abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50485788
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 13:22 schreef kwattad het volgende:

[..]

Waarom zou je een alibi moeten hebben vóórdat de weduwe werd vermoord?
Mickmek geeft dit toch steeds aan, de tijdstippen voor het laatste telefoontje zijn niet belangrijk voor de recherche.
Mogelijk hebben m en m aantoonbaar gelogen, so what? Is liegen tegenwoordig strafbaar?

Zeman heeft trouwens ook eens gelogen over de periode waarin MdJ in beeld was als verdachte.
M&M hebben ook gelogen over de periode na half negen. Eerst beweerden ze dat ze 's avond thuis thuis waren en bleven. Toen klopten de tijdstippen niet onderling. Meike en Michael gaven allebei een andere tijd op dat Michael thuis kwam. Dat was de eerste leugen waar de recherche over had moeten vallen. Dat is toen met de mantel der liefde bedekt. Zoveel jaar later bleek dat dat ze wel 's avonds in de Soos waren. Meike heeft toegegeven dat het eerste alibi niet klopte. Toen hebben ze een nieuw alibi gegeven, wat er op neer kwam dat ze allebei vroeg in de avond naar de Soos gingen. Later bleek dankzij ene Siem dat dit alibi niet klopte met de telefoon gegevens. Het bleek dat er nog uit het huis van Meike is gebeld na het tijdstip dat ze zei dat ze weg was gegaan uit huis. Op dat moment had ook het OM gelogen, want die beweerde aanvankelijk dat het nieuwe alibi klopte met de telefoon gegevens.

Kortom er was veel meer aan de hand dan Mickmek/Meike en jij nu suggereren
En ze weigert hier opheldering/antwoord op/over te geven.

Erg flauw die zgn leugen van mij. Overal staat dat MdJ de eerste drie weken verdachte was. Als nu blijkt dat dat enkele dagen langer was is dat hooguit een niet goed genoeg geïnformeerd zijn van mijn kant. Bovendien kant het heel goed dat de symptomen van de omslag van de Deventer politie zich uitstreken over een aantal dagen.
pi_50486096
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 13:59 schreef zeman het volgende:

[..]

M&M hebben ook gelogen over de periode na half negen. Eerst beweerden ze dat ze 's avond thuis thuis waren en bleven. Toen klopten de tijdstippen niet onderling. Meike en Michael gaven allebei een andere tijd op dat Michael thuis kwam. Dat was de eerste leugen waar de recherche over had moeten vallen. Dat is toen met de mantel der liefde bedekt. Zoveel jaar later bleek dat dat ze wel 's avonds in de Soos waren. Meike heeft toegegeven dat het eerste alibi niet klopte. Toen hebben ze een nieuw alibi gegeven, wat er op neer kwam dat ze allebei vroeg in de avond naar de Soos gingen. Later bleek dankzij ene Siem dat dit alibi niet klopte met de telefoon gegevens. Het bleek dat er nog uit het huis van Meike is gebeld na het tijdstip dat ze zei dat ze weg was gegaan uit huis. Op dat moment had ook het OM gelogen, want die beweerde aanvankelijk dat het nieuwe alibi klopte met de telefoon gegevens.

Kortom er was veel meer aan de hand dan Mickmek/Meike en jij nu suggereren
En ze weigert hier opheldering/antwoord op/over te geven.

Erg flauw die zgn leugen van mij. Overal staat dat MdJ de eerste drie weken verdachte was. Als nu blijkt dat dat enkele dagen langer was is dat hooguit een niet goed genoeg geïnformeerd zijn van mijn kant. Bovendien kant het heel goed dat de symptomen van de omslag van de Deventer politie zich uitstreken over een aantal dagen.
Het wordt nu echt tijd dat je kapt met te suggeren dat Mickmek Meike is.
*verwijderd door Admin*
pi_50486145
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 12:25 schreef Mickmek het volgende:

[..]

Zeman, Louwes is veroordeeld door tig rechters. Niet voor niets lijkt me zo.

Waarom heeft EL gelogen over zijn alibi?
Wie heeft er vele malen geld naar zijn priverekening gesluisd?

Denk je dat de politie Deventer en al die rechters achterlijk zijn?

Later nog dat DNA, hopeloos gewoon. En dan Michael beschuldigen. Ik hoop dat de mensen die hierachter zitten worden opgespoord.
Je overdrijft wederom enorm. Tekenend dat je dat nodig hebt om je punt te maken. Volgens mij is Louwes door 2 rechters veroordeeld en door 1 rechter vrijgesproken. Hoe dan ook alleen de laatste veroordeling is relevant. Dus waar dat tig vandaan komt???

Ook je andere beschuldigingen zijn wel erg kort door de bocht. geef liever eens antwoord op de vraag waarom Meike en Michael zo vaak gelogen hebben. Over de alibi's en de messenstrip bijvoorbeeld.

En hoe zit het nou precies met die vriendschap tussen H Rietman (werkzaam bij de politie van Deventer) en Michael. Je weet wel, die twee die samen met peter r de vries boveop het graf van de weduwe stonden te verkondigen dat Louwes een moordenaar was, precies op het moment dat hij weer als vrij man thuiszat.

je laatste zin:
"Ik hoop dat de mensen die hierachter zitten worden opgespoord."
is helemaal hilarisch. Die mensen die MdJ beschuldigen verstoppen zich voor niemand.
pi_50486266
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 14:06 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

Het wordt nu echt tijd dat je kapt met te suggeren dat Mickmek Meike is.
Dat doet ze zelf: Mickmek is een verbastering van MichaelMeike
M&M spreekt voor zich.
Overigens begon ik hier niet mee. Contrabas schijnt haar te kennen.

Maar als ik over de schreef ga, hoor ik dat wel van een moderator.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 juni 2007 @ 14:11:11 #300
862 Arcee
Look closer
pi_50486271
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 12:58 schreef JanJanJan het volgende:
Daar zou ik ook van wakker liggen.
Ik ben het alleen absoluut niet met je eens dat het niet duidelijk is dat Louwes de dader is.
Het is niet zo dat ik dat geloof, ik weet het zeker....
Dat is me wel duidelijk, hoor.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_50486282
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 14:08 schreef zeman het volgende:

[..]

Je overdrijft wederom enorm. Tekenend dat je dat nodig hebt om je punt te maken. Volgens mij is Louwes door 2 rechters veroordeeld en door 1 rechter vrijgesproken. Hoe dan ook alleen de laatste veroordeling is relevant. Dus waar dat tig vandaan komt???

Ook je andere beschuldigingen zijn wel erg kort door de bocht. geef liever eens antwoord op de vraag waarom Meike en Michael zo vaak gelogen hebben. Over de alibi's en de messenstrip bijvoorbeeld.

En hoe zit het nou precies met die vriendschap tussen H Rietman (werkzaam bij de politie van Deventer) en Michael. Je weet wel, die twee die samen met peter r de vries boveop het graf van de weduwe stonden te verkondigen dat Louwes een moordenaar was, precies op het moment dat hij weer als vrij man thuiszat.

je laatste zin:
"Ik hoop dat de mensen die hierachter zitten worden opgespoord."
is helemaal hilarisch. Die mensen die MdJ beschuldigen verstoppen zich voor niemand.
Leg eerst eens uit wat de relevantie is van die messenstrip.

De moord is niet gepleegd met een global mes, dus al had hij een mes gekocht....
*verwijderd door Admin*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')