Deze is volgens mij al weggejaagdquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yup, jaartje of 2.
Maar Thera heeft wél een onwijs mooie kont.
Je moet nog wel even wat aan je snelheid doen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:31 schreef nineke het volgende:
[..]
Zo snel laat ik me niet wegjagen hoor, wees maar niet bang
Ik had al zo een ideequote:Op donderdag 7 juni 2007 02:31 schreef nineke het volgende:
[..]
Zo snel laat ik me niet wegjagen hoor, wees maar niet bang
Ja, ben ook nog bezig met andere dingen dan Fok!quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je moet nog wel even wat aan je snelheid doen.
Waarom!?quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:33 schreef nineke het volgende:
[..]
Ja, ben ook nog bezig met andere dingen dan Fok!
Wauw, een man die meerdere dingen tegelijk kan, waar vind je ze nog tegenwoordig!quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben ondanks mijn andere bezigheden WEL snel.![]()
En ik zeur heul niet!![]()
Ik kan een heleboel tegelijk.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:37 schreef nineke het volgende:
[..]
Wauw, een man die meerdere dingen tegelijk kan, waar vind je ze nog tegenwoordig!
En ik ben bezig met een aantal dingen uit te typen, waardoor ik dus niet al te snel ben....
Oh een heleboelquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan een heleboel tegelijk.![]()
Heb je voorkeuren?
En waarom zonder? Geen zin om te betalen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:39 schreef PC eend het volgende:
Maar goed, ik was dus in een kutbui
Een streamjunk die snel moet scoren, ik krijg al afkickverschijnselen![]()
Voor het eerst in 8 jaar zonder
Ik zit er tegenaan te hikken, het moment dat ik er voor het eerst voor moet betalenquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:40 schreef nineke het volgende:
[..]
En waarom zonder? Geen zin om te betalen?
Waar is de tijd van staken tegen betaalde streamsquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zit er tegenaan te hikken, het moment dat ik er voor het eerst voor moet betalen![]()
![]()
Nog even volhouden danquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zit er tegenaan te hikken, het moment dat ik er voor het eerst voor moet betalen![]()
![]()
Och, deze prijs vind ik nog wel te doen, maar als het ook anders kan...quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar is de tijd van staken tegen betaalde streams![]()
Al die geheimzinnige shit gaat zó heerlijk aan me voorbij...quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Och, deze prijs vind ik nog wel te doen, maar als het ook anders kan...
Kan jij me helpen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:43 schreef nineke het volgende:
[..]
Nog even volhouden dan
Of niet natuurlijk....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |