Waarom heb wel zin in een ajax - psvquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
beter schaffen we deze onzin wedstrijd af
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:00 schreef PinhoSouza het volgende:
Ach, nog maar 70 uur, dan is deze onzin weer voorbij
Dat had ik ook, omdat ik zelf kampioen was gewordenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:48 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik ben er bij.
M'n broertje had gratis kaartjes omdat hij kampioen was geworden, dus ik ga ook mee.
Sow, jij kan in de toekomst kijken!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Idd PSV verliest en 9 maand later zijn we kampioen
Inderdaad ja, zowel de JCS als de beker heeft in Nederland (voor de topclubs) nauwelijks aanzien. Ik heb geen flauw idee hoe het komt, maar als zowel Koeman als Ten Cate al zeggen dat deze prijs niets voorstelt en de naamgever al jaren niet meer geweest is, zegt het wel genoeg denk ik.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:35 schreef Suijk het volgende:
Waarom onzin, omdat de prijs niets voorstelt? In ieder land spelen ze zo'n wedstrijd. Ik vind het wel ok, aan het begin van het seizoen zo. Even kijken waar we staan.
TLK is voor PSV...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:31 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Sow, jij kan in de toekomst kijken!![]()
zo ging het de afgelopen 2 seizoenen ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:31 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Sow, jij kan in de toekomst kijken!![]()
Voor ajax is dit een thuis wedstrijdquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:58 schreef PinhoSouza het volgende:
[..]
Inderdaad ja, zowel de JCS als de beker heeft in Nederland (voor de topclubs) nauwelijks aanzien. Ik heb geen flauw idee hoe het komt, maar als zowel Koeman als Ten Cate al zeggen dat deze prijs niets voorstelt en de naamgever al jaren niet meer geweest is, zegt het wel genoeg denk ik.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nu weten we het weeeeeeeeelquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:45 schreef Saekerhett het volgende:
Het is gewoon een flutprijs omdat je er niks mee kunt. Je krijgt een schaal, en dan?
Kampioenschap -> Champions League
Beker -> minimaal UEFA Cup
Ga janken joh, lelijke utrechter.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:21 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nu weten we het weeeeeeeeel
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat had ik ook, omdat ik zelf kampioen was geworden, maar er waren te weinig kaartjes en toen hebben ze ons eruit gekozen om niet te mogen gaan
![]()
Wat hij zei.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 07:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ga janken joh, lelijke utrechter.
Waarom ? iedereen zegt hier alleen maar van het is een flutprijs de prijs is niets !quote:
Zul je net zien jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:13 schreef Fides het volgende:
Draait uit op penalties.
Anders ga je daarna lekker Amsterdam in en zuipen tot een uur of 7. Die onverwachte avondjes zijn vaak de mooiste van het jaar.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:39 schreef Max-Westerman het volgende:
Hopenlijk geen verlenging
Mijn laatste trein vertrekt om 22:29
gaat sneijder dan 3 keer scoren vanaf de tribune?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:03 schreef Damzkieee het volgende:
Ajax wint, 3x Sneijder.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:14 schreef Def1987 het volgende:
[..]
gaat sneijder dan 3 keer scoren vanaf de tribune?![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:14 schreef Def1987 het volgende:
[..]
gaat sneijder dan 3 keer scoren vanaf de tribune?![]()
En Feyenoord speelt geen Europees voetbalquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:00 schreef Malibu-06 het volgende:
PSV wint met 3-0.
Mooi toch? Des te eerder worden we kampioen terwijl Ajax zich kapot zwoegt in de UEFA Cup om er in de kwartfinale uitgeflikkerd te worden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
En Feyenoord speelt geen Europees voetbal![]()
PWNEDquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:45 schreef Apekoek het volgende:
is deze wedstrijd ook online via stream te zien? kabel ligt er hier uit namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |