Is Kim alweer wat opgeknapt, Ingrid?
Nou, ik begrijp dat je pissig bent, Vicky! Wat bezielde die ventjes zeg!
![]()
Heeft ze er niet teveel last van? Dikke
![]()
Ow Fuente, ik leef met jullie mee
![]()
Als ik jullie problemen lees, lijkt het slaapprobleem van Robin van de laatste dagen wel mee te vallen. En ik snap ook wel dat je er een keer doorheen zit, het is moeilijk om die strijd te blijven voeren. Die kindjes hebben dat goed onder de knie
![]()
Goed dat ze de nacht heeft doorgeslapen
Saffier, fijn dat het weer beter is met Tobias
![]()
Emma weer aan de beterende hand
![]()
Vervelend van die schimmelinfectie, maar gelukkig niks heel ernstigs
En Tinka lekker doorgeslapen
![]()
Mammietje ook genoten van de nachtrust?
Gisteravond begon bij ons de drama al met het avondeten. Robin zag het eten staan en begon ontzettend te huilen, hij wilde geen hap eten. Zelf een peer, waar hij gek op is, raakte ie niet aan.
Zat ik hier gisteravond een heel verhaal te tikken over dat we afgelopen zaterdag naar de Efteling zijn geweest, begon Robin te huilen. Hij was helemaal over de zeik, heeft toen gespuugd, was daarna erg moe en ging weer slapen met een zetpil en wat verhoging. Om half 10 toen papa thuis kwam uit cursus was hij klaarwakker en heeft hij tot 23 uur gespeeld
![]()
Om 3 uur en om half 4 werd hij ook weer huilend wakker
![]()
Vanochtend had hij ook nog verhoging, dus heb 'm een zetpilletje gegeven en naar het kdv gebracht. 's Ochtends was hij wel wat huilerig en hangerig, maar 's middags was hij wel gezellig en ik moest hem uit de zandbak meesleuren om naar huis te gaan.
Maar de Efteling was echt erg leuk! We hebben Robin gewoon meegenomen in de meeste gezinsattracties en hij vond het helemaal leuk. De wildwaterbaan vond hij leuk tot hij nat werd
![]()
in de Fata Morgana enthousiast zwaaien naar de man met het geweer
![]()
en natuurlijk op de foto met Pardoes
En nog een vraagje: wanneer mag je kindje op een kussen slapen? Robin is een echte buikslaper en ligt nu constant op knuffels en kan daardoor niet altijd even goed een lekker plekje vinden.