Wat een stoer interieur heb jij!quote:
Ik ben kuis, verdulle! Oh wee, als je deze post gaat uitlachen!quote:
Wat is je haar lang!quote:
Die staan iets verderopquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:34 schreef remlof het volgende:
Ow en toffe foto c!
Ik mis alleen het blik bier
Het is een kutbende hier.quote:
Uhuh! Al ga ik me zo wel ff scheren. Die baard word echt absurd.quote:
Euh?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben kuis, verdulle! Oh wee, als je deze post gaat uitlachen!
quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Wijst. Lacht.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:36 schreef Chowi het volgende:
Nog even en ze gaat in je wang knijpen en zeggen hoe groot je al geworden bent, c.quote:
Niet!quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nog even en ze gaat in je wang knijpen en zeggen hoe groot je al geworden bent, c.
quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:37 schreef remlof het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed. Ik ga nú snikkend in een hoekje mijn polsen doorsnijden. Of nee! Nee! Een trein koppen, want dat schijnt een trend te zijn.quote:[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
Dat lijkt me een hele verbetering.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:36 schreef cerror het volgende:
Uhuh! Al ga ik me zo wel ff scheren. Die baard word echt absurd.
Nee, pijpen voor een breezer is de trend tegenwoordig.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Goed. Ik ga nú snikkend in een hoekje mijn polsen doorsnijden. Of nee! Nee! Een trein koppen, want dat schijnt een trend te zijn.
Ik heb het scheerapparaat al gepakt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat lijkt me een hele verbetering..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |