dikke vrouwelijke kruisspin die in de fietsenstalling hing met haar duizenden verwanten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 07:08 schreef NoXxa het volgende:
[..]
Wow, aardig beeldvullend. Is het een gebruikelijke huis spin?
Ik vind hem engquote:Op maandag 9 juli 2007 23:30 schreef Shark.Bait het volgende:
BOE!!!!
[afbeelding]
wat denken jullie (ff x-posten) geen crop, alleen resize
Ymke, doet je cam het alweerquote:
Nee , en ik voel me met de dag ontheemder , daarom heb ik deze maar ingestuurd , bah , alles loopt mis op het momentquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:16 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nee , en ik voel me met de dag ontheemder , daarom heb ik deze maar ingestuurd , bah , alles loopt mis op het moment
Ja , maar meer zoiets nu , dusquote:
die cirkeltjes is bokeh en kan in sommige foto's heel veel toevoegenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:57 schreef LekkerApart het volgende:
Ik vind bij 1 de achtergrond niet zo fraai. Er zitten duidelijke cirkeltjes in het groene die nogal mijn aandacht vragen. Misschien als je die veel krapper om de bloem kropt dat het beter is.
Ik vind 2 niet zo heel spannend, doet me voornamelijk aan herfst denken
zonder dat vreemde ding rechtsboven in de hoek zou het een mooie foto zijnquote:
Dat vreemde ding rechtsboven is het Vlindertuim Voed-plateau wat je her en der langs de paden tegen komtquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zonder dat vreemde ding rechtsboven in de hoek zou het een mooie foto zijnen hij mag wel wat groter hoor...max 580 breed.
Ik vind foto 2 juist heel mooi! Je ziet heel mooi het DOF. En idd herfs blaadjes waar je elk naadje heel mooi kunt zien lopen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:20 schreef HetMus het volgende:
Hallo mensen! Het lijkt alsof ik hier nieuw ben, maar dat is niet zo, ik heb alleen een nieuw account aangemaakt. Maar met mijn vorige had ik hier nou niet bijzonder veel succes, dus die zal niet erg gemist worden lijkt mij zo.
Ik ga voor deze foto:
[afbeelding]
Ik zit alleen nog na te denken of ik heb zal croppen en zo ja, hoe. Wat denken jullie?
Vooruit, laat ik deze ook even zien, daar zat ik nog over te twijfelen. Is deze mooier:?
[afbeelding]
Vond ik eigenlijk ook, dat die wel mooi waren! Maar toe hoever zal ik die loze ruimte weg halen, want ik heb daar eigenlijk echt geen idee van.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
die cirkeltjes is bokeh en kan in sommige foto's heel veel toevoegenin dit geval vind ik de loze ruimte iets teveel van het goede, en hij is uitgebeten.
Dankje!quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:36 schreef NoXxa het volgende:
[..]
Ik vind foto 2 juist heel mooi! Je ziet heel mooi het DOF. En idd herfs blaadjes waar je elk naadje heel mooi kunt zien lopen.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:57 schreef briana_muirinn het volgende:
Schakeltjes van een metalen horlogebandje?
dat komt er enthousiast uitquote:
ik heb op mijn oude camera ook een Raynox voorzetlens (de 250)...die maakt echt wel scherpe macro's hoor. maar een mier is gewoon iets teveel gevraagd, dat krijgt ie gewoon niet scherp nee, dat kan je ook niet verwachten van zo'n lullig vergrootglaasje wat je voor je lens plakt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:51 schreef _Kaatje_ het volgende:
MissMirjam: dat is het rottige van die Raynox voorzetlens. Nu weet ik weer waarom ik die verkocht heb, ik had er al bijna spijt van.![]()
SharkBait: hoe kom je hier nou weer aan...Hoe lukt het je toch steeds om zulke sterke foto's neer te zetten?
Ik heb nog niks, en wilde eigenlijk wel meedoen dit keer.Ik wacht ook maar de hele tijd op die 50 mm lens die niet komt... Als ik niet mee doe, is het de schuld van Konijnenberg.
Dan weten jullie dat vast.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:51 schreef _Kaatje_ het volgende:
SharkBait: hoe kom je hier nou weer aan...Hoe lukt het je toch steeds om zulke sterke foto's neer te zetten?
mijn moeder heeft gelijkquote:Op maandag 9 juli 2007 23:30 schreef Shark.Bait het volgende:
BOE!!!!
[afbeelding]
wat denken jullie (ff x-posten) geen crop, alleen resize
Wow, gaaf hoor (doet me denken aan een idee wat ik al een tijdje heb, maar nog niet heb uitgevoerd. Jullie zien het nog wel 'ns voorbij komenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:25 schreef Miss_S het volgende:
1 van deze 3 word het
ga over 12 uur op vakantie dus moet hem vanavond insturen
heb deze vandaag tussen het in pakken gemaakt omdat ik toch geen archief foto wou in sturen (en die waren allemaal van dieren en planten en wou nu eens iets anders)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik vind 3 ook het minste ookal vind ik de vorm die je daar ziet wel weer mooiquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:54 schreef kvdv het volgende:
[..]
Wow, gaaf hoor (doet me denken aan een idee wat ik al een tijdje heb, maar nog niet heb uitgevoerd. Jullie zien het nog wel 'ns voorbij komen).
Maar ik vind de 1e het mooist. Bij de andere twee mis ik scherpte door de korte dof. Bij foto 3 ligt de focus halverwege het filter. Dat vind ik persoonlijk niet het meest indrukwekkende deel van de sigaret in dit opzicht.
mooie fotoquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:01 schreef Kamermans het volgende:
hier mijn eerste uitprobeersel, ben er wel tevreden over
[afbeelding]
ik heb nu gewoon het eerst boek dat ik zag uit de kast geplukt. en eigenlijk heb ik ook niet echt boeken over fotografiequote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:29 schreef PankPinther het volgende:
[..]
mooie foto![]()
klinkt het erg cliche als ik zeg dat er voor het mooie een text onder had moeten liggen die direct met het onderwerp te maken heeft?![]()
oh en ik zie aan de rechterkant nog wat wat vlekjes boven de zwarte rand waar +2 op staat
heb je geen woordenboek? daar staan zat woorden in die relevant zijnquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:39 schreef Kamermans het volgende:
[..]
ja ik heb nu gewoon het eerst boek dat ik zag uit de kast geplukt. en eigenlijk heb ik ook niet echt boeken over fotografie![]()
de filters zijn idd beetje aan de stoffige kant. misschien dat ik het weg kan shoppen, en anders ff opnieuw foto maken, en dan meteen een fotografie text
oja dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:45 schreef PankPinther het volgende:
[..]
heb je geen woordenboek? daar staan zat woorden in die relevant zijn
ik vind nummer 2 het best. alleen ik vind de kleur blauw te fris zegmaar, vind het niet echt bij een verbrande sigaret passenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:48 schreef Miss_S het volgende:
nog iemand die me wil helpen kiezen tussen mijn 3 fotos?
Ik vind het een mooie foto-leuk idee, mooi uitgevoerdquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:01 schreef Kamermans het volgende:
hier mijn eerste uitprobeersel, ben er wel tevreden over
[afbeelding]
1 is wel lekker abstract maar ik zou toch voor 2 gaan want die extra kleur doet het goedquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:48 schreef Miss_S het volgende:
nog iemand die me wil helpen kiezen tussen mijn 3 fotos?
dankje welquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:26 schreef PankPinther het volgende:
[..]
1 is wel lekker abstract maar ik zou toch voor 2 gaan want die extra kleur doet het goed
fijne vakantie alvast...
je gaat zelf ook voor extra kleur?![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:45 schreef PankPinther het volgende:
[..]
heb je geen woordenboek? daar staan zat woorden in die relevant zijn
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:24 schreef kvdv het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik heb een tijd geleden een soortgelijke foto geschoten:
[afbeelding]
Ik ga hem niet gebruiken hoor![]()
Het zijn oorbelletjesquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:57 schreef Shark.Bait het volgende:Die foto van Ijsmeis is leuk, die knoopjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |