quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:51 schreef PietjePuk63 het volgende:
Wat loopt dat takkewijf met haar namaaktieten en haar apesmoel nou te bazelen over 2 ton, 4 ton?
Ik dacht dat ze maar voor één Ton ging?
scherpquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:51 schreef PietjePuk63 het volgende:
Wat loopt dat takkewijf met haar namaaktieten en haar apesmoel nou te bazelen over 2 ton, 4 ton?
Gisteren had ze gezegd dat Huub seks heeft met de baas. Als de baas tegen Huub zegt dat hij moet springen dan vraagt Huub,' hoe hoog?'quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:51 schreef Disana het volgende:
Jaap zegt dat ze recent juist gewaarschuwd zijn niet teveel over achter te praten. Keep it low. En nu loopt Natasja niets anders te doen dan over achter te praten in verband met de vacature voor hoofd huishouding die Jaap en Huub hebben mogen plaatsen.
Ze is jaloers omdat Huub de favoriet is daar en ze denkt dat Huub voorgetrokken word..quote:
Die is ondergedoken na het Blijdorp incident.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:51 schreef PietjePuk63 het volgende:
brian en amanda zijn idd nog veel minder geschikt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:52 schreef Peter6000 het volgende:
Eric gaat op een fijne manier om met Natas.
Goede keus van hem, Natas is een veel fijner en oprechter mens dan dat agressieve alcoholistje en zijn mishandelde vriendin.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:52 schreef Peter6000 het volgende:
Eric gaat op een fijne manier om met Natas.
Goede keus van hem, Natas is een veel fijner en oprechter mens dan dat agressieve alcoholistje en zijn mishandelde vriendin.
Ze baalt er stevig van dat 'het opperhoofd' Jaap en Huub toestemming geeft over Palma te oordelen en eventueel een nieuw hoofd huishouding aan te nemen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Gisteren had ze gezegd dat Huub seks heeft met de baas. Als de baas tegen Huub zegt dat hij moet springen dan vraagt Huub,' hoe hoog?'
Het lijkt echt of ze baas even niet zo leuk vindt.
nou het gaat vooral over Herma. Palma mag blijven dat hebben ze gezegd. Maar Herma moet eruit.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze baalt er stevig van dat 'het opperhoofd' Jaap en Huub toestemming geeft over Palma te oordelen en eventueel een nieuw hoofd huishouding aan te nemen.
Dit zou een mooie kans zijn voor de redactie om te bewijzen dat Natasja geen voorkeursbehandeling krijgt. Het is overduidelijk dat Herma het met Natasja over dingen heeft die niet mogen. Huub en Jaap hebben gegronde reden om Herma te ontslaan.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:51 schreef Disana het volgende:
Jaap zegt dat ze recent juist gewaarschuwd zijn niet teveel over achter te praten. Keep it low. En nu loopt Natasja niets anders te doen dan over achter te praten in verband met de vacature voor hoofd huishouding die Jaap en Huub hebben mogen plaatsen.
Ik lees op de site dat er een hoofd weekend huishouding gevraagd wordt (voor za en zo), en een assistent-hoofdhuishouding (ma tm vr 1445-1900).quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze baalt er stevig van dat 'het opperhoofd' Jaap en Huub toestemming geeft over Palma te oordelen en eventueel een nieuw hoofd huishouding aan te nemen.
Ik geef ze groot gelijk. Maar de vacature is voor hoofd huishouding, en dat is Palma.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:56 schreef 2live het volgende:
[..]
nou het gaat vooral over Herma. Palma mag blijven dat hebben ze gezegd. Maar Herma moet eruit.
Ze gunt haar kinderen het beste, daarom zit ze in de kooiquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Natasia oprecht? Mag ik svp een voorbeeld van die oprechtheid? Of anders een teiltje?
Oh ja, stom dat ik die over het hoofd heb gezien. Elk kind verdient immers een moeder met nieuwe tieten, een platte buik, een typediploma (werjk aan de winkel, dus) en een rijbewijs.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:58 schreef Anderkeertje het volgende:
Ze gunt haar kinderen het beste, daarom zit ze in de kooi![]()
Huub, en volgens mij ook Lieke, heeft heel goed door hoe DGK in elkaar steekt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Gisteren had ze gezegd dat Huub seks heeft met de baas. Als de baas tegen Huub zegt dat hij moet springen dan vraagt Huub,' hoe hoog?'
Het lijkt echt of ze baas even niet zo leuk vindt.
De vacature van Jaap en Huub staat met toestemming van achter ergens op Jaaps site.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik lees op de site dat er een hoofd weekend huishouding gevraagd wordt (voor za en zo), en een assistent-hoofdhuishouding (ma tm vr 1445-1900).
De programmamakers lijken dus wel tevreden over Palma.
Je vergeet de rust die de kinderen nu hebbenquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, stom dat ik die over het hoofd heb gezien. Elk kind verdient immers een moeder met nieuwe tieten, een platte buik, een typediploma (werjk aan de winkel, dus) en een rijbewijs.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |