nou nee, denk ik niet, ik mag jaap niet, maar val hem niet aan op zijn uiterlijkheden, hetzelfde geldt voor natas en erik.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als mensen iemand niet mogen gaan ze als eerste altijd naar uiterlijkheden zoeken om iemand aan te vallen.
Te dik, te dun, te gespierd, te mannelijk... enz enz. Zo werkt dat bij veel mensen.
Volgens mij moet je bij een buikwandcorrectie los vel hebben hangen, anders valt er weinig te corrigeren.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:49 schreef Day het volgende:
[..]
Maar Natasia krijgt het niet vergoed van de verzekering, maar van JdM.
Ja, zo kun jij het zien. Het is waar dat, na het vertrek van Syl, het allemaal anders geworden is voor Huub.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:46 schreef robert2006 het volgende:
[..]
huub heeft het probleem dat zijn backing niet sterk is, lieke is namelijk niet echt betrouwbaar en jaap waait uiteindelijk met alle winden mee, dat zul je zien.
hij probeert nu om toch wat mensen aan zijn kant te krijgen, zal hem niet lukken denk ik.
hij heeft het spel een beetje dom gespeeld
die pens wordt wel vergoedquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:49 schreef Day het volgende:
[..]
betekent dan dat het hele forum vol zit met lelijke mensen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:47 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jij snapt het!...tis jammer...maar ook logisch want op het innerlijk kunnen ze niks aanmerken omdat ze die mensen niet goed genoeg kennen...en vaak zijn de mensen die andere echt op uiterlijk afzeiken omdat ze niks beters weten ook lelijk!!
Ik hoorde haar toch echt een keer tegen Carlos zeggen dat zij de buikwand vergoed krijgt door de verzekering. Dat schijnt ook wel redelijk normaal te zijn voor mensen die ook een maagbandje hebben. De borsten zijn gesponsord maar de buikwand volgens mij niet.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:49 schreef Day het volgende:
[..]
Lieke stemt Huub er nooit uit denk ik. Of Jaap echt 100% aan de kant van Huub staat weet ik niet eigenlijk.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, zo kun jij het zien. Het is waar dat, na het vertrek van Syl, het allemaal anders geworden is voor Huub.
Toch heb ik vertrouwen in Japio en Lieke. Als Lieke of Japio Huub laten vallen, zijn zij de volgende die gaan.
De Bergmankliniek van Dr Laban is erg blij met de gratis publiciteit. To hang or not to hang.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je bij een buikwandcorrectie los vel hebben hangen, anders valt er weinig te corrigeren.
jaap staat aan niemands kant, die stemt huub er ook zo uit als het kanquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieke stemt Huub er nooit uit denk ik. Of Jaap echt 100% aan de kant van Huub staat weet ik niet eigenlijk.
Wordt volgens mij niet meer vergoed hoor, zag laatst in 1 Vandaag schrijnende voorbeelden van weerloze mensen (zonder baan) met werkelijk lappen vel die erbij hingen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik hoorde haar toch echt een keer tegen Carlos zeggen dat zij de buikwand vergoed krijgt door de verzekering. Dat schijnt ook wel redelijk normaal te zijn voor mensen die ook een maagbandje hebben. De borsten zijn gesponsord maar de buikwand volgens mij niet.
tuurlijk maar dat doet huub ook als het moet..........iedereen gaat voor het geld ..(natas "zegt" van niet)quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:55 schreef robert2006 het volgende:
[..]
jaap staat aan niemands kant, die stemt huub er ook zo uit als het kan
OK. Ik dacht dat beide operaties gesponsord werden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik hoorde haar toch echt een keer tegen Carlos zeggen dat zij de buikwand vergoed krijgt door de verzekering. Dat schijnt ook wel redelijk normaal te zijn voor mensen die ook een maagbandje hebben. De borsten zijn gesponsord maar de buikwand volgens mij niet.
t kindje van god krijgt toch alles voor elkaarquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wordt volgens mij niet meer vergoed hoor, zag laatst in 1 Vandaag schrijnende voorbeelden van weerloze mensen (zonder baan) met werkelijk lappen vel die erbij hingen.
Daarom lijkt me het ook zo eigenaardig dat Natasia (met pens) straks een buikwandcorrectie krijgt.
Dan kan ze toch naar huis? Naar haar kindjes en haar ventje?quote:
nou daar wacht ik op ...ja ....quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:57 schreef CoT het volgende:
Mist Del haar spullen al?
Zo slim is ze niet, dat duurt nog wel even.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:57 schreef CoT het volgende:
Mist Del haar spullen al?
ja maar mitch komt en dat bos stro in orde brengen duurt ook.......................quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo slim is ze niet, dat duurt nog wel even.
Ze moet ook eerst weer weten dat ze spullen had!quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo slim is ze niet, dat duurt nog wel even.
Je hebt ook mensen die helemaal niks van iemand weten en ze toch afzeiken, zoals jijquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:47 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jij snapt het!...tis jammer...maar ook logisch want op het innerlijk kunnen ze niks aanmerken omdat ze die mensen niet goed genoeg kennen...en vaak zijn de mensen die andere echt op uiterlijk afzeiken omdat ze niks beters weten ook lelijk!!
Lieke heeft gespierde dijen Natasia heeft van die aflopende kalkoenpootjes.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:34 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zie weinig verschil tussen de benen van Natasia en Lieke. Ze hebben beide stalpoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |