Bron: nu.nlquote:Paris Hilton huilt derde dag en drinkt niet
Uitgegeven: 11 juni 2007 05:28
Laatst gewijzigd: 11 juni 2007 08:11
LOS ANGELES - Paris Hilton heeft zondag de derde achtereenvolgende dag huilend in haar cel doorgebracht. Ook heeft de hotelerfgename al drie dagen niet gegeten en gedronken. Dat doet zij omdat zij bang is gefotografeerd te worden als zij naar de wc gaat.
Dit meldden Amerikaanse media. Volgens een "Hilton insider" is het blonde feestbeest "absoluut doodsbang" dat een bewaker haar met zijn mobieltje filmt en het filmpje vervolgens op internet zet. "Zij huilde de hele tijd, en dat maakte de uitdroging alleen maar erger."
Elektronisch huisarrest
Hilton moet een straf van 45 dagen uitzitten wegens rijden zonder rijbewijs. Vorige week leek het erop dat ze slechts elektronisch huisarrest zou krijgen, maar de rechter stuurde haar vrijdag weer de cel in.
quote:Op maandag 11 juni 2007 10:35 schreef Puckzzz het volgende:
ze wil niet poepend gefilmd worden
neukend is geen probleem natuurlijk
Truequote:Op maandag 11 juni 2007 09:41 schreef cinnamongirl het volgende:
Haar reactie verbaast me niet; ze leeft haar hele leven al totaal buiten de realiteit, en nu ze er dan voor de allereerste keer aan proeft weet ze niet wat ze meemaakt!
De sequel van 'One night in Paris' : 'One night 45 nights in Paris' Jail Cell'.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:35 schreef Puckzzz het volgende:
ze wil niet poepend gefilmd worden
neukend is geen probleem natuurlijk
Ja wat wil je, als je je ontlasting dagenlang inhoudt.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:40 schreef SmeerCaas het volgende:
Ze heeft wel gezegd dat ze nu enorm groeit.
Haar gedrag doet eerder denken aan een heel klein kind.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:40 schreef SmeerCaas het volgende:
Zou ze snappen waarom ze deze straf heeft gekregen? Dat heb ik nl. nog nergens gelezen. Ze heeft wel gezegd dat ze nu enorm groeit.
Ja.quote:
Als ze nou gewoon 23 dagen was gaan zitten, geen claustrofobie had gefaked, gewoon had gegeten en gescheten, dan had ze dit circus niet over zichzelf afgeroepen. Dag Parisquote:Op maandag 11 juni 2007 12:32 schreef petersss het volgende:
bananen republiek en weer de media/publiek is de schuld dat ze weer terug is gezonden naar de gevangenis. Klopt echt geen reet van heel die zaak..... als ze onbekend was had ze allang thuis gezeten daarom vind ik het niet eerlijk.
Als ze onbekend was geweest dan was er ook geen sherrif geweest die iets terug wilde doen voor haar familie.en haar zou hebben vrijgelaten.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:32 schreef petersss het volgende:
bananen republiek en weer de media/publiek is de schuld dat ze weer terug is gezonden naar de gevangenis. Klopt echt geen reet van heel die zaak..... als ze onbekend was had ze allang thuis gezeten daarom vind ik het niet eerlijk.
mental image!quote:Op maandag 11 juni 2007 13:14 schreef Vivi het volgende:
Wat mij betreft mag ze ontploffen door d'r eigen poep.
quote:Medegevangene neemt foto van Paris Hilton in 'bitch'-slip.
Een medegevangene van Paris Hilton loopt al het hele weekend op te scheppen dat ze een foto heeft genomen van Paris in haar cel terwijl die niets anders droeg dan een slip met het opschrift 'bitch'. De gevangene wil het kiekje verkopen voor een half miljoen dollar. Dat meldt The Sun.
Foto al doorgemaild
Naar verluidt hebben cipiers de gsm in beslag genomen waarmee de foto werd gemaakt, maar de gevangene zou de foto toen al gemaild hebben naar een vriend. Intussen bieden tv-ploegen miljoenen dollars voor het eerste interview met Paris na haar vrijlating.
Toilet in cel
Paris zit sinds vrijdagavond terug in Central Regional Detention Facility in Lynwood, waar ze in de ziekenboeg verblijft. Naar verluidt at en dronk de hotelerfgename niet tijdens haar eerste dagen in de cel uit schrik dat een van de cipiers een foto van haar zou nemen terwijl ze op het toilet zit. Haar toilet stond in de hoek van haar cel, waar cipiers haar de klok rond in de gaten konden houden. Dat ze bovendien ganse dagen en nachten zat te huilen, was ook niet bevorderlijk voor haar hydratatie.
quote:Paris at en dronk niet uit schrik op toilet gefotografeerd te worden.
Het is eens een andere manier om te lijnen: Paris Hilton was tijdens haar eerste drie dagen in de cel zo bang dat een cipier een foto van haar zou nemen terwijl ze op de pot zat, dat ze alle voeding en drank weigerde. Daily News citeert een bron die stelt dat Paris doodsbenauwd was dat een van de cipiers met een gsm een foto van haar op het toilet zou nemen en die op het internet zetten.
De komende weken zal Paris dus een andere strategie moeten bedenken om ongestoord het gemak te kunnen gebruiken, want zelfs zij moet weten dat 40 dagen zonder eten en drinken de vervelende bijwerking kan hebben die sterven heet.
Wat een luxe, mobieltjes en kunnen mailen.quote:
quote:On Sunday at 3 p.m., Paris Hilton phoned me collect from jail. Prisoners must call collect.
The unusual conversation came about because Kathy Hilton, Paris' mother, had phoned me, and while we were talking, Paris called on the other line. When she heard I was talking to her mother, she said she'd like to talk to me herself.
She sounded tired but totally aware of what she was saying.
"How are you?" I asked.
Paris answered, "I'm hanging in there." But she declared, "I feel as if I'm a different person. I've dropped my appeal. I don't want to cause any more problems."
I asked what happened in the jail that led to her being released or reassigned to her home. She said she had not been wailing, sobbing or screaming as had been described.
"But," she said, "I was not eating or sleeping. I was severely depressed and felt as if I was in a cage. I was not myself. It was a horrible experience."
"How are you different?" I asked.
"I'm not the same person I was," she said. "I used to act dumb. It was an act. I am 26 years old, and that act is no longer cute. It is not who I am, nor do I want to be that person for the young girls who looked up to me. I know now that I can make a difference, that I have the power to do that. I have been thinking that I want to do different things when I am out of here. I have become much more spiritual. God has given me this new chance."
I asked what kinds of things she might want to do.
She said she would like to help in the fields of breast cancer her grandmother had breast cancer or multiple sclerosis. Her father's mother suffers from that disease.
She thought she might get toy companies to build a kind of Paris Hilton playhouse, where sick children might come, and the toy companies could donate toys.
She has had a person whom she described as a spiritual adviser who said, "My spirit or soul did not like the way I was being seen and that is why I was sent to jail."
"God," she said, "has released me."
She 'Was Severely Depressed and Felt as If I Was in a Cage,' but now Has 'New Chance'
She is reading newspapers The LA Times and the Wall Street Journal and books like "The Secret," "The Power of Now" and the Bible.
When she is not in her room, she can play ping pong.
She said the other women had all been friendly and the guards had been fair.
She wears the proscribed prison garb: an orange or brown jumpsuit.
She is not allowed makeup. She said that her skin was very dry and that she was not allowed cream.
"It doesn't matter," she said, "I'm not that superficial girl. I haven't looked in the mirror since I got here."
She said, "I feel that the purpose of my life is to be where I am. However, usually with a situation like mine, the person serves 10 percent of their time. I have already served 30 percent of my time. I hope if there is overcrowding in the jail, I would be let out before someone with a much more serious crime."
Her mother had earlier told me that Paris said, "I will never again have a drink and drive."
Ze zit in de cel voor rijden zonder rijbewijs hoor. Niet om boete te doen voor wat ze is, dan ging ze wel naar een klooster.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:06 schreef SmeerCaas het volgende:
Er worden al teveel uitzonderingen gemaakt voor Paris: vooralsnog heeft ze nog steeds geen gevangeniskleding aan. Ze zit niet in een echte cel maar op een grote, gesloten ziekenafdeling. Ze laten haar gillen. Bezoekers van haar mogen direct naar binnen terwijl andere bezoekers in een rij moeten aansluiten en wachten op hun beurt.
Flauwekul allemaal... ik hoop dat ze haar maandag in een gewone cel stoppen gedurende de resterende tijd van haar straf. Nog een weekje of 3 ofzo. En als ze blijft schreeuwen dan idd richting de geluiddichte isoleer. Dat zal haar leren om a la Simple life neerbuigend op het gepeupel neer te kijken.
Voor haar zijn alle mensen in haar omgeving allemaal poppetjes die dansen en springen als zij het zegt. Laat haar maar even wennen aan het idee dat real life niet hetzelfde is als die fake Simple Life.
Is er geen wet die verbied te profiteren van je gevangenisstraf of overtreding?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:31 schreef static het volgende:
Intussen bieden tv-ploegen miljoenen dollars voor het eerste interview met Paris na haar vrijlating.
Die is er idd: de Son of Sam lawquote:Op maandag 11 juni 2007 18:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Is er geen wet die verbied te profiteren van je gevangenisstraf of overtreding?
Er zijn tenminste zat moordenaars die een boek willen schrijven wat niet mag.
quote:"God," she said, "has released me."
quote:Celebrity Socialite Dies in County Jail
CELEBRITY SOCIALITE Paris Hilton has died in jail, Monday 11th June 2007 at 10:00am AEST. The Hilton Hotel heiress, aged 26, was believed to have commited suicide in a Los Angeles county jail during jail time for Drink Driving. A lawyer for Paris Hilton says the socialite would not have commited suicide, although this is unconfirmed.
"Paris Hilton turned herself in to begin serving her sentence for violating probation at a Los Angeles County Jail located in Lynwood, California," Richard Hutton said in a statement.
"This is an important point in my life and I need to take responsibility for my actions," Hilton said in the statement.
"In the future, I plan on taking more of an active role in the decisions I make.
"Although I am scared, I am ready to begin my jail sentence."
Hilton was released from jail due to medical reasons, although this was shortlived as she returned to the jail shortly later. Celebrity news site TMZ.com said Paris' medical problems may in fact have been her cause of death.
Hilton's spokesman, Elliot Mintz, declined comment, saying he was awaiting word from the sheriff's department.
A sheriff's official declined to confirm Hilton's cause of death.
Hilton was arrested for drunken driving in September and in January, she pleaded no contest - the equivalent of a guilty plea - to a reduced charge of alcohol-related reckless driving.
She was sentenced to three years' probation and had her licence suspended.
But the heiress was caught driving on a suspended licence in February when police stopped her for going over the speed limit with her headlights out at night.
A traffic court judge ruled on May 4 that Hilton's latest offence constituted a probation violation and sentenced her to 45 days in jail.
Officials are still yet to comment on Paris' cause of death.
Nee, ik ben ook al overal aan het zoeken, maar kan verder niets vinden. Wat een zieke hoax.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
Ik geloof er helemaal niets van nog. Vooral omdat het op cnn etc nog niet te vinden is.
Iddquote:
De site waar het vanaf komt is ook niet echt abc, dat kan een hoop verklarenquote:Op maandag 11 juni 2007 23:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook al overal aan het zoeken, maar kan verder niets vinden. Wat een zieke hoax.![]()
ik geloof er echt helemaal niets van. Het is nergens terug te vinden.....quote:
En jij verwacht van mij dat ik dat na één keer klikken door heb?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
De site waar het vanaf komt is ook niet echt abc, dat kan een hoop verklaren
Heb ook even moeten zoekenquote:Op maandag 11 juni 2007 23:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
En jij verwacht van mij dat ik dat na één keer klikken door heb?
Ik blijf erbij: een hele zieke hoax.
quote:TMZ has learned that Paris Hilton suffers from extreme Attention Deficit Disorder (ADD) and claustrophobia, and these conditions may have triggered the Sheriff's decision to spring her from Lynwood Jail last week.
We're told Hilton is taking Adderall for her ADD. Although our sources were not specific, we're told Hilton was not receiving all of her medications at Lynwood. As a result, Hilton was having severe panic attacks in jail. There were times she was so debilitated, she could not push the panic button in her cell.
As for how she's doing today, she's depressed but not really crying. She has a pencil and a pad of paper and she's spending her time writing down her thoughts. We're also told she's losing weight -- although she's no Nicole Richie.
Ja, dat het een domme doos is dat is 1, maar om nou gelijk dit soort 'wensen' te hebben...quote:Op maandag 11 juni 2007 23:28 schreef magnifor het volgende:
Ik zou het niet erg vinden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |