Puur? Nooit meer iets van gehoord...quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:27 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik rook ook geen tabak, alleen wierie
Heb je al een request gedaan dan?quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:29 schreef purplerose het volgende:
Gaat Pearl Jam - Porch nog gedraaid worden Michiel!?
Puur in de waterpijp jaquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Puur? Nooit meer iets van gehoord...
Kennis van me, wordt er heel sloom van. Maar jij lijkt er wel energie van te krijgen [afbeelding]
Ik blijf smsjes sturen!quote:
Oh tuurlijk, waterpijp. Ik dacht puur roken in een sigaarblad ofzo.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:32 schreef purplerose het volgende:
[..]
Puur in de waterpijp ja
Hasj word ik sloom en slaperig van maar van wiet word ik altijd lekker high, lachkicks komen er dan meestal ook nog wel
Kan ook, heb je een bluntquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:38 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Oh tuurlijk, waterpijp. Ik dacht puur roken in een sigaarblad ofzo.![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
James...?, Oh en dan gaat ie: "You're Beautiful" zingen.![]()
Mijne is net de deur uitquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:41 schreef MutZ het volgende:
Ik ga ook ff denken over een leuke request...
quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:44 schreef Litton-Lane het volgende:
tring, telefoon van de buurman weer. [afbeelding]
1) Overduidelijk Johan!
2) welke request zal ik eens mailen.... [afbeelding]![]()
Die van mij is ook de deur uitquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Mijne is net de deur uit
Wel een goede, al zeg ik het zelf
Rihanna?quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:44 schreef Litton-Lane het volgende:
2) welke request zal ik eens mailen.... [afbeelding]![]()
Keurig van jequote:
Je bent geweldigquote:
Zegt me nog ff niets, straks mss wel watquote:
Aah, vandaar dat ik het niet wistquote:
Dat je hem nog serieus neemtquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:53 schreef purplerose het volgende:
[..]
Aah, vandaar dat ik het niet wist
Wellicht, al geloof ik niet dat het een hele grote hit was, maar de liefhebbers van goede muziek kennen het welquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:53 schreef MutZ het volgende:
[..]
Zegt me nog ff niets, straks mss wel wat
Dan moet ik het wel kennenquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wellicht, al geloof ik niet dat het een hele grote hit was, maar de liefhebbers van goede muziek kennen het wel
Today was a good dayquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:56 schreef MutZ het volgende:
Weer helemaal vrolijk Roosje?
Ben benieuwdquote:
Mooiquote:
Michiel is wel een liefhebber van goede muziekquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ben benieuwd
Maar of Michiel het ook herkend als zijnde een nummer wat niet mag ontbreken in de playlist...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |