abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53198336
Het schijnt dat ze nu een BAN hebben.
pi_58628930
Ze mogen niet meer vliegen
  dinsdag 13 mei 2008 @ 19:46:02 #103
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_58651173
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_87710365
We zijn inmiddels weer een paar jaar verder gezien de laatste post.

De eerste 2 weken in Thailand geweest en met Mahan gevlogen. Eten was goed, transit was inderdaad wat langdurig maar het voordeel is dat je dan in elk geval je aansluiting niet mist. Ander nadeel was dat de vliegtuigen warm waren van binnen, niet zulke goede klimaat beheersing, maar das meer airbus eigen denk ik en niet zo zeer Mahan aan te rekenen. Service was ook prima in de toetsellen, je kan genoeg drinken.
Zorg wel dat je een boek meeneemt want alle lectuur is in het Farsi. Haha.

Ik betaalde 490 euro incl, de prijs voor wat ik kreeg is het zeker waard! En inderdaad het mag gezegd worden, Mahan heeft nog geen crashes gehad.

Tot nu toe heb ik nog geen goedkopere vlucht gevonden.
Groet Joris
pi_87712004
quote:
Op zondag 10 juni 2007 12:08 schreef mynick het volgende:

[..]

In duitsland kopen bij bijvoorbeeld www.letsbuyflights.de Kom je op ongeveer ¤430,- in November...
ja maar dan zit je wel met opgetrokken benen tig uur in een plane en als je daar aankomt heb je nog helemaal niks als in een hotel ed.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:07:37 #106
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_87719873
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:04 schreef rubje het volgende:

[..]

ja maar dan zit je wel met opgetrokken benen tig uur in een plane en als je daar aankomt heb je nog helemaal niks als in een hotel ed.
Ik lees niks over dat je met Mahan met opgetrokken benen moet zitten omdat te pitch zo krap is. Het is natuurlijk wel gewoon een lijndienst en geen veetransport met transvertragia. En met welke lijnvlucht is er nu wel een hotel inclusief? Of ben jij meer van de pakket reizen?

Alleen al voor het avontuur zou ik wel eens met Mahan naar Bangkok willen vliegen. En het is natuurlijk ook spotgoedkoop. Emirates had pas een last minute voor 460 euro, maar dan moet je maar net op die data kunnen en willen vliegen.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')