Wat jij zegt!quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:08 schreef Chinless het volgende:
Dat is alleen in Limburg....en wie geef daar nu om
rand·ver·schijn·sel (het ~)quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:29 schreef Sjeen het volgende:
Gaaf, ik hou wel van onweer... Even een weern00bvraagje, wat wordt verstaan onder randverschijnselen?
Rolwolk,shelfcloud,mammatus,hagel. Alles wat bij onweer ook voor kan komen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:29 schreef Sjeen het volgende:
Gaaf, ik hou wel van onweer... Even een weern00bvraagje, wat wordt verstaan onder randverschijnselen?
Ok, even wat woorden gaat opzoekenquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:34 schreef BlackWizard het volgende:
[..]
Rolwolk,shelfcloud,mammatus,hagel. Alles wat bij onweer ook voor kan komen.
Een onweersbuitje vind ik op zich niet erg, vind het zelf prachtig om ernaar te kijken, maar het liefst dan wel tegen de avond.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:56 schreef Fredo55 het volgende:
Zeggg,waarom is er geen oranje kleur?![]()
Nou eens hopen dat Zeeland wat meepikt,altijd dat Limburg maar.![]()
Daar ben ik het wel mee eensquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:32 schreef RedBitch het volgende:
[..]
Een onweersbuitje vind ik op zich niet erg, vind het zelf prachtig om ernaar te kijken, maar het liefst dan wel tegen de avond.
Dus hou ze zo tot een uurtje of 6 in Limburg en stuur ze dan maar onze kant op, ben ik tevreden
Je ziet graag dat ik door de bliksem getroffen word en/of verzuip in de regen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:08 schreef Chinless het volgende:
Dat is alleen in Limburg....en wie geef daar nu om
Vanavond onstaan er onweersbuien in NW-Frankrijk die via Westvlaanderen via het ZW de noordzee op trekken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:17 schreef _Qmars_ het volgende:
Vanavond maar naar Katwijk, als dat systeem de noordzee optrekt, heb je zon geweldig zicht.genieten met een rose erbij
Het blijft natuurlijk allemaal nowcasten, en je weet nooit wat de dynamiek van zo'n systeem is. En alle weerdiensten spreken elkaar tegen. Ik blijf hoop houden, en ga op mijn weerinstinct af. Dus hopelijk zit je goed!quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:28 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Vanavond onstaan er onweersbuien in NW-Frankrijk die via Westvlaanderen via het ZW de noordzee op trekken.
Als ik het goed begrijp zit ik vanavond hier dus goed.
Hier=Zeeland.![]()
Ik ookquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:36 schreef Sjeen het volgende:
Ik wil onweer...
Uhhh, dat komt van "ons" (lees: Noord-Holland) af...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:07 schreef SnowDoggg het volgende:
Mooie buien daar boven de Noordzee! Komt niet onze kant op zeker
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:17 schreef pfaf het volgende:
Nou, het heeft de hele week nog niet geregend.
Gelukkig.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:01 schreef Mss het volgende:
Zo, de regen komt er hier dus filnk uit vallen.
Hier in Maastricht rommelt het er flink op los... en een collega is net op de fiets naar huis vertrokkenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:15 schreef arneaux het volgende:
Gaat dat onweer nog beginnnen of is het, zoals het gebruikeiijk is in Nederland, weer eens overdreven?
Hier dus ook in Sprang-Capelle, volle bak regen/onweer. Hier buiten tegen het huis staat een feesttent voor morgen 25-jarige bruiloft van m'n pa/ma. Gaat flink tekeer hoor!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:24 schreef Maisnon het volgende:
nou, hier bij Tilburg, superhard, het is groen buiten, donder bliksem de hele pannekoek. En dat blijft als ik zo de buienradars zie nog wel ff duren
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:30 schreef DemonRage het volgende:
Hier rommelt het een beetje... de lucht koelt af (best aangenaam). 'k zit eigenlijk net onder de oostelijke rand van de lijn waar nog geen neerslag is, maar er is wel mammatus te zien
die is ook precies richting eindhoven genomenquote:
onweersbui trekt weer langs Venlo...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:39 schreef DemonRage het volgende:
Er lijkt een nieuwe neerslagkern te ontstaan die wel over Eindhoven gaat trekken:
[afbeelding]
(in het oranje cirkeltje)
Waar dan precies? volgens mij gaat alles net boven Rotterdam langs!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:45 schreef Sehnsucht het volgende:
Onweer, en heel veel regen hier omg. Rotterdam![]()
Die hoorde ik ook!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:10 schreef Caesu het volgende:
wow. echt flits en meteen boem!! keihard (zwijndrecht)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |