Ouderwetsche degelijkheidquote:
Of gewoon wat hij zegt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:14 schreef Sebasser het volgende:
Ik weet verder niet wat voor bagger topic dit is, kutmod.
Wat is doel hiermee?
Meisjes versieren? prum zeker weer he?
Mijn kleine roze fietsje krijgen jullie niet te zien, dat is privéquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:16 schreef Dirkh het volgende:
Waarom heb je geen meisjesfiets gekocht? Je bent toch gek op kleine meisjes?
Voorzitje is makkelijker.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:16 schreef Dirkh het volgende:
Waarom heb je geen meisjesfiets gekocht? Je bent toch gek op kleine meisjes?
hmmm, dat Surveillance krijgt toch in een keer een hele andere betekenis.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Voorzitje is makkelijker.
Met een grote bak met snoep ervoor.
Nee hij fietst primaquote:
je sig mist roestigequote:
Nee, ik gebruik hem nogal intensiefquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:22 schreef Dirkh het volgende:
Heb je nou extra moeten betalen voor dat zadel?
quote:
Hihiquote:
2 kratjes bier achterop werkt niet bevordelijkquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:27 schreef SuperRogier het volgende:
Is het optisch bedrog of zijn die slappe snelbinders zo sterk dat ze je bagagedrager hebben verbogen?
Agreed!quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:12 schreef PeZu het volgende:
wat een roestig barrel
Verkapte ik-drink-veel-bier-nu-ben-ik-stoer-post.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
2 kratjes bier achterop werkt niet bevordelijk![]()
haha idd..quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:33 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Verkapte ik-drink-veel-bier-nu-ben-ik-stoer-post.
Nee, mijn fiets is stoer.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:33 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Verkapte ik-drink-veel-bier-nu-ben-ik-stoer-post.
agreedquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, mijn fiets is stroerstig.![]()
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |