abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 september 2007 @ 02:56:33 #221
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_53235097
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 23:36 schreef chufi het volgende:
ff een update hier, Als je streams hebt besteld en je zet je datum terug . De gelijke datum/tijd pikt ie niet en mogelijk dat ie dan een marge van minder dan 10 min later niet pikt. Ben er nog mee bezig om fijn te tunen. 10 min marge pikt het prgramma. Dus in mijn situatie: 1 maand per 1 december. Door te klooien zit ik nu op 3 december 2007 03:50 of zo, maar ik heb tot 1 jan 2008 .
Heb ze nu sinds 10 sep 2007. In mn vorige message was ik iets te voorbarig door te spelen met datums , zoals half december daar ging het toen fout.
Ben er weer vandaag , met 03:55 3 december. Volgens mij moet je ook direct je tijd weer terug zetten, dan hou je de shortests limits. Succes
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  maandag 17 september 2007 @ 03:01:08 #222
6941 APK
Factual, I think.
pi_53235120
quote:
Op maandag 17 september 2007 02:51 schreef chufi het volgende:
Lullig te horen. Check ff je Window Media versie , moet geloof ik versie 11 zijn minimaal.
Check verder je datum van aankoop en opstart datum.
Media player 9 deed het hier prima met XP.
Tenzij je zit te kutten met de datum kun je volgens mij beter even de firewall uitzetten om in ieder geval dat soort simpele oplossingen te elimineren.

Probeer eens of een willekeurige andere stream wel werkt, dan weet je of het aan de registratie of aan de media player ligt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_53249070
quote:
Op maandag 17 september 2007 00:04 schreef markisboer het volgende:

[..]
?
pi_53249078
quote:
Op zondag 16 september 2007 23:55 schreef markisboer het volgende:
hallo mensen
ik heb vandaag 2 keer voor de streams betaald
maar krijg geen beeld ik krijg een bericht dat er geen verbinding met de server kan worden gemaakt kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan aanpassen ?
?
pi_53276166
Ik heb ook voor stream betaald vandaag en noppe nada beeld
I am an angel..not a saint!
pi_53281258
staat er niks over in dit topic?
PM mazaru anders even, die heeft het ook gehad.
pi_53293118
Dank Avonne, ik heb nu eerst maar even gemailed met de helpdesk van Tien. Moet je wel weer een account voor aanmaken en al je persoonlijke gegevens achterlaten. Zucht lang leve het* ik kan uit mijn duim zuigen*

Ik wacht nog even braaf af
  woensdag 19 september 2007 @ 17:33:05 #228
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_53305116
quote:
Op woensdag 19 september 2007 09:53 schreef Rising het volgende:
Dank Avonne, ik heb nu eerst maar even gemailed met de helpdesk van Tien. Moet je wel weer een account voor aanmaken en al je persoonlijke gegevens achterlaten. Zucht lang leve het* ik kan uit mijn duim zuigen*

Ik wacht nog even braaf af
Ik kreeg heel netjes een link van Tien via e-mail, waar ik op moest klikken, en dan kreeg je daar een maand streams op.
Prima service.

Alleen ik had die link bewaard omdat ik toch al voor een week betaald had. En toen kreeg ik een computercrash, waardoor ik al mijn mail kwijt was.
Nu heb ik ze opnieuw gemaild of ze een kopie van die mail opnieuw naar me wilden sturen, aangezien ik er nog geen gebruik van had gemaakt.
Maar vandaag kreeg ik een mail terug dat ik dan een backup van mijn DRM had moeten maken, en nu geen link meer kreeg.

Nou ik dit zo zit te typen, voel ik me boos worden, ik ga ze opnieuw mailen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  woensdag 19 september 2007 @ 19:25:46 #229
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_53308164
Wil iemand me pm'en over de vista sidebar, hoe het wat enzo
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_53309482
Hi Mazaru,

Ook ik kreeg later vandaag een link in mijn mail en jahoor het werkte weer. Ik had ook voor een maand betaald overigens. Heb je toevallig iets aan mijn link? Ik wil hem je anders best toesturen. Of zeg ik nu iets heeeel doms

ris
  woensdag 19 september 2007 @ 20:54:27 #231
38396 mazaru
pi_53310449
quote:
Op woensdag 19 september 2007 20:12 schreef Rising het volgende:
Hi Mazaru,

Ook ik kreeg later vandaag een link in mijn mail en jahoor het werkte weer. Ik had ook voor een maand betaald overigens. Heb je toevallig iets aan mijn link? Ik wil hem je anders best toesturen. Of zeg ik nu iets heeeel doms

ris
Hartstikke lief van je
Maar zo'n link werkt maar 1 keer
  donderdag 20 september 2007 @ 13:52:32 #232
38396 mazaru
pi_53326499
Toch even een ander geluid over de Talpaservice.
Ik heb net weer een antwoord van ze gehad, waar ze hun excuus aanboden voor het verkeerd begrijpen van mijn e-mail.
En na een zoekpartij van hen kant om de mail terug te vinden, heb ik hem net van ze ontvangen.
Goede service Talpa!
  donderdag 20 september 2007 @ 19:18:58 #233
17676 NG
98% sausage
pi_53335478
Ik hoop dat ik het hier op goede plek vraag. Ik gebruik de streams van HidiHo en heb er steeds last van dat zonder de pc aan te raken het geluid soms bij de ene stream verdwijnt en vervolgens bij een andere stream aangaat. Is dit een feature die ik over het hoofd heb gezien ofzo? Hoe dan ook, het is soms best vervelend als je ineens vanuit het niet Amanda hoort schreeuwen terwijl je naar het pianospel van Huub zat te luisteren
pi_53337550
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:18 schreef NG het volgende:
Ik hoop dat ik het hier op goede plek vraag. Ik gebruik de streams van HidiHo en heb er steeds last van dat zonder de pc aan te raken het geluid soms bij de ene stream verdwijnt en vervolgens bij een andere stream aangaat. Is dit een feature die ik over het hoofd heb gezien ofzo? Hoe dan ook, het is soms best vervelend als je ineens vanuit het niet Amanda hoort schreeuwen terwijl je naar het pianospel van Huub zat te luisteren
Heb ik ook een keer gehad, ja. Sprong van de ene stream naar de andere.

Ik heb wat at random F5, nummers 1, 2, 3 en 4, en de letter e gedrukt, en toen was het over.

e = volg het geluid van favoriete stream aan/uit
pi_53380617
Ik heb een maand streams aangekocht en nu twee weken later staat er dat ik opnieuw een liscentie moet kopen. Iemand dit eerder meegemaakt? En wie moet ik daarvoor mailen?
pi_53443323
..hallo mede DGK streamers.. vandaag opnieuw betaald en ik krijg steeds hetzelfde te zien: KIES UW BETAALMETHODE ! .. gvd, dat heb ik al gedaan

systemcheck: OK
back up ipv gewone mrd (drm ?)
uitvinken van die twee ..(verbergen mappen)

wat nu ? kan iemand me verder helpen ?
pi_53443476
ik heb dus hetzelfde probleem al 2 dagen moet ik betalen echt niet normaal
pi_53443528
kom jij er ook niet uit ? ..tis net of ze je dwingen eerst alles te doen, voordat ze je laten weten WAT je moet doen.. kortom: eerst betalen, dan krijg je de goede tips

probeer nu OPNIEUW te betalen...

als dat niet lukt.. probeer het opnieuw..

als dat allemaal wel is gelukt ? kan u uw geld misschien terug krijgen
pi_53443589
ik snap er echt niets van ik had voorheen nooit problemen met streams. echt verrot.
pi_53444578
same here..baal er goed van !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')