abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 oktober 1999 @ 22:41:00 #1
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_197092
99% is namelijk eeeeeeeh kinderachtig of zinloos: plaTARAboy????

Nodig!!

pi_197093
Ik hield me koest, maar helaas ben ik met dit laatste eens. Een Tara lijst, een Tara woord is alleen leuk als het woord Tara in het woord voorkomt, of bijna voorkomst. Dan is het een leuke speelse manier om met het woord om te gaan. Maar Playboy heeft niets met een tara geluid erin en slaat dus nergens op. Nou, ik kan me op dit moment geen leuke voorbeeld van de Tara lijst herinneren (ze zaten er wel tussen, maar ben ze vergeten) maar van Mona weet ik nog een paar. MONAtoon, vond ik wel een goede, en MONAlogue was ook geestig.

Iedereen kan een boek schrijven, maar dat maakt het nog geen goede!

Ik roep alle TARA fans om hun 'idol' veel meer eer te doen dmv doordachte een geestige Tara-woorden. (o ja, er-ug TARAaag vond ik toen leuk)

groetjes! Isis

Dikke Snikkel
  woensdag 6 oktober 1999 @ 23:08:00 #3
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_197094
Bedankt ISIS, hopen dat de kinderen van dit forum (TARAlogie, hoofd tarainstituut etc) dit ook vinden: werd het toch noch gezellig
  FOK!fossiel woensdag 6 oktober 1999 @ 23:26:00 #4
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_197095
-- Sorry, ff offtopic --

Smallsister: Je plaatje doet het niet, omdat het de link verwijst naar jouw hardescijf. Je moet je plaatje ff uppen naar je Web-dir (waar je normaal homepage dumbt) of bij geocities en dan daarnaartoe de link geven. Anders zien wij nix

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_197096
Ach, het zal wel die veelgeprezen typisch Amsterdamse humor zijn.
  woensdag 6 oktober 1999 @ 23:36:00 #6
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_197097
zo beter?
  FOK!fossiel woensdag 6 oktober 1999 @ 23:42:00 #7
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_197098
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

leuk picje

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  woensdag 6 oktober 1999 @ 23:43:00 #8
242 Pinball
Electric Monk
pi_197099
Jammer dat jullie de TARA humor niet leuk vinden,
ik had net (eindelijk) een leuke verzonnen:
bijnaTARA graTARAppig.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  donderdag 7 oktober 1999 @ 00:06:00 #9
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_197100
mooi, mijn plaatje doet het, nou nog leuke tara grappen. waar blijft boemdiee of die andere dweeb??
  donderdag 7 oktober 1999 @ 00:20:00 #10
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_197101
mooi, mijn plaatje doet het, nou nog leuke tara grappen. waar blijft boemdiee of die andere dweeb??
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 oktober 1999 @ 00:21:00 #11
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_197102
Er werd om mij gevraagd, nou hier ben ik dan, we gaan de TARA-lijst in ere herstellen.
Ik roep Meerhoerman en letterman op om de TARA-lijst weer even te publiseren, daarna gaan we weer vrolijk verder.
Op het moment kan ik mijn nieuwe woorden niet vinden, maar ze komen eraan.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  donderdag 7 oktober 1999 @ 00:23:00 #12
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_197103

Maar dit is toch het toppunt van verdrietig:

Hoofd Afdeling TARAlogie van de UniversiTARAeit in AmsTARAdam en UTARAecht

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 oktober 1999 @ 00:32:00 #13
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_197104
nee hoor, dat valt wel mee, heb juist plaastnamen uitgezocht waarvan, als je het uitspreekt, toch een beetje dezelde naam krijgt.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_197105
quote:
op 10-07-1999 om 12:32 AM schreef TARAraboemdijee het volgende:
nee hoor, dat valt wel mee, heb juist plaastnamen uitgezocht waarvan, als je het uitspreekt, toch een beetje dezelde naam krijgt.

Jippie!
AmsTARAdam
RoTARAterdam
UTARAtrecht
HaarTARAlem
HTARAoorn
HoTARAorn
HooTARArn
HoorTARAn
HoornTARA
MTARAaastricht
MaTARAastricht
MaaTARAstricht
MaasTARAtricht
MaastTARAricht
MaastaTARAicht
MaastrTARAicht
MaastriTARAcht
MaastricTARAht
MaastrichTARAt
MaastrichtTARA

en zo kan ik nog weken doorgaan.
DrieTARAhuizen
TweeTARAhuizen
VijfTARAhuizen
EindTARAhoven

Waar kan ik overigens de cynische smiley vinden?

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 oktober 1999 @ 01:11:00 #15
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_197106
OK, ze snappen het dus niet.
Meestal iets in de combinatie van tar, tr, ter, ara, ra of iets in die zin, dan kun je er een TARA-woord van maken
MaasTARAicht is dus goed, de rest van alle Maastricht pogingen niet.
  donderdag 7 oktober 1999 @ 07:27:00 #16
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_197107
JAJA WE SNAPPEN HET NIET........

UniversiTARAeit : Nee jij WEL!!!

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 oktober 1999 @ 08:39:00 #17
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_197108
OK, OK, dat is dan de enige die er niet bijhoort, maar daarvan vond ik gewoon dat die er bijhoorde
  donderdag 7 oktober 1999 @ 09:12:00 #18
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_197109
Iemand van de Universitarateit zegt geen :
vondT IK,
het is "vond ik" trouwens als je zegt vond, wil dit zeggen dat je dat nu niet meer vind, dus kun je dit wel weghalen!

gr. van de SecuriTARA der Nederlandse taal.

Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 oktober 1999 @ 09:19:00 #19
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_197110
Wat een gezeur, gaan we nu al op spelfouten kijken, eniewees ik had het over een UniversiTARAeit geen Univeriteit, Tara kan toch ook geen fatsoenlijk Nederlands.
Ik bedoelde met vond(t) het moment waarop ik op het idee kwam dit in mijn signature te zetten.

Wat zijn jullie toch allemaal moeilijk.
Hou eens op met die kritiek, ik zou zeggen, bedenk zelf eens wat TARA-woorden.

pi_197111
quote:
op 10-07-1999 om 09:19 AM schreef TARAraboemdijee het volgende:

Juist TARAboemdijee Wat beginnen we nu ineens te zeiken over die TARAtellingen

Gewoon doorgaan en als je je er aan stoort gaan dan lekker naar http://www.big-brother.nl

pi_197112
voor de tara liefhebbers; tara geeft zich 'bloot'!? in de panorama van vandaag
  donderdag 7 oktober 1999 @ 10:54:00 #22
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_197113
Taraboemdidjiei,
Heb ik al gedaan, een bijdrage geleverd. Misschien zeikerig om over spelfouten te beginnen? Sommige fouten kunnen nu eenmaal niet!
die Taralijst is een leuk initiatief maar je moet niet teveel doordraven. Dat bedoelde ik en anderen met deze kritiek.

donderdag 7 oktober 1999 @ 11:52:00 #23
439 Inimini
Smile, your on candid camera
pi_197114
Ik ben bang dat ik nu iets ga doen waar ik zeer op tegen ben, maar toch !

Mensen kap nou eens met dat gezeik over anderen. Als je iets niet leuk vin(d)(t)(dt) lees het dan niet. Ga lekker buiten spelen of je schaamhaar knippen (net als Ruud).
Het is niet voorniets dat de Nederlandse media de Tara taal hebben aangenomen !!!!
Over smaak valt niet te twisten, maar bij jullie is die allang verdwenen.
Verder baal ik er onwijs van dat mensen die ook hun bijdrage hebben geleverd ineens 180 graden hun mening draaien omdat iemand het niet helemaal begrijpt.
Meelopers, krijg lekker de tararing !!!!

Goed, dat moest ik even kwijt !
Alvast mijn excuses

Is het al tijd voor aktie ?

donderdag 7 oktober 1999 @ 12:25:00 #24
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_197115
He Iniminini,
Je snapt er geen kloot van!! de Tararing? Dat bedoelik nou, gewoon overal tara voor plaatsen, is dat nou lol? Dat maakt me TARAZEND!!Dat kan toch iedereen. Ben nou eens origineel! En dat bedoelde ik.

Een kritische en TARAzende Maurisico

donderdag 7 oktober 1999 @ 12:37:00 #25
262 Re
Kiss & Swallow
pi_197116
de tararing is dat zoiets als de televisier ring hehehe voor schijnheilige programmas

eesrte nominateie voor tararing... WF

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')