abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 juni 2007 @ 20:01:38 #1
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_50175241
Laat ik even voorop stellen dat ik een normaal postuur heb en zelf niet zo achterlijk feestelijk gevuld ben.
Vind je het gek dat er zoveel mensen met overgewicht te kampen hebben? Als je een gezond drankje wilt halen ben je al gauw rond de ¤ 1,50,- / ¤ 2,- kwijt.:{w Drie schappen verder liggen de colablikjes voor het oprapen voor een bedrag ¤ 0,50,-
Die arme vatsige paupers hoeven hier niet over na te denken en kopen natuurlijk al die ongezonde rommel.
Overheid: Maak de gezonde producten goedkoper en het overgewichtsprobleem wordt in de kiem gesmoord.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_50175338
Oh, ik dacht dat er nou eindelijk eens een topic kwam over die verrotte Sonja Bakker health hype in Nederland. Light, fatfree, mag niet, slecht voor je, etc, etc, ik word er kotsmisselijk van. . Vreet toch eens gewoon, mongolen.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_50175367
Overgewichtsproblemen..?
Niets van gemerkt.
  woensdag 6 juni 2007 @ 20:04:05 #4
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_50175371
Eensch, al hoewel ik het nog steeds een doodzonde vind, om mensen met groot overgewicht vette happen naar binnen te werken. Om een of andere reden erger ik me altijd dood aan dat soort mensen.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_50175447
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:03 schreef Jarno het volgende:
Oh, ik dacht dat er nou eindelijk eens een topic kwam over die verrotte Sonja Bakker health hype in Nederland. Light, fatfree, mag niet, slecht voor je, etc, etc, ik word er kotsmisselijk van. . Vreet toch eens gewoon, mongolen.
Eens. Ik word ook gek van al die light producten in de supermarkt. Alles is in light, zodat ze zich nog steeds vol kunnen stoppen met eten, zonder veel aan te komen. Maar je kan ook gewoon minder eten en kappen met alle producten in smaakloze lightvarianten uit te brengen.
pi_50175544
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:05 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Eens. Ik word ook gek van al die light producten in de supermarkt. Alles is in light, zodat ze zich nog steeds vol kunnen stoppen met eten, zonder veel aan te komen. Maar je kan ook gewoon minder eten en kappen met alle producten in smaakloze lightvarianten uit te brengen.
Ik voel me gvd bijna crimineel als ik een pakje roomboter uit het schap trek. Al die hongerende Sonja Bakkertjes die afgunstig naar je kijken en je het liefst toe zouden willen sissen hoe SLECHT dat wel niet is voor je! Tieft toch op.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  woensdag 6 juni 2007 @ 20:07:46 #7
179327 Harry4
Treehugger
pi_50175549
Ow ja, ik eet gewoon normaal en heb een normaal postuur. Maar nog hoor je je zusje klagen over wat je eet.... grrrrrr ... vrouwen....
Ich bin Macho, süper Macho...
pi_50175586
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:07 schreef Harry4 het volgende:
Ow ja, ik eet gewoon normaal en heb een normaal postuur. Maar nog hoor je je zusje klagen over wat je eet.... grrrrrr ... vrouwen....
Dat is typisch aandachtsgeil gedrag.
pi_50175632
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:07 schreef Harry4 het volgende:
En al had ik een pens tot op m'n knietjes, bemoei je er niet mee! Dezelfde types als ex-rokers, ook van die zeikerds. . Het gaat nu al over een fat-tax goddomme. .
  woensdag 6 juni 2007 @ 20:17:43 #10
111843 Cassius
Something's fucky
pi_50176058
Ook dit topic lezen is een Bewuste Keuze®.
pi_50176319
Water. Vrij goedkoop ook.
  woensdag 6 juni 2007 @ 20:23:16 #12
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_50176335
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:01 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[afbeelding] Laat ik even voorop stellen dat ik een normaal postuur heb en zelf niet zo achterlijk feestelijk gevuld ben. [afbeelding]
TS ontkent dus dat hij via de garage deur z,n huis in moet, of met een bouwkraan de trap op getakeld dient te worden.

Leuk geprobeerd papzak, hier trappen we niet in.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
pi_50176434
Dikke mensen moeten dood.
pi_50176721
Eet, drink en doe de dingen waarbij je je goed voelt. Voel je je prettig door 5 keer per week te sporten en door te Sonja Bakkeren? Prima. Voel je je goed zonder te sporten en door te eten wat je lekker vind? Ook prima. Ik denk dat goed voelen bij wat je doet beter is voor je gezondheid dan jezelf met een dieet opzadelen waarbij je jezelf kut voelt
pi_50176791
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:31 schreef MrBadGuy het volgende:
Eet, drink en doe de dingen waarbij je je goed voelt. Voel je je prettig door 5 keer per week te sporten en door te Sonja Bakkeren? Prima. Voel je je goed zonder te sporten en door te eten wat je lekker vind? Ook prima. Ik denk dat goed voelen bij wat je doet beter is voor je gezondheid dan jezelf met een dieet opzadelen waarbij je jezelf kut voelt
Maar, dikke mensen moeten dood, hoor ik net. .
pi_50176866
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:32 schreef Jarno het volgende:

[..]

Maar, dikke mensen moeten dood, hoor ik net. .
Straatverbod lijkt me voldoende
pi_50176964
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:01 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[afbeelding] Laat ik even voorop stellen dat ik een normaal postuur heb en zelf niet zo achterlijk feestelijk gevuld ben. [afbeelding]
Vind je het gek dat er zoveel mensen met overgewicht te kampen hebben? Als je een gezond drankje wilt halen ben je al gauw rond de ¤ 1,50,- / ¤ 2,- kwijt.:{w Drie schappen verder liggen de colablikjes voor het oprapen voor een bedrag ¤ 0,50,-
Die arme vatsige paupers hoeven hier niet over na te denken en kopen natuurlijk al die ongezonde rommel.
Overheid: Maak de gezonde producten goedkoper en het overgewichtsprobleem wordt in de kiem gesmoord.
Ja lul, wat gaat de overheid nu weer doen? Juist de ongzonde dingen duurder maken.

Daar heb ik zo'n schijthekel aan! Omdat een paar paupers misschien net de verkeerde genen hebben zich niet kunnen inhouden en niet bewegen moet ik straks meer betalen als ik es een patatje met wil eten. Zo werkt dat natuurlijk niet.

Beter is het om ze gewoon op een streng diëet te zetten en evt. gratis voedings cursussen en sportschool(!) aan te bieden.

Sluiten we die fietsen en lopende banden ook ff op het electriciteitsnet aan en kunnen we de fossiele brandstoffen ook in de grond laten

Zo even in één avond obesitas en global warming opgelost, doe ik weer goed!
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_50177038
ik laatst loop zo bij een etos binnen, pak een spa blauw, want ik had dorst en ik dacht dat is vast iets goedkoper dan cola.(cola stond wel koud dat wel)

kom ik bij de kassa zegt die vrouw zo 1,50 alstjeblieft (FAKKING 0,5 liter) dus ik zeg zo tegen die vrouw dat het wel DONDERSDUUR is, en 9 keer zo duur als in de supermarkt (cola is 3 x zo duur als in de super maar dan wel gekoeld) 'ja ja ja, maar wij zijn geen supermarkt' (NO SHIT) toen heb ik maar gezegd dat het asociaal duur is voor een flesje water. Later die avond die hele keet nog effe in de brand gezet
pi_50177047
Ik heb collega's die beweren dat ze NOOIT patat eten...
pi_50177053
nou ok dat niet maar toch weetje, 1,50 voor een flesje water ongekoeld
pi_50177093
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:34 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Straatverbod lijkt me voldoende
Dan zullen ze nog veel beweging hebben.
pi_50177109
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:39 schreef ballieking het volgende:
nou ok dat niet maar toch weetje, 1,50 voor een flesje water ongekoeld
snap ik ook niet. Tip: neem een leeg flesje mee en vul hem steeds ergens bij op de plee ofzo.
pi_50177160
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:40 schreef duzz het volgende:

[..]

snap ik ook niet. Tip: neem een leeg flesje mee en vul hem steeds ergens bij op de plee ofzo.
Dude, je gaat toch geen pis drinken ofzo. .
pi_50177339
edit: lama ik had een typfout
  woensdag 6 juni 2007 @ 20:46:48 #25
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_50177359
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:39 schreef duzz het volgende:
Ik heb collega's die beweren dat ze NOOIT patat eten...
Ja ik ken het, net doen alsof ze altijd zo gezond eten en ondertussen 100kg wegen.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')