Tenzij je hier 70km voor moet gaan rijdenquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:11 schreef Xebrozius het volgende:
Groenten kopen op de markt, scheelt ook bakken met geld...
Ja, of bij Turkse groentewinkeltjes; Maar goed, daar heb je alleen wat aan als je in een grote stad woont.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:11 schreef Xebrozius het volgende:
Groenten kopen op de markt, scheelt ook bakken met geld...
Geen geheimquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:14 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
[..]
Zo dat doe je goed haha
Whats Your Secret?
Ik doe soms voor 30,- voor een week boodschappen (zonder luiers en zonder alcoholische dranken).quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:15 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
dat is best weinig! dat zou ik voor mezelf uitgeven als ik niet zo vaak uit eten ging. wel incl wijn e.d.
Waar woon je dat je 70km moet rijden voor een markt?quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:22 schreef zout-droppie het volgende:
[..]
Tenzij je hier 70km voor moet gaan rijden, maar idd. de markt veel keuze en goedkoper!
in elk klein dorp hebben ze minstens een keer per week al wel een markt. Het is echt onmogelijk een plek in Nederland te vinden waar er in een straal van 20 kilometer geen markt is.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:22 schreef zout-droppie het volgende:
[..]
Tenzij je hier 70km voor moet gaan rijden, maar idd. de markt veel keuze en goedkoper!
Punt is meer dat je er door de week overdag tijd voor moet hebben om naar die markt te gaan. Of je moet het geluk hebben dat er ook markt is op zaterdag.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:34 schreef Asmodean het volgende:
[..]
in elk klein dorp hebben ze minstens een keer per week al wel een markt. Het is echt onmogelijk een plek in Nederland te vinden waar er in een straal van 20 kilometer geen markt is.
20 euro voer per maand, 20 euro grid per maand..quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:03 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
Oja ik heb idd ook 3 katten
Dat kost ook wat aan kattegrind en voer e.d.
De meeste markten zijn op doordeweekse dagen en dan heb ik dus geen tijd ivm werk enzo. Als het op zaterdag is, kan het wel, maar dan is het vaak afgeladen vol en veel te druk en dan vind ik er ook niets meer aan.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Punt is meer dat je er door de week overdag tijd voor moet hebben om naar die markt te gaan. Of je moet het geluk hebben dat er ook markt is op zaterdag.
Nee blijkbaar niet. Heb het zelf nog nooit geprobeert maar het moet blijkbaar beter zijn voor je kleding (kleur) en ook voor je wasmachine.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:29 schreef Swiffer het volgende:
azijn in de was?? maar gaat je was dan niet 'rieken' ?
Ben ik het wel mee eens. Zeker als je biologisch spul haalt zit je al gauw op of boven zo'n bedrag.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:20 schreef Gia het volgende:
Dan kost jullie gezin dus eigenlijk maar 850 euro per maand aan boodschappen, wat helemaal niet achterlijk veel is voor 5 personen.
Goed, kan natuurlijk altijd wel minder, maar het is, m.i. niet overdreven.
ja het voorkomt kalk, en onthard ook water... hmm zal wel eens proberen..quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:30 schreef Cyan het volgende:
[..]
Nee blijkbaar niet. Heb het zelf nog nooit geprobeert maar het moet blijkbaar beter zijn voor je kleding (kleur) en ook voor je wasmachine.
Voor een fatsoenlijke markt waar je genoeg keuze hebt zal ik naar Groningen toe moeten ik woon in Scheemda , heen dus 35km en terug nog eens hetzelfdequote:Op donderdag 7 juni 2007 14:26 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Waar woon je dat je 70km moet rijden voor een markt?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |