat hij de streams gisteren nacht uit gooide. Dat was juist een net tijdstip in mijn ogen, zodat users minder werden geschaad dan bv tijdens een heftig streammoment.
Verder hou ik mijn mond en kan hij prima voor zichzelf praten. Daarin geef ik users gelijk. Ik ben gewoon gek op die vent en heb met veel liefde zijn kunde onder de aandacht willen brengen.
Nu hou ik er mee op, het is aan hem
Ik had ook al bedacht dat HiDiHo een speciale manier gehad moet hebben om het gebuffer op te vangen of iets in die geest. Boze reacties... ik heb maar 1 ontevreden reactie gezien Over het algemeen is de waardering voor zijn pagina volgens mij altijd groot geweest; hij kreeg er vaak complimenten voor.
[/quote]
pi_51577696
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 23:27 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik had ook al bedacht dat HiDiHo een speciale manier gehad moet hebben om het gebuffer op te vangen of iets in die geest. Boze reacties... ik heb maar 1 ontevreden reactie gezien Over het algemeen is de waardering voor zijn pagina volgens mij altijd groot geweest; hij kreeg er vaak complimenten voor.
[/quote]
  † In Memoriam † dinsdag 17 juli 2007 @ 23:33:40 #66
137949 Disana
pi_51577768
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 23:31 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

[/quote]

[/quote]

[quote]
  woensdag 18 juli 2007 @ 01:51:29 #67
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_51581164
voodoo
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_51583428
hoe dan ook... mijn streams zijn nog steeds ruk... op alle sites.
Alleen stream 1 in een enkel venster doet het goed.
(als ik alleen stream 2 in een enkel venster heb, buffert het heel erg en gaat dan op zwart)

Ligt het dan aan mijn PC?
pi_51584364
ik heb het ook ik wordt er gek van
pi_51592291
de site die jullie aangeven is zeer goed ik hoor alleen radio 538 erdoorheen kan ik dit wegkrijgen?
sponkie
  woensdag 18 juli 2007 @ 14:31:06 #71
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_51593665
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 13:53 schreef sponkie63 het volgende:
de site die jullie aangeven is zeer goed ik hoor alleen radio 538 erdoorheen kan ik dit wegkrijgen?
Ja sorry, dat blijft geladen tot je hem stopt met de spatietoets.
Heb het nu even geforceerd uitgezet.
  woensdag 18 juli 2007 @ 14:33:00 #72
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_51593735
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 09:09 schreef avonne het volgende:
hoe dan ook... mijn streams zijn nog steeds ruk... op alle sites.
Alleen stream 1 in een enkel venster doet het goed.
(als ik alleen stream 2 in een enkel venster heb, buffert het heel erg en gaat dan op zwart)

Ligt het dan aan mijn PC?
Nee, komt omdat de streamserver helemaal van slag is nu.
De streamserver heeft een reset nodig, bel Garnier even
pi_51602416
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 14:33 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Zijn er ook problemen met de DRM ?
Ik heb hier 2 computers (1 XP en 1 Vista (met de gratis sidebar gadget)), en beide geven opeens problemen met de DRM ?
Kom wel door de systeemcheck heen (logisch, want ze deden het al), maar geven nu alleen een zwart beeld.
Any Idea ??

(Ben ik net weer in zo'n heugelijke stemming dat ik weer HiDiHo-streams kan bekijken, krijgen we dit weer... )
Reality is nothing but a collective hunch.
  woensdag 18 juli 2007 @ 21:11:41 #74
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_51606200
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 19:22 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Zijn er ook problemen met de DRM ?
Ik heb hier 2 computers (1 XP en 1 Vista (met de gratis sidebar gadget)), en beide geven opeens problemen met de DRM ?
Kom wel door de systeemcheck heen (logisch, want ze deden het al), maar geven nu alleen een zwart beeld.
Any Idea ??

(Ben ik net weer in zo'n heugelijke stemming dat ik weer HiDiHo-streams kan bekijken, krijgen we dit weer... )
Zwart beeld zonder betaalscherm, duidt op een fout in DRM
Probeer even opnieuw mediaplayer te starten (dus ook alle webpagina's met video) en probeer ze nog eens te laden.
Test ook even of normale streams zonder DRM het wel doen.
Werkt het dan nog niet zul je een nieuwe licentie moeten kopen of een geldige backup terugzetten.

[ Bericht 2% gewijzigd door HiDiHo op 18-07-2007 21:31:50 ]
pi_51612355
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 14:33 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

jouw streams komen blijkbaar via een ander?
Want de jouwe zijn prima, en de andere nog steeds ruk.

Thanks
pi_51620771

[ Bericht 100% gewijzigd door Borga op 19-07-2007 15:36:15 ]
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
  vrijdag 20 juli 2007 @ 00:50:02 #77
6941 APK
Factual, I think.
pi_51647361
De datum van mijn puter stond opeens op 30 juni, dus die had ik even teruggezet naar de juiste datum.
Gevolg: Betaalscherm (Licentie gekocht omstreeks 5 juli.)

Datum weer terug gezet naar 30 juni: Nog steeds betaalscherm.
Nieuwe licentie gekocht: Streams werken weer.

Vergeten datum weer op vandaag te zetten: Priceless.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 20 juli 2007 @ 02:07:44 #78
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51649047
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 21:25 schreef soylent het volgende:
Volgens mij heb ik al langer dan een maand geleden betaald, maar ik kan de streams nog steeds zien?

Hebben anderen dit ook?
Dit probleem is opgelost
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_51650447
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 00:50 schreef APK het volgende:
De datum van mijn puter stond opeens op 30 juni, dus die had ik even teruggezet naar de juiste datum.
Gevolg: Betaalscherm (Licentie gekocht omstreeks 5 juli.)

Datum weer terug gezet naar 30 juni: Nog steeds betaalscherm.
Nieuwe licentie gekocht: Streams werken weer.

Vergeten datum weer op vandaag te zetten: Priceless.
Heb je het gratis progje APK ?
  vrijdag 20 juli 2007 @ 08:20:08 #80
6941 APK
Factual, I think.
pi_51650482
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 08:16 schreef kleinzusje het volgende:

Heb je het gratis progje APK ?
Neuh.
Wel een keer een poging gedaan.
Dat werkt alleen met Mediaplayer 11, toch?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')