2 zielen ...1 gedachtenquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:29 schreef Mokum020 het volgende:
"Ik vermoord iemand...ik vermoord iemand...ik vermoord iemand..."
quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:30 schreef noekje het volgende:
Ah, toch ben ik wel even blij voor haar dat ze het terug heeft. Ik voelde heel even haar pijn.
Ik hoop dat ze haar achterstand nog in kan halen, of dat Mitch anders in de file staat en te laat komt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:30 schreef noekje het volgende:
Ah, toch ben ik wel even blij voor haar dat ze het terug heeft. Ik voelde heel even haar pijn.
echt niet .............genieten voor een paar minutenquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:30 schreef noekje het volgende:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:30 schreef noekje het volgende:
Redelijk normaal echt niet en er hangt helemaal geen vel bij haar tegenwoordig moet het bijna op je knieën hangen wil je het nog vergoed krijgen. Dit is dus echt wel sponsered bij Jdmquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik hoorde haar toch echt een keer tegen Carlos zeggen dat zij de buikwand vergoed krijgt door de verzekering. Dat schijnt ook wel redelijk normaal te zijn voor mensen die ook een maagbandje hebben. De borsten zijn gesponsord maar de buikwand volgens mij niet.
Beetje te toevallig.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:30 schreef rooie3 het volgende:
Wat toevallig ze heeft het alweer terug.
Toevallig dat Eric alles vind.quote:
ja was wel heeeel snel gevonden ..............quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:33 schreef petraa het volgende:
Het zal wel weer op de schermen hebben gestaan, het is niet gescript hoor. Maar Erik komt van binnen naar het zwembad terras en zegt tegen Amanda ik heb het gevonden, loopt de kapsalon in naar achteren en pakt de zak.
Leest dan niemand de COS?quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:33 schreef petraa het volgende:
Het zal wel weer op de schermen hebben gestaan, het is niet gescript hoor. Maar Erik komt van binnen naar het zwembad terras en zegt tegen Amanda ik heb het gevonden, loopt de kapsalon in naar achteren en pakt de zak.
Flauwe kul.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:35 schreef noekje het volgende:
Lieke had dus ook geen toestemming en Amanda zei dat achter het niet goed zou vinden als zij er zo bij zou lopen.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:31 schreef basicsaint het volgende:
Zou Erik dan toch gewoon een sympathieke vent zijn?
Ik denk dat Sint Hubertus gewoon slecht gezelschap is.
Ja dat zag ik lieverdquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leest dan niemand de COS?![]()
beequeen - donderdag 7 juni 2007 @ 18:28
Het lijkt toch weer aardig gescript. Sorry to spoil the fun, maar Dellie is te rustig.
Ze hadden het gelijk goed moeten verstoppen, i.p.v. een hele discussie te houden waar het verstopt moest worden. Uiteindelijk moest ze het heel snel doen, omdat Amanda/Natasia naar binnen ging.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:32 schreef Clank het volgende:
[..]
Het plan was goed de plek om de spullen te verstoppen minder![]()
Ze heeft alles al terug.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:40 schreef Marelle het volgende:
Triest dat je zo overstuur raakt wanneer je geen styltang, krullers, borstel etc. hebt.![]()
En dan ook nog roepen dat ze geen dingen van een ander heeft weggehaald????? Dan moet ik me gisteren wel heel erg vergist hebbenEn nu is Natasja ook boos, Natasja heeft ook helemaal niets weggehaald
![]()
Stelletje hypocriete wijven!! Nu maar hopen dat ze het niet terug vindt
![]()
En wat is Eric misselijk bezig, niet te zuinig![]()
BANE speelt het spel gewoon iets beter momenteel.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:40 schreef Marelle het volgende:
Triest dat je zo overstuur raakt wanneer je geen styltang, krullers, borstel etc. hebt.![]()
En dan ook nog roepen dat ze geen dingen van een ander heeft weggehaald????? Dan moet ik me gisteren wel heel erg vergist hebbenEn nu is Natasja ook boos, Natasja heeft ook helemaal niets weggehaald
![]()
Stelletje hypocriete wijven!! Nu maar hopen dat ze het niet terug vindt
![]()
En wat is Eric misselijk bezig, niet te zuinig![]()
Komt nog welquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:43 schreef mazaru het volgende:
Oog om oog, tand om tand zegt natasja.
Als dat zo is, dan had die rotzooi in de brand moeten staan
Het is ongelooflijk.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze heeft alles al terug.
Dankzij het plasmascherm.
Lieke en Huub hebben nog niks terug.
Haar cosmetica spulletjes zijn meer dan genoegquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:45 schreef riri het volgende:
nou lieke...huppakee...alles pakken en alles van amanda ook de vijver in
Zoals altijd meten met 2 maten die redactie, wat een "reality" is het zeg.quote:
Ja omdat Lieke nu ook Natasia haar kleren wilde doen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:49 schreef Zora01 het volgende:
wat KINDERACHTIG.. nu moeten ze stoppen.. nu alles er al in ligt
Mag niet van 'achter''... Beetje lafjes! Ze hadden op zijn minst Lieke ook even wat moeten laten pakken van AManda!quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:52 schreef riri het volgende:
waarom pakt lieke amanda haar kleren nu niet en mietert die in de vijver?
omdat het niet meer mag van achterquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:52 schreef riri het volgende:
Dat snap ik dan ook nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:52 schreef riri het volgende:
Ook als ze niet wint kost het toch 1000 euri.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:53 schreef CoT het volgende:
Die bewoners zijn ook zo bang voor de redactie
Wat willen ze doen dan, als lieke toch doorgaat
Een boete geven?![]()
![]()
Duur driftbuitje van die lellebel Amanda dan.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:54 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ook als ze niet wint kost het toch 1000 euri.
Amanda is gewoon eerlijk.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:55 schreef Mokum020 het volgende:
Lieke laat zich niet kennen in tegenstelling tot Dellie..dat ordinair stuk vreten laat haar afkomst weer eens zien, net als Nasty....ik hoop echt dat de kindertjes het gehoord hebben...
je zal zo'n moeder hebben zeg...![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |