dik is als je uit je plee gezaagd moet worden, omdat je vast zit doordat je doortrok en vacüum kwam te zitten., anders is het gewoon vol slankquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:37 schreef Mattiee het volgende:
Ik erger me dood aan die term. Ik noem dat gewoon DIK!
Een term om aan te geven dat je moddervet bent.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:37 schreef fysicus het volgende:
WTF? Wats dat voorn term?
Om het in jargon uit te drukken:quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:37 schreef fysicus het volgende:
WTF? Wats dat voorn term?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:38 schreef dutchmage het volgende:
[..]
dik is als je uit je plee gezaagd moet worden, omdat je vast zit doordat je doortrok en vacüum kwam te zitten., anders is het gewoon vol slank
stevig gebouwd is dan al wat minder rooskleurig... Maar een stevig gebouwde, Oost-Duitse kogelstootster hoeft niet per sé dik te zijn. Ze ziet er gewoon uit als een buffel, da's alles.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:45 schreef Chowi het volgende:
Of "een brede lichaamsbouw", nog zo'n eufemisme.
Ja, maar dat kan iemand met zware botten óók zijn. Het is gewoon misleiding in de hoogste vorm, hoe dan ook.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:47 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
stevig gebouwd is dan al wat minder rooskleurig... Maar een stevig gebouwde, Oost-Duitse kogelstootster hoeft niet per sé dik te zijn. Ze ziet er gewoon uit als een buffel, da's alles.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:46 schreef Hijacking het volgende:
of die mensen die zeggen
'' ik ben dik want ik heb kanker ''
![]()
dan is het een gezwel van 300kg zekerquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:46 schreef Hijacking het volgende:
of die mensen die zeggen
'' ik ben dik want ik heb kanker ''
![]()
Ik ook vaak, het komt ook op precies hetzelfde neer. En volslank zit tussen echt dik en slank in, maar dat lijken sommigen hier niet echt te beseffenquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:40 schreef Hijacking het volgende:
ik noem het vadsig
Die onderste is toch niet volslankquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:21 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
DIK
[afbeelding]
VOLSLANK
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |