ik schat je wel op minstens 4 jaar hoorquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:20 schreef robert2006 het volgende:
[..]
oh wat zijn we grappig.
PRINSES AMANDAATJE JE BENT TOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lach me kapto als iedereen moet behalve Amanda.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij moeten er nog meer opnamen voor de promo van dat voetbalprogramma gemaakt worden.
Bij wie moet die anders slijmen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat denk ik dus niet. Volgens mij heeft Eric Huub nooit echt gemogen. Hij keurde ook heel veel acties van Huub af. Eric was alleen maatjes met Huub omdat hij op die manier zeker was en niet uit te worden gestemd. Nu Huub de vriendschap heeft verbroken is hij onmiddellijk begonnen met slijmacties richting Amanda en Natasia.
dan hoeven ze toch niet naar beneden gestuurd te worden!quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij moeten er nog meer opnamen voor de promo van dat voetbalprogramma gemaakt worden.
denk het ook ja,.. die krijgt ook ff zijn last minute instructies!quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:20 schreef Adothehague het volgende:
huub is volgend mij achter
Eric trekt de verhoudingen zoals ze nu liggen geen maand meer.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:20 schreef Meganog het volgende:
Eric wordt er ook niet vrolijker op.
Bijna ja, dat schiet ze straks wel weer te binnen hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:22 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia en Eric lonken nadrukkelijk richting thuis.
Bijna alsof het er niet meer toe doet, dat er vreselijk veel geld op het spel staat.
Waar is Lieke? ik zie wel d'r zender hangen....quote:
Als iemand dik wordt lijkt alles aan het lichaam wel mee te groeien..... behalve dan dát deeltje blijkbaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |