quote:Volgens het clubje der afvalligen : Eric, Brian, Natasia en Amanda zijn alle streamers (je weet wel, de mensen die kijken naar het programma waar zij zelf aan mee doen en dit programma in stand houden) "zielige mensen".
Eric
Ben jij (echt) zo zielig? SMS dan 1010 met de naam of Brian of Natasia of Eric of Amanda.
Sms
Ben jij iemand met een subjectieve mening en enig relativeringsvermogen? SMS dan Huub naar 1010.
Zit je nog in dubio, stem dan maar Jaap!
Voor de rest is het prettig te zien hoe het clubje der afvalligen weer helemaal PARA worden van mijn nwe Weblog. Hahahahahahaha
wtf! Ga daar ook niet meer lezen.quote:Geplaatst door: huub hater | 7-6-07 om 12:57
Zie aan de reacties dat de HUUBFANS allemaal asocialen zijn en gevonden worden in de grootste uithoeken van Nederland!!!
Heeee Huub ik woon vlak naast je broer, denk dat we hem es gaan bezoeken!!hahahahahahahahahaha....
En niet zo maar een prive bezit, maar Huub's gelukshonkbal die hij van Joris heeft gekregen. Deze honkbal was de hele wereld over gegaan en gesigneerd door andere honkballers en vrienden. Een onbetaalbaar en onvervangbaar souvenir dus. Het was het enige privebezit van Huub in de kooi waar ie echt waarde aan hechtte. Hoe schrap je dat weg tegen een gitaar die niet eens van Brian zelf was en die met toestemming van de buren vernield mocht worden? Zelfs een foto is dmv negatieven vervangbaar. Ik ben echt heel benieuwd hoe deze actie goed gepraat gaat worden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:55 schreef agter het volgende:
Heb ik het fout als ik stel dat:
1. gitaar die gisteren stuk ging was geen prive bezit van Brian, maar van Tien.
2. de piano die stuk ging is ook van Tien.
3. de enige die privebezit gemold heeft is het BEAN-groepje door Huub zijn prive-honkballen te verbranden
4. toen het Bean groepje meer wilde verbranden (post etc) werden ze tegengehouden door 'achter'
5. maar toen waren de honkballen van Huub al in as veranderd.
Maw: Bean heeft als enige prive-bezit vernield van Huub.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:10 schreef PietjePuk63 het volgende:
Hey, mijn streams doen het nog!
Weliswaar maar 1 tegelijk, en er is nu ook niet veel te beleven.
Ik ving op dat er vanuit de redactie contact is gezocht met Ilse Media over het terugkrijgen van Huub's weblog. Huub is not amused over de actie van degenen die zijn log hebben overgenomen.
Persoonlijk vind ik dat gezeur over prive bezit maar onzin.... Maar als het toch moet: Ik heb al eens eerder gezegt. Geef ze elk 1 vierkante meter, de spullen die daar liggen mogen daar door niemand anders weggehaald worden dan de 'eigenaar'... Kunnen ze meteen oefenen hoe het voelt een stukje grond in bezit te hebben.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:07 schreef papagena het volgende:
[..]
En niet zo maar een prive bezit, maar Huub's gelukshonkbal die hij van Joris heeft gekregen. Deze honkbal was de hele wereld over gegaan en gesigneerd door andere honkballers en vrienden. Een onbetaalbaar en onvervangbaar souvenir dus. Het was het enige privebezit van Huub in de kooi waar ie echt waarde aan hechtte. Hoe schrap je dat weg tegen een gitaar die niet eens van Brian zelf was en die met toestemming van de buren vernield mocht worden? Zelfs een foto is dmv negatieven vervangbaar. Ik ben echt heel benieuwd hoe deze actie goed gepraat gaat worden.
Huub heeft o.a. Erica's natrasha pruik de vijver in gepleurd, hij is ook geen heilige he!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:07 schreef papagena het volgende:
[..]
En niet zo maar een prive bezit, maar Huub's gelukshonkbal die hij van Joris heeft gekregen. Deze honkbal was de hele wereld over gegaan en gesigneerd door andere honkballers en vrienden. Een onbetaalbaar en onvervangbaar souvenir dus. Het was het enige privebezit van Huub in de kooi waar ie echt waarde aan hechtte. Hoe schrap je dat weg tegen een gitaar die niet eens van Brian zelf was en die met toestemming van de buren vernield mocht worden? Zelfs een foto is dmv negatieven vervangbaar. Ik ben echt heel benieuwd hoe deze actie goed gepraat gaat worden.
Er is nu een biertje dat Brute Huub heet, zo verneemt Huub via zijn post.quote:
het toiletquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat gezeur over prive bezit maar onzin.... Maar als het toch moet: Ik heb al eens eerder gezegt. Geef ze elk 1 vierkante meter, de spullen die daar liggen mogen daar door niemand anders weggehaald worden dan de 'eigenaar'... Kunnen ze meteen oefenen hoe het voelt een stukje grond in bezit te hebben.
Moet je ook niet doen. Laat je mooie ziel niet verpesten door die vuige woorden die daar gebruikt worden. Is wel een leuke site voor Demins.quote:
Hij is bereikbaar na Deal or No Deal en klik je dan ook even op mn sig ( advertenties onderaan)quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Er is nu een biertje dat Brute Huub heet, zo verneemt Huub via zijn post.
Zal ik doen....![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen. Laat je mooie ziel niet verpesten door die vuige woorden die daar gebruikt worden. Is wel een leuke site voor Demins.![]()
heb ik net vanaf mijn werk ook nog ff gedaan.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hij is bereikbaar na Deal or No Deal en klik je dan ook even op mn sig ( advertenties onderaan)![]()
![]()
Top man !!!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:15 schreef RSie het volgende:
[..]
heb ik net vanaf mijn werk ook nog ff gedaan.
steun HiDiHo![]()
Met meer dingenquote:
Volgens mij is Eric te dom voor dat soort dingenquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:17 schreef akveor het volgende:
Huub zegt dat ie vanuit de Gouden Kooi is gedeleted.... Hij verdenkt Eric er nog steeds van dat ie wachtwoorden heeft doorgespeeld...
quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:15 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zo heeft iedereen zijn favorieten....![]()
Ik klik meerdere malen per dag, helpt dat?quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Top man !!!!
Eergisteren hebben er meer dan 256 unieke users geklikt![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik klik meerdere malen per dag, helpt dat?
Donequote:Op donderdag 7 juni 2007 13:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hij is bereikbaar na Deal or No Deal en klik je dan ook even op mn sig ( advertenties onderaan)![]()
![]()
Nee, maar als je je cookies reset misschien wel. Ik weet niet of het via ip notificatie gaat.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Your Wish Is My Command!quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Waarop ?quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ok, ik zal er rekening mee houden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
( kan juist averechts werken) beter is 1x om de zo veel dagen
![]()
Op de sig van KZ voor HiDiHo.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
PM al gezien..........(Off topic ja)![]()
REETNICHTquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:36 schreef LoveProfusion het volgende:
Gelukkig wordt mijn HAAT voor Eric hier nu door vele mensen gedeeld. Wat viel hij snel, wat een zuur, lelijke, puppillenpoppend, brokkeltanden van de coke KUTNICHT!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |