Hoe kom je daarbij eigenlijk? Ik kan dat nergens teruglezen en ook in de FOT FAQ staat dit niet vermeld. Het is aan te bevelen, niet verplicht.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:02 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Het idee is wel leuk
Alleen hanteren we hier op FOK een foto breedte van 580 pixels,.......
maar wél bijzonder prettig, het duurt een eeuwigheid om de pagina uit te laden als iedereen maar z'n grote foto's hier neergooit.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:06 schreef nikky het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij eigenlijk? Ik kan dat nergens teruglezen en ook in de FOT FAQ staat dit niet vermeld. Het is aan te bevelen, niet verplicht.
Toch wel grappig dat een Forum admin de regels in twijfel trekt.....quote:Op zondag 10 juni 2007 14:06 schreef nikky het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij eigenlijk? Ik kan dat nergens teruglezen en ook in de FOT FAQ staat dit niet vermeld. Het is aan te bevelen, niet verplicht.
quote:Foto's plaatsen
Zie de FAQ hoe dat precies moet.
Hou bij het posten van werk dat niet van jou is wel rekening met copyrights. Het veiligst zit je met een simpel weblinkje.
Foto Grootte
We bevelen aan om je plaatje niet groter dan 580 pixels breed te laten zijn. Het forum zal automatisch te grote afbeeldingen verkleinen en het vervormt verschrikkelijk. Je foto's zien er dus ook nog eens beter uit wanneer je ze zelf verkleint!
wat je zelf quote, we bevelen aanquote:Op maandag 11 juni 2007 11:52 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Toch wel grappig dat een Forum admin de regels in twijfel trekt.....
Terwijl ik juist dacht dat die alle regels op hun duimpje kenden.
Even een stukje uit de FOT FAQ gecopieerd.
[..]
Zo zat ik ookquote:
lol, nu jij het zegt zie ik ook pas dat t om een y > ie gaatquote:Op maandag 11 juni 2007 19:30 schreef Gremen het volgende:
[..]
Zo zat ik ook
Maar goed, opeens heb je het en neem je blijkbaar een nieuw account
Is inderdaad een geinig idee, maar die laatste stap gaat me iets te snel voor deze seriequote:Op maandag 11 juni 2007 22:08 schreef Esto het volgende:
Ik kwam op dit ideeDaarna schoot me te binnen dat dit eigenlijk niet toegestaan is in een normale fotowedstrijd
. Toch heb ik het uitgevoerd... Maar ik zal verder verzinnen naar een wel toegestane foto
.
[afbeelding]
Uitvoering is niet helemaal super maar toch.
Je zou natuurlijk drie verschillende appels kunnen nemen, die gewoon op elkaar lijken en dan alles in één foto schieten.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:08 schreef Esto het volgende:
Ik kwam op dit ideeDaarna schoot me te binnen dat dit eigenlijk niet toegestaan is in een normale fotowedstrijd
. Toch heb ik het uitgevoerd... Maar ik zal verder verzinnen naar een wel toegestane foto
.
[afbeelding]
Uitvoering is niet helemaal super maar toch.
Wilde het net zeggenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk drie verschillende appels kunnen nemen, die gewoon op elkaar lijken en dan alles in één foto schieten.
Goed ideequote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk drie verschillende appels kunnen nemen, die gewoon op elkaar lijken en dan alles in één foto schieten.
Gaaf idee! Ook leuk die vlek op 't shirt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |