Hier in Oldenzaal ookquote:
Hier is nog geen druppel gevallen hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
Vandaar die grijze wolken en regenbuien. Oké, dat laatste is net een paar minuten geleden gestopt.
Hier lekker wel,quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hier is nog geen druppel gevallen hoor.
Hier (Den Helder) wel prachtige donkere wolken en wat gedonder in de verte maar geen druppel gevallen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:10 schreef Papabear het volgende:
Zo te zien blijven we hier in de Kop van N-H vrij van alle narigheid
Wel een hoop wind nu en een iets donkere lucht (Grootebroek).
Ik vind het ook prachtig om te zienquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Hier (Den Helder) wel prachtige donkere wolken en wat gedonder in de verte maar geen druppel gevallen.
Tegen een mooie onweersbui heb ik niets hoor, ik vind het prachtig om naar te kijken.
Helaas waaien ze hier meestal over.
Ik ken ditquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:01 schreef Impry het volgende:
[afbeelding]
Was toenstraks hier in de straatVoor alle duidelijkheid, er liggen eigenlijk achterlijk hoge drempels in de straat
|Hittegolfje?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:13 schreef aloa het volgende:
Volgens het KNMI blijft het nog wel even warm tot en met maandag
en enkele stevige onweersbuien![]()
[afbeelding]
Straat ligt bij ons gelukkig heel stuk lager dan de huizen, anders was het krap geweestquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ken dit17 juli 2004
maar toen lag het water letterlijk tot aan de huizen!!
Hier liggen de straten ook vrij laag hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:20 schreef Impry het volgende:
[..]
Straat ligt bij ons gelukkig heel stuk lager dan de huizen, anders was het krap geweest
Er komt een bui aan... zie de buienradarquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:14 schreef Cryptodome het volgende:
Ik ben benieuwd of we nog wat interessants krijgen hier in Eindhoven, want tot nu toe is het een pot nat.. of juist niet eigenlijkIK WIL VERDORIE TOTALE DESTUCTIE, ARMAGGEDON!! HIER MET DIE REGEN ONWEER BLIKSEM WINDSTOTEN!
..zo dat moest er even uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |