Yep. Die doen we. Ze was denken we niet moe genoeg.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:57 schreef Vicky het volgende:
Lastig Kim.
Doe je al de 5-10-15 minuten regel?? Misschien is ze niet moe genoeg?
Ze slaapt nog niet. Ze heeft vandaag niet gepoept. Misschien is dat het. We hebben cinababy oid gegeven, helpt ook niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:04 schreef Vicky het volgende:
Hoop dat ze snel gaat slapen.
Wij hebben gelukkig *ff afklopt* geen problemen met in slaap komen. Alleen vanmorgen even maar toen ben ik boos geworden en toen heeft ze 3 uur geslapen.
Heb je ook elk avond hetzelfde ritueel? Wij zeggen alle beestjes gedag en sluiten de dag daarna af.
Het zit in de lucht blijkbaar!quote:Op zondag 10 juni 2007 21:13 schreef Suzanna het volgende:
Die had ik vroeger ook pinquit! Zoiets dan, hij is in de loop der tijd vast wel een beetje veranderd...Heb er een hele tijd in gezeten tot ik er echt te groot voor werd, vond ik toch héél jammer. Echt míjn stoeltje was het.
Hier ook een huilertje vanavond... Emma wíl maar niet slapen... (eerst had ze een poepluier, dus gegronde reden, maar nu weet ik het niet meer....) en ze kan zó koppig zijn, dat is niet leuk meer. Huilen, huilen huilen. Bah. Wist ze maar hoe slim het is om gewoon te gaan slapen....
Idd om de 10-15 min erheen gaan. Meestal helpt uitrazen wel, nu dus niet.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:35 schreef Suzanna het volgende:
Hoe doen jullie het nu, kims_mama? Wachten jullie een kwartier en gaan jullie er dan heen? Hier helpt dat het beste eigenlijk, gewoon laten 'uitrazen' en duidelijk maken dat álles wat ze kan krijgen een slokje water, een aai over de bol en even instoppen is. Meestal wordt ze dan nog kwader maar is ze na een tijdje toch stil omdat ze erg moe is.
De tips die ik kreeg van het opvoedbureau m.b.t. slapen zijn:
- niet aankijken (geen oogcontact)
- niet gezellig doen, je bent er wel maar alleen maar om even te troosten
- niet uit bed halen behalve bij poepluiers etc., of als ze ziek zijn en koorts hebben, vul maar in...
- eventueel slokje water laten drinken, liefste uit een tuitbeker die binnen handbereik ligt. Dus dat ze daar papa/mama niet voor nodig heeft.
Yep. Je hoort het luid en duidelijk beneden. De tv gaat idd harder. Dus we doen het al zo idd.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:37 schreef Suzanna het volgende:
Worden jullie er ook helemaal gefrustreerd van en hoor je het constant? Als je een babyfoon hebt, gewoon uitzetten die handel. En als je het gewoon hoort beneden, zet dan de tv wat harder. Na een kwartier gewoon weer heen... (of wat je dan ook doet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |