abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50198732
Hallo jonge ouders!

Voor mijn studie ben ik bezig aan een project voor een babyspullenfabrikant. Nu had ik hier eigenlijk wat vragen voor de doelgroep (jullie dus ). Jullie zouden me erg helpen als jullie even de tijd zouden nemen om hier op te reageren en misschien ontstaat er nog wel een leuke discussie!

1. Gaat u vaak met je baby op stap? Hoe oud is uw baby dan?
2. Waar gaat u dan zoal naartoe?
3. Vindt u het fijn om ervaringen met andere ouders uit te wisselen?
4. Zou u behoefte hebben aan een rustige plaats, zoals een park, wat speciaal ingericht is voor baby's en ouders?
5. Voedt u zowiezo uw baby weleens buiten? Zo ja, waar dan? Zo nee, waarom niet?

Ik wil dus een beetje inzicht krijgen over hoe ouders met baby's ertegenover staan om naar buiten te gaan met de kleine en of het (fles)voeden ook weleens buiten gebeurd.

Alle op of aanmerkingen zijn van harte welkom en alvast bedankt voor uw tijd!
Niet waf-waf doen!
pi_50198962
Beetje onsamenhangende vraagstelling vind ik.
Wie is nu je doelgroep: jonge ouders in het algemeen, moeder die borstvoeding geven? En waarom elke vraag over een ander aspect zonder het uit te diepen?

Ook misschien fijn om te weten voor respondenten: welke studie doe je eigenlijk?

Oh, en heb je toestemming gevraagd je onderzoek te mogen plaatsen? Anders komt er snel genoeg een slotje op, ben ik bang.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_50199400
Ik denk toch dat je eerst toestemming nodig hebt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_50199499
Als je toestemming hebt wil ik wel antwoord geven, maar de vraagstelling vind ik niet erg goed.
  donderdag 7 juni 2007 @ 13:51:36 #5
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_50199716
ff mailen naar forum@fok.nl voor toestemming
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Jubileum moderator donderdag 7 juni 2007 @ 14:08:04 #6
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_50200373
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 13:51 schreef E.T. het volgende:
ff mailen naar forum@fok.nl voor toestemming
wat zij zegt dus
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')