Heb je er geen een zonder die hand?quote:
Nee, die heb ik niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:30 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Heb je er geen een zonder die hand?
Gewoon eens om te kijken hoe het eruit zou zien
dof? hij is juist glimmendquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:29 schreef KD-fotografie het volgende:
lekker dof ook.
Sterker nog, er was ooit een topic over: IJsblokjes... zonder eigen smaakje en mooi doorzichtigquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:21 schreef dane het volgende:
@ tha_erik
Ik zag je foto bij het "inlever topic" maar ik weet niet of je hem nog kan wijzigen...
Als je het water eerst kookt voordat je het invriest, krijg je heldere ijsblokjes!
quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:21 schreef dane het volgende:
@ tha_erik
Ik zag je foto bij het "inlever topic" maar ik weet niet of je hem nog kan wijzigen...
Als je het water eerst kookt voordat je het invriest, krijg je heldere ijsblokjes!
Haal ook plastic bekertjes, kan je ongestoord openbreken zonder het ijs te beschadigen. Met helder ijs en flitsen ben je wel je dof kwijt in het ijs merkte ik...quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]! Dat wist ik niet. Misschien dat ik nog wel een keer metde vriezer ga spelen, en als ik dat doe houd ik dit zeker in de gaten
.
Mijn ijsblokjesding is van rubber, dus dat beschadigt het ijs nietquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:14 schreef freud het volgende:
[..]
Haal ook plastic bekertjes, kan je ongestoord openbreken zonder het ijs te beschadigen. Met helder ijs en flitsen ben je wel je dof kwijt in het ijs merkte ik...
Ik vind hem mooiquote:
dank jequote:Op woensdag 20 juni 2007 12:37 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik vind hem mooi
Lekkere scherpte diepte en dat oranje knalt er mooi uit tov die vlinder
Maar goed, verder weinig verstand van
Vrees dat ik zelf deze ronde moet overslaan, wel een tof idee, maar geen tijd om uit te voeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |