abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51071096
Jelief, klinkt als een druk maar gezellig weekendje!

Amber heeft nu al 2x 's middags groente gekregen ipv ;'s avonds en dat gaat hartstikke goed.. Denk dat ik het tijdelijk maar even om ga gooien..

Ik stond net met mijn mond open van verbazing. Ik heb een houten puzzel met 12 stukjes. Alle stukjes lagen op de grond en Amber ging de puzzel maken. Ze deed alle 12 de stukjes in 1x goed!! Ze moest ze soms wel even draaien, maar ze pakte eens tukje en stopte m meteen op de plek waar die hoorde
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 2 juli 2007 @ 21:43:16 #277
62233 Jelief
ikke lief!
pi_51074014
Oh ja! puzzel, die heb ik 2 maanden geleden weggelegdomdat ze dat nog niet kon, nu toch maar weer tevoorschijn halenen nog eens proberen. Knap hoor van Amber.
Ik sta ook vaak met verbazing te kijken wat Emma al kan. Ze is nu bezig met kleuren. Als het stoplicht op groen gaat roept ze 'groen!'blauw herkent ze en kan ze benoemen.
Ze is ook een echt poppenmoedertje aan het worden, met de pop in de buggy of poppenwagen,pop moet slapen, pop moet eten, pop moet drinken. En d'r chouchou (kleine versie van babayborn) is steevast 'babies' . Aan de andere kant is ze helemaal blij met een houten kiepwagentje en roept ze bij de landrovergarage 'LARO!' (oke, dat roep ik ook elke keer als we er langs rijden) .

Nog een welkom aan de nieuwe dreumesjes! Ow en Emma is iets meer dan 9 kilo met 20 maanden.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 19:32:10 #278
62233 Jelief
ikke lief!
pi_51104146
Het onweert bij ons, elke keer als het dondert zegt Emma 'boemlebum' en wijst naar buiten
  dinsdag 3 juli 2007 @ 19:53:36 #279
105850 Fuente
mamamuts
pi_51104982
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 19:32 schreef Jelief het volgende:
Het onweert bij ons, elke keer als het dondert zegt Emma 'boemlebum' en wijst naar buiten
Aah wat lief
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 3 juli 2007 @ 21:05:41 #280
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_51107812
emma lief rupsje
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_51115019
Hoe oud waren jullie dreumesjes toen ze hun eerste woordjes zeiden? Ofwel, hoeveel woorden zeiden ze toen ze ruim 14 maanden waren? Tinka zegt namelijk nog helemaal niets (hoewel er wel duidelijk 'mama' uit lijkt te komen als ze dorstig in haar bedje ligt!). Volgens mij zei Randy toen toch echt al wel een handjevol woordjes maar kan me dat niet goed meer herinneren. Ze wil tegenwoordig wel alles benoemd hebben, dan wijst ze het aan of houdt het in de lucht, en oefent met gillen , grommen en tongklanken maar verder nog niets.
pi_51115185
quote:
Op maandag 2 juli 2007 21:43 schreef Jelief het volgende:
Oh ja! puzzel, die heb ik 2 maanden geleden weggelegdomdat ze dat nog niet kon, nu toch maar weer tevoorschijn halenen nog eens proberen. Knap hoor van Amber.
Ik sta ook vaak met verbazing te kijken wat Emma al kan. Ze is nu bezig met kleuren. Als het stoplicht op groen gaat roept ze 'groen!'blauw herkent ze en kan ze benoemen.
Ze is ook een echt poppenmoedertje aan het worden, met de pop in de buggy of poppenwagen,pop moet slapen, pop moet eten, pop moet drinken. En d'r chouchou (kleine versie van babayborn) is steevast 'babies' . Aan de andere kant is ze helemaal blij met een houten kiepwagentje en roept ze bij de landrovergarage 'LARO!' (oke, dat roep ik ook elke keer als we er langs rijden) .

Nog een welkom aan de nieuwe dreumesjes! Ow en Emma is iets meer dan 9 kilo met 20 maanden.
Dat is idd knap Jelief. En wat schattig dat Emma dat allemaal al naspeelt! Ik hoop dat Tinka ook zo'n poppenmoedertje wordt! Het begin is er al een beetje want ze knuffelt tegenwoordig poppen en beren en ze geeft ze zelfs kusjes. (Haar broer ook trouwens! Helaas mij nog niet! )
Ik dacht trouwens dat Tinka het enige lichtgewichtje hier was... maar Emma kan er ook wat van!
  woensdag 4 juli 2007 @ 09:04:02 #283
62233 Jelief
ikke lief!
pi_51119778
Met 14 maanden zei Emma papa, mama, poe(s) , uit, bu(mb)a en die geloof ik. Stom hoe snel je dat vergeet. Het komt vanzelf, veel met haar praten en aanwijzen envoorlezen. Er zijn genoeg kindjes die pas later gaan praten maar dan wel meteen een heleboel zeggen.
  woensdag 4 juli 2007 @ 22:07:50 #284
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_51148199
Kim kan ook nog niet veel woordjes en die is 19 maand. .Bij cb werd gezegd dat er rond het 2e jaar pas veel woordjes moeten worden gezegd. Hmmm, vage zin, maarja, ben moe.

Kim was vandaag strontvervelend. De hele dag gillen, krijsen, niet normaal meer. We gingen met mijn ouders de stad in, daarvoor even hier op inet wat dingen uitgezocht voor mijn vader. Vanaf dat ze er waren was het bijna niks anders dan gillen. Vreselijk irritant, er was duidelijk niks aan de hand. Echt aandacht trekken. Zo erg heeft ze dat nog nooit gedaan. Pfff, dit is zeker de peuterpubertijd?
Nog tips hoe te reageren?
Gelukkig heeft ze wel heel goed gegeten en na het eten nog ff lief gespeeld.
  woensdag 4 juli 2007 @ 22:11:40 #285
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_51148340
Negeren werkt het beste. Wel slecht voor je eigen hartslag .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_51148385
Blergh.... Morgenochtend om 7.15 moet het miniminimonster aanwezig zijn in het ziekenhuis... Om zn neusamandeltjes te laten verwijderen en buisjes in zn oortjes te plaatsen...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 4 juli 2007 @ 22:44:27 #287
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_51149730
Heel veel succes Vamp!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_51152997
Hmm... gewoon geduld hebben dus..
Dat gillen is idd. irritant, maar als het om aandacht gaat, kan je die dus het beste juist niet geven, anders wordt ze ervoor beloond. Tinka doet het ook, om Randy uit de tent te lokken. Dat lukt iedere keer, dus binnen de kortste keren 2 gillende kids en een moeder die gilt dat het afgelopen moet zijn!

Bah, niet leuk Vamp. Voordeel van die tijd aanwezig moeten zijn, is dat hij meteen als 1e aan de beurt is en het dus niet uitloopt zodat je nog langer moet wachten. Ow... en een stukje ervaring van mijn kant (met operaties, geen neusamandels maar van liesbreuk met 3 maanden) als het wel uitloopt; niet meteen het ergste denken. Het wachten tot je weer bij hem mag, duurt sowieso verschrikkelijk lang. Ga gerust een bakkie koffie drinken, dan gaat de tijd wat sneller. Ik wens je -en de kleine natuurlijk- hoe dan ook heel veel succes.
pi_51156681
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 22:13 schreef vamperotica het volgende:
Blergh.... Morgenochtend om 7.15 moet het miniminimonster aanwezig zijn in het ziekenhuis... Om zn neusamandeltjes te laten verwijderen en buisjes in zn oortjes te plaatsen...
Veel succes, hopelijk knapt je minimonster snel op

Overigens moesten wij beide keren ook erg vroeg aanwezig zijn en waren we dan toch pas als laatste aan de beurt
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_51157970
Succes vandaag Vamp!

Ik heb een kleine nachtbraker/uitslaper. Vaanmorgen om een uurtje of half 6 was het weer jenken. Ik naar Amber toe gaat ze keihard zitten lachen en gek zitten doen. Had ik nog helemaal geen zin in dus heb een aai over haar bol gegeven, kusje en gezegd dat ze nog even moest gaan slapen. Werd ze net pas om 9.15 uur wakker
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 5 juli 2007 @ 09:39:46 #291
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_51158304
Ingrid, idd negeren of Kim er rustig op aanspreken (wat vaak niet helpt ) maar je er zelf over opwinden helpt voor geen meter. Het hoort bij de leeftijd.

Mammietje, ik zie het al helemaal voor me, zo'n huis vol gillende mensen

Vamp Hoop dat alles goed is gegaan

Neusamandelen verwijderen is trouwens zo gepiept, ik weet niet hoe dat met buisjes zit.. Robin was als tweede aan de beurt, hoewel hij de jongste was, maar de eerste kwam terug in een ledikantachtig bedje en Robin in een normaal kinderbed

Vicky, wat een eigenwijs meisje heb je toch! Robin is de laatste dagen een vroege vogel, elke keer om 6 uur wakker Als ik 'm weer neer probeer te leggen, gaat ie krijsen en als ik hem bij ons in bed neem, gaat hij gezellig kletsen en papa wakker maken
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  donderdag 5 juli 2007 @ 11:34:49 #292
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_51161339
Dank allen! Vond het vooral voor mijn ouders en met name mijn vader niet leuk. Ik negeer het wel, maar mijn vader zei er telkens wat van. Maar sinds zijn hersenbloeding een paar jaar geleden, kan hij niet zoveel meer hebben. En ze krijst ook wel oorverdovend hard.
Maar nu is ze weer "gewoon".

Ze kan sinds een paar dagen ineens in haar handjes klappen. Eerder gin ze dan met har handjes op haar broek slaan. Nu klapt ze telkens. Heel lief, ze kijkt je dan ook zo trots aan.

Vamp, hoop dat het goed is gegaan.

Vicky, gelukkig maar dat ze wel verder ging slapen.

En nu maar boterham pakken, want Kim roept jammjammmm en loopt richting keuken.
pi_51180072
Alles is goed gegaan vandaag... We waren als eerste aan de beurt. Even een klein gevecht om onder narcose te komen en daarna met t prikken voor een infuus, maar verder volgens de arts geen problemen gehad...
Met t wakker worden weer een "gevecht" en hoop gebrul. Eenmaal op de kamer ( moesten wat langer op de uitslaapkamer blijven ivm eventueel opzwellen ) eigenlijk meteen aan het drinken geslagen en vrij snel daarna ook heerlijk gaan spelen.... Rond 12 uur waren we weer thuis.
pi_51182415
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:34 schreef kims_mama het volgende:
Ze kan sinds een paar dagen ineens in haar handjes klappen. Eerder gin ze dan met har handjes op haar broek slaan. Nu klapt ze telkens. Heel lief, ze kijkt je dan ook zo trots aan.

En nu maar boterham pakken, want Kim roept jammjammmm en loopt richting keuken.
*smelt*
pi_51182567
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 21:14 schreef vamperotica het volgende:
Alles is goed gegaan vandaag... We waren als eerste aan de beurt. Even een klein gevecht om onder narcose te komen en daarna met t prikken voor een infuus, maar verder volgens de arts geen problemen gehad...
Met t wakker worden weer een "gevecht" en hoop gebrul. Eenmaal op de kamer ( moesten wat langer op de uitslaapkamer blijven ivm eventueel opzwellen ) eigenlijk meteen aan het drinken geslagen en vrij snel daarna ook heerlijk gaan spelen.... Rond 12 uur waren we weer thuis.
Het infuus nog een gevecht terwijl hij al onder narcose was?
Maar heerlijk dat alles zo goed is gegaan en jullie waren erg vlot weer thuis zeg! Dan verliep het dus waarschijnlijk wel erg voorspoedig!
pi_51182724
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 22:16 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Het infuus nog een gevecht terwijl hij al onder narcose was?
Maar heerlijk dat alles zo goed is gegaan en jullie waren erg vlot weer thuis zeg! Dan verliep het dus waarschijnlijk wel erg voorspoedig!
Kapje om "in slaap" te komen...
  vrijdag 6 juli 2007 @ 15:59:15 #297
56471 pinquit
oh my lama!
pi_51203998
en hoe ist nu met damien vamp??

max is weer helemaal beter trouwens
Hij vond het van de week niet nodig om zn boontjes op te eten, hij zat tijdens het eten met een lege keukenrol te spelen. toen er een gat in zat bedacht ie dat het wel leuk was om die vieze groene dingen daarin te stoppen

en dan bezig blijven he, want de boontjes lagen elke keer wéér op tafel
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 6 juli 2007 @ 16:53:52 #298
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_51205898
Max Lekker ding! Ik heb ook wel eens een filmpje gezien van een meisje dat knikkers in een potje stopte. Die rolden er steeds weer uit, maar dat had ze niet door... én maar dooooortellen. Op een gegeven moment zegt ze: 'goh mama, wat zijn het er veel!'
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_51206564
Max! Wat is hij aan het veranderen Pinquit
  vrijdag 6 juli 2007 @ 18:20:14 #300
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_51208634
Max!

Ik kan toch zo genieten van mijn meisje. (gelukkig wel weer)
Nu ze ineens kan klappen, klapt ze overal mee. Bv net een muziekzender op en dan een live optreden. Dus na afloop werd er geapplaudisieerd. En Kim klapte enthousiast mee. Zo lief!
En nu danst ze vol overgave. Vanmiddag probeerde ze de hele tijd kusjes te geven.
Mijn hoofd vastpakken en dan haar mondje stevig tegen mij aandrukken. En daarna kusgeluidjes maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')