Reminds me of Lassy: aaaawhooeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:16 schreef Garisson72 het volgende:
geluid en gekreun, ja graag!![]()
maar er is nogal verschil tussen geil en opwekkend geluid, of the broken record...
![]()
Mijn idee van ons koningshuis, wat doe je?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:22 schreef B.A.Trix het volgende:
Vind het supergeil als er gekreund wordt. niet van dat harde gegil maar zo af en toe een diepe zucht of een kreun works for me..Altijd leuk om te merken dat je goed bezig bent toch..
![]()
Zijn dat ranzige teksten?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:22 schreef zoalshetis het volgende:
ik, man, kreun ook niet. wat mijn vriendin wel geil vindt zijn ranzige teksten, zoals: "ik ga je helemaal uitscheuren" of "1-2-3-4-5, pak aan geil popje!".
Nam je hem serieus?(dubbelzinnigquote:
Je bent wel plichtsgetrouw.quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:18 schreef frapogalogliko het volgende:
van mijn vorig vriendje mocht ik niet kreunen. Deed ik dan ook niet. Bij mij nieuwe die het ook nog eens lekkerder doet,mag ik de hele buurt bij elkaar gillen. NIet dat ik dat doe Zit hij niet mee.
Als mijn vriendje ooit zegt dat ik iets 'mag' of iets 'niet mag' kom ik denk ik 3 weken niet meer bij van het lachen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:18 schreef frapogalogliko het volgende:
van mijn vorig vriendje mocht ik niet kreunen. Deed ik dan ook niet. Bij mij nieuwe die het ook nog eens lekkerder doet,mag ik de hele buurt bij elkaar gillen. NIet dat ik dat doe Zit hij niet mee.
Rondom een paskamer is het echt niet meer stil op een koopavondquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:52 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Yes please
Als een man geen geluid durft te maken vind ik het al de helft minder leuk
En ik kan niet stil zijn, dus stiekem ergens sexen waar stilte vereist is, is voor mij niet weggelegd
Waarom kreunen we tijdens de seks?quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:05 schreef SimonxD het volgende:
Dus ik vroeg me af: hoe zit dat met anderen? Kreunen jullie, en zo ja; waarom
hell yeah! zon stil lijk.... dat je pas valt dat ie is klaargekomen als het kwakje op je buik druipt...quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
Waarom kreunen we tijdens de seks?.
Zelf maak ik wel geluid, maar ik gil niet de hele buurt bij elkaar. Een sekspartner die geluid maakt: graag, want zo'n dooie verpest het hele feest.
ook echt op je buik droppen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hell yeah! zon stil lijk.... dat je pas valt dat ie is klaargekomen als het kwakje op je buik druipt...
nee, geef mij maar iemand die een beetje lawaai maakt! overigens, ik maak wel degelijk geluiden.
mjwa, om het zo maar even te zeggen: ik vind het niet altijd fijn als er iemand in mijn gat zit en omgekeerd ook. en aangezien mijn partner geen andere keuze heeft dan dat, gaat het soms ff net andersquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:48 schreef het.ismij het volgende:
[..]
ook echt op je buik droppen.
Ik geef toch de voorkeur aan ergens in klaar komen.
en nee, geen holle boom met splinters ofzo.
"Oh, was dat het?" denken is noooooooooooit goed als het om seks gaat.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hell yeah! zon stil lijk.... dat je pas valt dat ie is klaargekomen als het kwakje op je buik druipt...
nee, geef mij maar iemand die een beetje lawaai maakt! overigens, ik maak wel degelijk geluiden.
nee! doorbijten! ook al doet het pijn!quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:53 schreef MUUS het volgende:
[..]
"Oh, was dat het?" denken is noooooooooooit goed als het om seks gaat.
Ooooh heerlijk!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:22 schreef zoalshetis het volgende:
ik, man, kreun ook niet. wat mijn vriendin wel geil vindt zijn ranzige teksten, zoals: "ik ga je helemaal uitscheuren" of "1-2-3-4-5, pak aan geil popje!".
"pak aan geil popje" ???? heerlijk???quote:
ik zou dan juist in een scheur liggen als mijn vriend dat zou zeggenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:26 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
"pak aan geil popje" ???? heerlijk???
Dat knap ik eerder van af als dat ik er nog geiler van wordt haha.
nou volgens mij vorige vriendjes kreun ik aardig hardquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:13 schreef quincy het volgende:
De hele buurt bij elkaar gillen hoeft van mij ook niet. Maar wat gekreun tussendoor![]()
Ja idd... dat ook jah, het is wel weer een reden om je kapot te lachen tijdens de sex, en dat schept ook een band hihiquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:30 schreef Riann het volgende:
[..]
ik zou dan juist in een scheur liggen als mijn vriend dat zou zeggen
quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:54 schreef Apotheose het volgende:
IK ARRIVEER!
Oh ja. Als ik kei hard anaal genomen word denk ik altijd aan jou... "Aaaaah jij geile Kimmiekloon aaaaaaaaaaahh".quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:34 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
nou volgens mij vorige vriendjes kreun ik aardig hard![]()
nou moet ik ook wel zeggen dat het steeds harder gaat tegenwoordig
maarja zij gaan ook harder erin
en andere meiden hier.. kreunen jullie ook harder bij hard anaal ipv lekker hard in je poes ?
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:42 schreef fuckbuddy het volgende:
Kreunen is nog normaal, maar soms is het ook fuckin irritant als het de nadruk gaat leggen op het kreunen.
Ik heb een vriendin gehad en die gilde zo hard dat het echt vervelend werd, ze leek wel op een big die bij haar moeder werd weggehaald..
Dat is dus iets wat ik echt niet kan. Praten tijdens sex. Ik moet dan of heel hard lachen of de zin is er meteen af. Je moet OF praten OF neukenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:07 schreef Myrddraal_ het volgende:
M'n lief en ik zijn eigenlijk altijd vrijwel geruisloos tijdens de seks, alleen vlak voor 't orgasme wordt er even gekreund, maar dat was het wel... Alleen jammer dat bedden en dergelijken niet meewerken aan onze stille seks.Buiten dat 'praten' we wel veel tijdens de seks, dingen als 'ik vind je lief' enzo...
Maar neen, als één van ons tweeën ineens zou gaan kreunen tijdens de seks, zou ik dat toch niet echt op prijs stellen...
dan ben je blijkbaar nog nooit echt goed genomen, dan lul je namelijk wat af joh!quote:Op zondag 17 juni 2007 00:05 schreef zoutig het volgende:
[..]
Dat is dus iets wat ik echt niet kan. Praten tijdens sex. Ik moet dan of heel hard lachen of de zin is er meteen af. Je moet OF praten OF neuken![]()
Als ik goed genomen word, heb ik dus niets meer te meldenquote:Op zondag 17 juni 2007 01:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan ben je blijkbaar nog nooit echt goed genomen, dan lul je namelijk wat af joh!
ik neem aan dat je dan wel iets luidruchtig roept "ja"of iets anders zo van: "ga door" of "ooooh ja" en misschien wel "jaaaa precies daar!".,,,,,,,,,quote:Op zondag 17 juni 2007 01:04 schreef zoutig het volgende:
[..]
Als ik goed genomen word, heb ik dus niets meer te melden
quote:Op zondag 17 juni 2007 01:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik neem aan dat je dan wel iets luidruchtig roept "ja"of iets anders zo van: "ga door" of "ooooh ja" en misschien wel "jaaaa precies daar!".,,,,,,,,,
ook geilquote:
jottemquote:
oh ja sorry dat ik het vergeten ben te vertellen. ik wilde jou niet geil maken en dat is gelukt met het woord "jottem".quote:Op zondag 17 juni 2007 01:27 schreef zoutig het volgende:
[..]
Mensen die jottem zeggen![]()
Nee dat is geil![]()
Jottem...quote:Op zondag 17 juni 2007 01:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oh ja sorry dat ik het vergeten ben te vertellen. ik wilde jou niet geil maken en dat is gelukt met het woord "jottem".
stiekem word je er toch nat van he?quote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 01:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
stiekem word je er toch nat van he?
popje.
geil woord he? "jottem" klinkt alsof er 4 vingers in je kut rammen.quote:
Sjeminee jottem popje , nou niet te wild doen hoorquote:Op zondag 17 juni 2007 01:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
geil woord he? "jottem" klinkt alsof er 4 vingers in je kut rammen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |