Ik heb die dus vrijdag gehaald, en dat is best lekker weg knokken,quote:Op zondag 17 juni 2007 19:22 schreef McGilles het volgende:
Worden in dit topic ook nog games besproken of is dat niet aan de orde?
Ik wil namelijk maar weer eens wat nieuws aanschaffen en zit te denken aan de nieuwe mortal kombat.
Na het zien van dit heb ik gelijk even iemand gebeld en ik heb hem over 30min thuisquote:Op maandag 18 juni 2007 16:47 schreef remcheese het volgende:
[..]
Ik heb die dus vrijdag gehaald, en dat is best lekker weg knokken,
goede graphics,
lekkere gameplay
en bovenal : je hoeft niet 860 verschillende moves te kunnen om een beetje mee te komen in die game.
VroegAh had je > ^ < B
en nu maak je met je wii-motye dat halve maantje, das een stuk beter te doen.
+ als je nog ergens een gaycube controller of een classic controller hebt liggen, kun je het daar ook mee spelen.
Persoonlijk vindt ik in Arcade en Konquest de wii-mote het prettigst.
Mortal Kart is het beste met de gamecube/classic controller te spelen (en vooral waaazig)
Ik had in 1 race +- 10 fatality op mezelf door uit de bocht te vliegen.
Heb er nu zon 6x aan gezeten sinds vrijdag en heb gisteravond voor het eerst (op easy, met 3 x continue) de eindbaas gezien in "arcade"
ik zeg :![]()
Assou-Ekottoquote:Op maandag 18 juni 2007 17:18 schreef Apekoek het volgende:
Waarom zijn de fifa wii screens alleen van achter het goal? waarom niet meer van de zijkant?
[afbeelding]
Omdat je pased door bewegingen te maken met je wiimote. Als je dus naar rechts wil pasen beweeg je je controller naar rechts. Als je een zijaanzicht hebt krijg je nogal een raar effect, beweeg je naar rechts, schiet je ventje naar boven of zoiets.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:18 schreef Apekoek het volgende:
Waarom zijn de fifa wii screens alleen van achter het goal? waarom niet meer van de zijkant?
[afbeelding]
Eurogamer is gewoon gaar. Ze zeggen dat ze niet goed kunnen mikken met de wiimote, nou dan mankeer je gewoon iets aan je handen want ik vind mikken met de wiimote toch echt een keer of 322389423640981049237 makkelijker dan met analoge sticks (ik WALG van mikken met analoge sticks, onnauwkeurigheid voor het leven). Hoe moeilijk kan het zijn om een cursur door het scherm te bewegen? als hun moeite hebben met mikken, moeten ze bv ook moeite hebben met navigeren door de menu's van de wii zelf.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:54 schreef disjfa het volgende:
Eurogamer het over het algemeen een aparte mening. Maar het is toch helemaal geen erge mening. Mensen verwachten dat werelden verschuiven door wii controls.
sorry, ik heb al jaren een seizoenkaart van WillemII en vorig jaar speelde hij daar. Het hele publiek kotste hem uit en nu zit bij de eerste screens vd nieuwe fifaquote:
ik gebruik mn Wii op het moment meer om mee te internetten dan om er games mee te spelenquote:Op maandag 18 juni 2007 21:23 schreef SteelDogg het volgende:
Heeft iemand een tip om te doen. Mijn Wii ligt stof te eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |