Dat toen ze toch ookquote:Op donderdag 7 juni 2007 07:41 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ga jij maar lekker in de fucking hitte in de middag werken
in de avond ? om 20.00?quote:Op donderdag 7 juni 2007 07:55 schreef Leef het volgende:
en heien/slopen/etc. de avond van tevoren? En 's ochtends opruimen?
En het vreemde is dat ze tot 8 uur ook nog niemand op kantoor kunnen bereiken en de mensen op kantoor vanaf 4 uur niemand meer op de bouw. Die beginnen namelijk later, maar ook niet na 8 uur omdat het verschil anders zo groot wordt. Het zou dus handiger zijn als ze om 8 uur zouden beginnen op de bouw.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:09 schreef fembol het volgende:
Ik mag dan wel met een bouwvakker samenwonen, maar ik vind dat jullie gelijk hebben.
Wat een gelul dat ze om 7.00 uur beginnen. Weet je hoe vroeg die klote-wekker hier gaat?!
En die bouwvakker van mij weet eigenlijk ook niet waarom ze zo vroeg beginnen....
Ze zijn er ooit mee begonnen en nu doet iedereen het... ofzo...
Welkom op FOK.quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:04 schreef Areyoutalkingtome het volgende:Jullie praten erover alsof het poppetjes zijn.
Voor mijn vriend gaat hij om 4.45 en om 5.15 gaat hij eruit. Is inderdaad erg vroegquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:09 schreef fembol het volgende:
Ik mag dan wel met een bouwvakker samenwonen, maar ik vind dat jullie gelijk hebben.
Wat een gelul dat ze om 7.00 uur beginnen. Weet je hoe vroeg die klote-wekker hier gaat?!
En die bouwvakker van mij weet eigenlijk ook niet waarom ze zo vroeg beginnen....
Ze zijn er ooit mee begonnen en nu doet iedereen het... ofzo...
Dit is gelul, ik werk ook op kantoor bij een bouwbedrijf, en ons kantoor is gewoon vanaf 06.30 uur bezet. Namelijk door mezelf. En de collega die als laatste weggaat, gaat om 17:00 uur weg. Redenen waarom de bouw zo vroeg begint: Je werkt minder lang in de hitte van de dag. Kantoorpikken hebben lekker airco, maar ga maar eens staan asfalteren zomers om 15.00 uur. Ten tweede ben je de files voor. TS loopt nu te huilen dat ie niet uit kan slapen. Maar als de hele bouw kantoortijden zou aanhouden, wordt de spits zeker 2x zo lang.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:13 schreef maok het volgende:
[..]
En het vreemde is dat ze tot 8 uur ook nog niemand op kantoor kunnen bereiken en de mensen op kantoor vanaf 4 uur niemand meer op de bouw.
vooruit plannen, in de bouw....quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:27 schreef vosss het volgende:
Zoals iemand anders al ei; ze kunnen hun werkzaamheden ook zo plannen dat ze 's middags ervoor het werk zo voorbereiden dat ze de dag erna 's ochtends die CV's, leidingen en kabelgoten kunnen ophangen.
Dat maakt een hoop minder herrie in de ochtend
Ik werk zelf ook bij een bouwbedrijf maar hier zijn de werktijden op kantoor 8-17, dan zijn er altijd mensen die iets eerder beginnen of langer doorwerken, maar dat is niet standaard.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:07 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Dit is gelul, ik werk ook op kantoor bij een bouwbedrijf, en ons kantoor is gewoon vanaf 06.30 uur bezet. Namelijk door mezelf. En de collega die als laatste weggaat, gaat om 17:00 uur weg. Redenen waarom de bouw zo vroeg begint: Je werkt minder lang in de hitte van de dag. Kantoorpikken hebben lekker airco, maar ga maar eens staan asfalteren zomers om 15.00 uur. Ten tweede ben je de files voor. TS loopt nu te huilen dat ie niet uit kan slapen. Maar als de hele bouw kantoortijden zou aanhouden, wordt de spits zeker 2x zo lang.
De bouw kan wel later beginnen, maar we houden er toch wel om 16.00 uur mee op. Als we pas om 09.00 uur beginnen zodat de luie donders lekker kunnen uitslapen, doen we 25% langer over om die weg of dat huis af te krijgen. Waardoor het meer geld gaat kosten en er langer overlast is. Hebben jullie dat liever?
offtopic: ->KLB?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |