Reclame[R]quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
licht??????????????? OMG. LIGT natuurlijk.
Maar als Tezz naast haar man wil liggen, moet ze op haar fietsje naar de drukkerij. En daar heb ik geen zin in. Tezz ligt vannacht naast haar dochter.![]()
Waag het eens een post te maken met daarin enkel het woord 'fipo'quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Reclame[R]
Bij xx% staat de dader er zelf bij
Reclame[R]
Reclame[R]
xx% procent van alle kinder sterf aan verstikking door bij pap en mam in de te kruipen.
Reclame[R]
Heb vooralsnog een heuleboel nachten overleefd bij paps en mams in bed.
Never heard of..quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
half zeven.
Maar Pezu heeft me op een aantal liedjes gewezen en ik ben muziek aan het luisteren..........heerlijk! (heb nu 'adem mijn adem' van mama's jasje op staan........oohhh zwijmel, nostalgie).
En zo geschiede.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:57 schreef Broekpaling het volgende:
VERDOMME, weer die fipo.![]()
Als er een god was had ik die niet gehad.
nuecken?
Doe hem ff limewire-en zou ik zeggen. Geweldig coole belgische band (a la clouseau, maar dan iets meer rock).quote:
Je haalt me de woorden uit mijn mond.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En zo geschiede.
Over dat neuken..
Ga maar lekker 10min op je rechterhand zitten dan is het net of je buurmeisje er onwennig mee speelt.
heb geen buurmeisje, wel een verdomd lekkere buurvrouw.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En zo geschiede.
Over dat neuken..
Ga maar lekker 10min op je rechterhand zitten dan is het net of je buurmeisje er onwennig mee speelt.
Johnny Cash is wel oke !quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Voor Johnny (ik mag Johnny zeggen) zijn we allemaal gelijk, alleen de één mag net iets meer dan de ander. Ik mag hem bijvoorbeeld Johnny noemen.
en weeeeeeeeer een typo!quote:
Aardige zieke geest danquote:
Ik typ beter Nederlandsch dan menig FOKkert.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
en weeeeeeeeer een typo!
Leer eens nederlands man, in plaats van de hele dag in je bed te liggen meuren!
Ik zal 's ff een keer checkenquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
Doe hem ff limewire-en zou ik zeggen. Geweldig coole belgische band (a la clouseau, maar dan iets meer rock).
hahahahah da's de beste mop die ik vanavond gehoord heb!!!!!!!!!! (leuk, ff lachen voor het slapen gaan).quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik typ beter Nederlandsch dan menig FOKkert.![]()
Ik ga me heul niet rukken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:00 schreef Tezz het volgende:
maar goed, jezus roept me, ik ga naar bed!
Kus op je voorhoofd BeeDee!
Veel plezier met rukken Broek!
Het is je vergeven Ludo!
Truste Tezz....fijne dag morgen !quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:00 schreef Tezz het volgende:
maar goed, jezus roept me, ik ga naar bed!
Kus op je voorhoofd BeeDee!
Veel plezier met rukken Broek!
Het is je vergeven Ludo!
Iets met een pot en een ketel.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:22 schreef Tezz het volgende:
OMG Ludo!!!!!!!! Je hebt niet alleen te weinig geslapen, maar bent ook voorover in een bak arrogantie gevallen, of niet! Ga lekker slapen, dan ben je morgen vast weer de oude.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
hahahahah da's de beste mop die ik vanavond gehoord heb!!!!!!!!!! (leuk, ff lachen voor het slapen gaan).
Heb je nou al werk gezocht. Nu dacht ik dat ik lui was, maar jij bent toch het toppunt heb ik het idee.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:03 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga sprokkelen naar wat eten.....
In 1x goed.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb je nou al werk gezocht. Nu dacht ik dat ik lui was, maar jij bent toch het toppunt heb ik het idee.
Zo "echt" zijn die echte bakkers tegenwoordig ook niet meer..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:07 schreef LudoSanders het volgende:
Supermarktbrood bevestigd ook maar weer eens dat je het van geen vreemde hebt. De gene die de boodschappen doet is nog te lam om ff naar een echte bakker te gaan.
De ene keer gaat mams wel naar de bakker en de andere keer niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:07 schreef LudoSanders het volgende:
Supermarktbrood bevestigd ook maar weer eens dat je het van geen vreemde hebt. De gene die de boodschappen doet is nog te lam om ff naar een echte bakker te gaan.
Echter dan de massaproductie broden uit een supermarkt danquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:09 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Zo "echt" zijn die echte bakkers tegenwoordig ook niet meer..![]()
![]()
Die 3 hier zijn goedgekeurd als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:09 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Zo "echt" zijn die echte bakkers tegenwoordig ook niet meer..![]()
![]()
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De ene keer gaat mams wel naar de bakker en de andere keer niet.
Wat ben jij toch een godsgruwelijk negatief persoon.![]()
Dus.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist.
Mischien wel, maar ik heb eigenlijk geen zin om over vroegah te beginnen..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Echter dan de massaproductie broden uit een supermarkt dan.
Over deze post kan ik natuurlijk wel weer een negatief verhaal afsteken maar ik heb besloten je te sparen daar je zo ongeveer de enige bent die nog post hierquote:
het is wat he...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Over deze post kan ik natuurlijk wel weer een negatief verhaal afsteken maar ik heb besloten je te sparen daar je zo ongeveer de enige bent die nog post hier.
Vroegah had je geen drempels...toen had je kuilah..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:14 schreef Broekpaling het volgende:
Vroegah, toen was allus betah, toen was un onderbroeck, nog geen vetah!
Ik ook niet, ik kan er niet over meepratenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:13 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Mischien wel, maar ik heb eigenlijk geen zin om over vroegah te beginnen..![]()
quote:When record shops were still on top
And vinyl was all that they stocked
And the super info highway was still drifting out in space
Kids were wearing hand-me-downs
And playing games meant kick around
Footballers still had long hair and dirt across their face
When the head of state didn't play guitar
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik kan er niet over meepraten. Was ik maar geboren in de tijd:
[..]
Sandi Thom - I wish I was a punkrockerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:18 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Heb ik dan ook weer met mensen die 10-15 jaar ouder zijn dan ik...ik had echt die flower power tijd willen meemaken !
![]()
Waar is die quote uit eik ?
Die ken ik !quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sandi Thom - I wish I was a punkrocker
Waarom vraag je het danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |