Jodenkoekquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:19 schreef Apfel. het volgende:
Geen cake, zo droog die troep dat mn nabestaande erin stikken.... kwa koffie gewoon lekker een vers gezet bakkie uit een apparaat waar koffiefilter in zit enzo (Gewoon die simpele dingen)... en dan een lekkere jodenkoek erbij
zo'n appelpunt als op jouw avatar is anders welquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:19 schreef Apfel. het volgende:
Geen cake, zo droog die troep dat mn nabestaande erin stikken.... kwa koffie gewoon lekker een vers gezet bakkie uit een apparaat waar koffiefilter in zit enzo (Gewoon die simpele dingen)... en dan een lekkere jodenkoek erbij
Andere koek dan? Je wou al die mensen toch niet met een lege maag de deur uit laten gaan?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:18 schreef AntiOxidant het volgende:
welke cake?! Er komt geen cake!
zo oubollig![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:23 schreef PekingDuck het volgende:
[..]
Andere koek dan? Je wou al die mensen toch niet met een lege maag de deur uit laten gaan?![]()
"Tsja, hij zij was altijd al een beetje gierig"
Spacecake!quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:24 schreef denka het volgende:
Bij mij moet er bier en lekkere versnaperingen zijn. Men moet lekker feesten, vrienden zullen dat ook wel organiseren.
Een goed knalfeest met veel drank, drugs en muziek!
Waarvoor ga jij dan naar begrafenissen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:27 schreef Fleurezeur het volgende:
Waarom moeten mensen in s'hemelsnaam eten op een begrafenis, ik heb het nooit goed begrepen.
Ik denk echt dat mensen aan de kadaverstaven gaan als er een vriend van ze op dat moment een tuintje op zn buik krijgt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:21 schreef teamlead het volgende:
geen cake, geen kofie..
Ik heb vast laten leggen dat er bier en fricandellen geserveerd moeten worden
en ja, dat meen ik serieus
Euhm, uit respect voor de dode en nabestaanden?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:28 schreef PekingDuck het volgende:
[..]
Waarvoor ga jij dan naar begrafenissen.![]()
goeie suggestie idd.... en qua prijs... gewoon op laten nemen in je uitvaartverzekeringquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:33 schreef Alecks het volgende:
Ik wil mijn gasten toch wel goede koffie voorzetten: Kopi Luwak. Kost een paar duiten, maar die kan je toch niet meenemen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |