slóóótenquote:Op donderdag 7 juni 2007 06:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
Goeoeoeooedemorgen lieve Fokkers....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!.....iemand koffie nodig...
![]()
????
zegt degene die dit:quote:Op donderdag 7 juni 2007 06:56 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zit trouwens aan de Thee, zwarte/rode chinese thee
koffie is voor vrouwen die door hun man geslagen worden
Ja want dat is ook zo grappig!!!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 07:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zegt degene die dit:
Goeiemorgen Gc.
geplaatst heeft....![]()
![]()
![]()
Ja ik durf nu wel weer alleen verder na X bakjes, en broodje tomaat ham kaas.quote:Op donderdag 7 juni 2007 07:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
*JJ schuift slóóóten koffie naar kless toe....![]()
![]()
ik zei toch dat je hier beter verder kon gaan...????quote:Op donderdag 7 juni 2007 07:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja want dat is ook zo grappig!!!!
![]()
komt allemaal goed kless...quote:Op donderdag 7 juni 2007 07:12 schreef kless het volgende:
[..]
Ja ik durf nu wel weer alleen verder na X bakjes, en broodje tomaat ham kaas.
Maar 100 meter? zicht... straks na 't fietsen ben ik zeike nat...
om 8:15 moet/wil ik echt weg zijn. Maar wat ga ik tot die tijd doen? (koffie X+1, broodje pindakaas ook al op)quote:Op donderdag 7 juni 2007 07:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
komt allemaal goed kless......ik ben bij je...
![]()
![]()
![]()
joh...!!!! je hebt nog tijd zat....quote:Op donderdag 7 juni 2007 07:19 schreef kless het volgende:
[..]
om 8:15 moet/wil ik echt weg zijn. Maar wat ga ik tot die tijd doen? (koffie X+1, broodje pindakaas ook al op)
.
sochtends stressen is zoo ontzettend niet leuk.quote:Op donderdag 7 juni 2007 07:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
joh...!!!! je hebt nog tijd zat....![]()
..ben bezig met mijn 4e bakkie koffie...
![]()
![]()
![]()
![]()
daarom...lekker vroeg opstaan MET koffie....quote:Op donderdag 7 juni 2007 07:24 schreef kless het volgende:
[..]
sochtends stressen is zoo ontzettend niet leuk.
eerst een peukquote:Op donderdag 7 juni 2007 07:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
daarom...lekker vroeg opstaan MET koffie....![]()
![]()
![]()
![]()
Oh nee die heb ik hier niet meer nodig...quote:
KSC is altijd erg gezellie...quote:Op donderdag 7 juni 2007 07:33 schreef kless het volgende:
[..]
Oh nee die heb ik hier niet meer nodig...
Maar dat koffie + peuk is wel lekkerder. dan eerst peuk en dan koffie.
Wordt je ook zo lekker wakker van enzo.
erik enzo hier ook heen halven voor koffie sc? (of nee doe maar niet , dit tempo bevalt me wel)
Helemaal niet gezellig, gaat altijd veel te snel daar, even koffie zetten of voer bereiden of scheiten ofz en topic zit vol.quote:
ja duh...quote:Op donderdag 7 juni 2007 07:41 schreef kless het volgende:
[..]
Helemaal niet gezellig, gaat altijd veel te snel daar, even koffie zetten of voer bereiden of scheiten ofz en topic zit vol.
met de hoeveelheid mis hier... kan dat best spannend zijn...quote:Op donderdag 7 juni 2007 07:43 schreef Crazy-M het volgende:
en na het wakker worden lekker in de file staan om weer in slaap te sukkelen :p
quote:Op donderdag 7 juni 2007 07:48 schreef frank07 het volgende:
GOEIEMORGEN
*feliciteer mij hier*
ik ben jarig![]()
pootje,quote:Op donderdag 7 juni 2007 07:48 schreef frank07 het volgende:
GOEIEMORGEN
*feliciteer mij hier*
ik ben jarig![]()
ben geen hondquote:Op donderdag 7 juni 2007 07:52 schreef kless het volgende:
[..]
pootje,
schud schud schud,
feli,
pootje los,
hoiquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:01 schreef BaajGuardian het volgende:
nouja alsnog goedenmorgen dan maar.
hoezo?quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:02 schreef enter het volgende:
Ik heb zinnnnnnnnnnn in slapen slapen slapenn.
Nou, welterusten dan maar weer hequote:Op donderdag 7 juni 2007 08:02 schreef enter het volgende:
Ik heb zinnnnnnnnnnn in slapen slapen slapenn.
Jij gaat voor mij werkenquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:03 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nou, welterusten dan maar weer he
ohquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:04 schreef enter het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat je zoiets ging typen![]()
Weet niet, ik denk situps doen en als het weer veranderd een boswandelingetje maken, maar ik heb maar zon 5 ½ uurke geslapen dus ik moet niet té veel doen vandaag, ik moet de 12 uur snachts wel halen om weer sochtens ipv midden in de nacht wakker te worden enzo.quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:04 schreef Stak het volgende:
BG, wat ga jij doen vandaag?
heb je dan een bos in de buurt?quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Weet niet, ik denk situps doen en als het weer veranderd een boswandelingetje maken, maar ik heb maar zon 5 ½ uurke geslapen dus ik moet niet té veel doen vandaag, ik moet de 12 uur snachts wel halen om weer sochtens ipv midden in de nacht wakker te worden enzo.
Ik ga denk ik ook wat msnen en playstation2en denk ik.
Het is donderdag. Donderdag is voor mij een BG dag.
Boswandelingen, kinky, mag ik mee?quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Weet niet, ik denk situps doen en als het weer veranderd een boswandelingetje maken, maar ik heb maar zon 5 ½ uurke geslapen dus ik moet niet té veel doen vandaag, ik moet de 12 uur snachts wel halen om weer sochtens ipv midden in de nacht wakker te worden enzo.
Ik ga denk ik ook wat msnen en playstation2en denk ik.
Het is donderdag. Donderdag is voor mij een BG dag.
Nou kijk, altijd als ik ergens het woord negert lees zegt dat mij dat mijn uitvinding nog beroemder is, ik hoor zelfs mensen irl negert zeggen tegenwoordig, ken je nagaanquote:
Als je in de buurt van heerenveen woont, sure.quote:
Ik moordenaar.quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:06 schreef Stak het volgende:
[..]
heb je dan een bos in de buurt?
ik wil ook mee, dan wordt ik je stalker
ik wil het stil hebben op mijn begravenis, ze moeten mij in stilte herdenkenquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:08 schreef enter het volgende:
[..]
Ik moordenaar.
Stak? je moet hier nog even reageren![]()
Welke muziek op jouw begrafenis?
roitquote:
kut, vanuit hoofddorp is dat erg verquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Als je in de buurt van heerenveen woont, sure.
Maken we er een onzmeet van.
ik ben een slimmequote:Op donderdag 7 juni 2007 08:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
roit
Dan moet je wel een hele sterke ninja zijn wil je mij moorden
Reisduur 01:46, dacht dat het verder was.quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Als je in de buurt van heerenveen woont, sure.
Maken we er een onzmeet van.
Maar niet slim genoeg om psi-bullets met je hoofd af te vuren!quote:
Werken schmerkenquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:12 schreef enter het volgende:
[..]
Reisduur 01:46, dacht dat het verder was.
Maar helaas ik moet werken![]()
dum dum kogelsquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:12 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Maar niet slim genoeg om psi-bullets met je hoofd af te vuren!![]()
Ik ook! toevallig!quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:13 schreef Stak het volgende:
[..]
ik ben ook vrij vandaag... en morgen en overmorgen
Negert!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:13 schreef Stak het volgende:
[..]
ik ben ook vrij vandaag... en morgen en overmorgen
jeah surequote:Op donderdag 7 juni 2007 08:13 schreef enter het volgende:
[..]
Precies, Stak gaat vandaag door de shredder, moet ik missen![]()
ja, hihi (K)quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:14 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ook! toevallig!
Zullen we zoenen?
Fototjequote:Op donderdag 7 juni 2007 08:14 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ook! toevallig!
Zullen we zoenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |