De kenners weten dat PRECIES, he BSOL?quote:Op donderdag 7 juni 2007 03:27 schreef Soury het volgende:
Waarom hebben ze allemaal dezelfde dekbedhoezen, dan weet je toch niet er wel of niet neukt![]()
Nog beter .... Zonder dekbedden, dan kun je ook zien met wie ze neuken .....quote:Op donderdag 7 juni 2007 03:27 schreef Soury het volgende:
Waarom hebben ze allemaal dezelfde dekbedhoezen, dan weet je toch niet er wel of niet neukt![]()
Denk dat ik dat niet zou willen zien eigenlijk om eerlijk te zijn...quote:Op donderdag 7 juni 2007 03:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nog beter .... Zonder dekbedden, dan kun je ook zien met wie ze neuken .....![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 03:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt ook op de 'kunst' boven de bedden letten![]()
Of ik kenner ben, weet ik niet. Maar aan de stand van het voetje buiten de dekens kun je wel vaak zien dat .......quote:Op donderdag 7 juni 2007 03:27 schreef Disana het volgende:
[..]
De kenners weten dat PRECIES, he BSOL?![]()
Egbert (BB6) zou zeggen : "Ik drink nog een shaggie en steek m'n laatste pilsje op".quote:Op donderdag 7 juni 2007 03:35 schreef Disana het volgende:
Ik ga even een blokje om.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 03:41 schreef Disana het volgende:
Welterusten Bright en Soury.
Mooi, er zal niet veel missen als er heel recent (een paar dagen geleden, meende ik gehoord te hebben) nog een backup is gemaakt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 03:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
SNEL LAATSTE BERICHT : Check http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/![]()
![]()
![]()
Het begin is er![]()
Niet helemaal zoals een backup. De inhoud van iedere pagina is opgeslagen en zal dus ook weer per pagina terug moeten worden opgebouwd. Ben (vriend van Huub) had via een webbot de hele site gescand en opgeslagen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 03:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi, er zal niet veel missen als er heel recent (een paar dagen geleden, meende ik gehoord te hebben) nog een backup is gemaakt.
Oh. Maar als ik het goed begrijp is de boel dan toch nog redelijk intact.quote:Op donderdag 7 juni 2007 03:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niet helemaal zoals een backup. De inhoud van iedere pagina is opgeslagen en zal dus ook weer per pagina terug moeten worden opgebouwd. Ben (vriend van Huub) had via een webbot de hele site gescand en opgeslagen.
Ik kan je even niet volgen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 03:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
PS : Zoiets hoor je niet, maar lees je in de Update
Ja, alle tekst en foto's en zo is er. Alleen moet het als het ware per post (pagina) opnieuw via knippen en plakken worden teruggezet. En dan is 3 jaar posts (pagina's) best wel een klus.quote:Op donderdag 7 juni 2007 03:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh. Maar als ik het goed begrijp is de boel dan toch nog redelijk intact.
Hier [DGK] Updates #3 stond dat de backup 3 dagen geleden was gemaakt.quote:
Nou goed dan, ik correct Nederlands: Ik LAS het. IJdeltuitquote:Op donderdag 7 juni 2007 03:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hier [DGK] Updates #3 stond dat de backup 3 dagen geleden was gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |