Ja, dat vind ik.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:21 schreef Day het volgende:
[..]
Vind je? Het leek er tot 10 minuten geleden toch sterk op dat ze beide bezig waren Amanda ervan te overtuigen hoe slecht Eric en Natasia waren.
Anders lees je ff, Er word toch niet gezegd dat ie NOOIT over het spel praat?quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:21 schreef Day het volgende:
[..]
Vind je? Het leek er tot 10 minuten geleden toch sterk op dat ze beide bezig waren Amanda ervan te overtuigen hoe slecht Eric en Natasia waren.
ah je was me net voorquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:26 schreef SiRojK het volgende:
Lieke@Cameltoe.goudenkooi.tv:
[afbeelding]
Dat zijn er al twee vandaag.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:26 schreef SiRojK het volgende:
[afbeelding]
Hij lijkt wel op David Beckhamquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:26 schreef Meganog het volgende:
Weer wat verhaaltjes over Danny...die plakte een grote pleister over zijn tattoo van Amanda als hij vreemd wilde gaan.
Uh, die benen lijken wel van Natasia.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:26 schreef SiRojK het volgende:
[afbeelding]
way een benen heeft die meid, het is net een bouwvakkerquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:26 schreef SiRojK het volgende:
[afbeelding]
Vergeleken met de andere benen in het huis valt het best meequote:Op donderdag 7 juni 2007 17:27 schreef robert2006 het volgende:
[..]
way een benen heeft die meid, het is net een bouwvakker
Klopt, maar vaan haar trek ik het beter, omdat ze gespierd zijn....quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:27 schreef robert2006 het volgende:
[..]
way een benen heeft die meid, het is net een bouwvakker
Het was een combi. Huub probeert Dellie aan haar verstand te peuteren dat Wifebeater een rat is.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:21 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zie weinig verschil tussen de benen van Natasia en Lieke. Ze hebben beide stalpoten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Vergeleken met de andere benen in het huis valt het best mee![]()
Gelukkig zie ik wel een enorm verschilquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:34 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zie weinig verschil tussen de benen van Natasia en Lieke. Ze hebben beide stalpoten.
als je ze naast elkaar ziet staan? een wereld van verschil.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:34 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zie weinig verschil tussen de benen van Natasia en Lieke. Ze hebben beide stalpoten.
En ik ook. Lieke heeft stevige benen, Natasia dikke benen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:34 schreef scanman01 het volgende:
Gelukkig zie ik wel een enorm verschil
Er zit goddorie ook een kilo of 20 verschil tussen die 2!quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik ook. Lieke heeft stevige benen, Natasia dikke benen.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:36 schreef scanman01 het volgende:
Amanda's moeder heeft haar geleerd dat ALS je liegt, dat je die leugen dan ook zo lang mogelijk moet volhouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |