onweersbui trekt weer langs Venlo...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:39 schreef DemonRage het volgende:
Er lijkt een nieuwe neerslagkern te ontstaan die wel over Eindhoven gaat trekken:
[afbeelding]
(in het oranje cirkeltje)
Waar dan precies? volgens mij gaat alles net boven Rotterdam langs!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:45 schreef Sehnsucht het volgende:
Onweer, en heel veel regen hier omg. Rotterdam![]()
Die hoorde ik ook!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:10 schreef Caesu het volgende:
wow. echt flits en meteen boem!! keihard (zwijndrecht)
Lekkerkerk. ligt tussen capelle en krimpen aan den ijssel en schoonhoven en bergambachtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:59 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Waar dan precies? volgens mij gaat alles net boven Rotterdam langs!
De wind is weg, de lucht lijk lichter te worden, klein beetje regen. Er is wel veel gevallen, eens voelen of het afgekoeld is.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:40 schreef Marsepein het volgende:
Aalsmeer, tijd lang al donker, beetje spetterend. Maar nu behoorlijk wind, en wat meer regen. De lucht is groenig
Het lijkt erop dat ik ook onweer gaat krijgen,maar ik moet het nog afwachten.quote:Dode in Goirle door noodweer
Print Verstuur dit artikel
GOIRLE - Het noodweer in Brabant heeft vrijdag een slachtoffer geëist. In Goirle is iemand omgekomen toen hij of zij werd getroffen door de bliksem. De politie kan nog niet zeggen of het om een man of vrouw gaat.
In Oosterhout begaf het dak van de Gamma het deels tijdens een hoosbui. Het pand is ontruimd.
In Tilburg werd een huis getroffen door een uitzonderlijke bolbliksem. Het huis vloog daarbij in brand. Het vuur kon snel gedoofd worden en er raakte niemand gewond.
In de omgeving van Tilburg kunnen op verschillende plaatsen de riolen het water niet meer aan. Daardoor zijn er wegen onder water gelopen.
vrijdag 8 juni 2007
Toch wel he... boven Noord-Limburg en langs de oostgrens beginnen buien te ontstaan die deze kant op trekken, dus het lijkt me nu onvermijdelijk zolang de buien stand houden.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:46 schreef Cryptodome het volgende:
Als je op buienrader.nl kijkt bij de verwachten (klik ergens links op de pagina) zie je dat Eindhoven vanaf half 9 negen vanavond de volle laag lijkt te krijgen..
Langere sluitertijd?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:56 schreef Jodelaar het volgende:
Lucht is hier helemaal groen, en geen moment hoor je geen rommel, prachtigAlleen ik ben telkens bij de super flitsen net niet met mijn camera
Hier in Vlaardingen ook al sinds een kwartiertje!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:03 schreef Gewas het volgende:
Het onweert al in Den Haag.
Ah een stadsgenoot.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:04 schreef OA het volgende:
[..]
Hier in Vlaardingen ook al sinds een kwartiertje!
Zeker.quote:
Oeh... da's een bliksemflits uit de hel.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:10 schreef NoralyZ het volgende:
WAAH! ik zag net een paarse bliksemflits!!
dat was te mooi.,
Niet dusquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:08 schreef Snowsquall het volgende:
Het rommelt en flitst al geregeld boven Nijmegen en het ziet er erg donker uit van hier uit.
Ben benieuwd of de 'Stones' in de Goffert het droog houden......
quote:19:05 08 Juni 2007
Dode door blikseminslag in Goirle
In Goirle is een vrouw omgekomen toen ze op straat door de bliksem getroffen werd. Het zuidelijke deel van het land gaat gebukt onder zwaar onweer met hagel en onweersbuien.
Het noodweer begon in het zuiden. In Maastricht hebben de buien geleid tot ondergelopen kelders en straten en onderlopende riolen. Het KNMI heeft een weeralarm afgegeven. De buien trekken naar het noordwesten.
Door het noodweer ontstond veel schade in het midden en westen van Brabant. In Leiden en Gouda kreeg de politie veel meldingen van ondergelopen kelders.
Vandaar die grijze wolken en regenbuien. Oké, dat laatste is net een paar minuten geleden gestopt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:10 schreef Papabear het volgende:
Zo te zien blijven we hier in de Kop van N-H vrij van alle narigheid
Wel een hoop wind nu en een iets donkere lucht (Grootebroek).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |