IK zal ff voor je kijken ik heb het ergens.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jullie
Ik weet nog steeds niet waar ik het vandaan moet halen![]()
Jij bent ook liefquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:16 schreef petraa het volgende:
[..]
IK zal ff voor je kijken ik heb het ergens.![]()
WTF als je tegen betaalde streams bent, dan is dit juist topquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Of moet ik nu iets over principes zeggen ofzo.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Of moet ik nu iets over principes zeggen ofzo.
Dat klinkt dan weer iets minder liefquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Doe eens normaal man, net alsof wij allemaal geen pricipes hebben!
Ik lach altijd in mijn eendjequote:Op donderdag 7 juni 2007 17:23 schreef mootie het volgende:
Ik moest gisteren zo lachen om die posts van Ian...... er werd vanaf boven gevraagd waarom ik in godsnaam in mn eentje zat te lachen....
Kut is dat he....... dat kikkerpak is ook zo gruwelijk warm.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:28 schreef PC eend het volgende:
Je denkt toch niet dat ik hier de eend ga uithangen zonder eerst mijn eendenpak aan te trekken he![]()
![]()
Eend ik kan het zo gauw niet vinden het staat ergens in COS 1616 of 1615quote:
Even blazen en schoon! Doe ik ook altijd!quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:29 schreef PC eend het volgende:
Ik denk dat ik mijn MSN maar eens ga afstoffen
Ik ben veel te lui om terug te lezenquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Eend ik kan het zo gauw niet vinden het staat ergens in COS 1616 of 1615
Jij zei toch dat je het had?quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Eend ik kan het zo gauw niet vinden het staat ergens in COS 1616 of 1615
Ik ook ik pleur haast in slaap hiero. Ik ga ff de tuin in.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben veel te lui om terug te lezen![]()
Ik denk dat ik nog eerder betaal![]()
![]()
Dank voor je moeite iigquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ook ik pleur haast in slaap hiero. Ik ga ff de tuin in.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |