Dan is 'ie koud als je 'em hebt liefquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Haal eensch een punt voor me schatteke![]()
Verder dan een gelegenheidsgebruiker kom ik nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Zijn er hier nog mensen met een fikse coke verslaving?
Jij bent op oorlogspad he?quote:
Het ging me ook meer om jouw mooie kont.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:09 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Dan is 'ie koud als je 'em hebt lief.
![]()
Gewoon vaak een gelegenheid verzinnen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Verder dan een gelegenheidsgebruiker kom ik niet
oh nee.... ik ben een babypoedersnuiverquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Zijn er hier nog mensen met een fikse coke verslaving?
Jij loopt waggelt hier lang genoeg rond om het antwoord zelf te weten....quote:
Cokequote:Op woensdag 6 juni 2007 21:14 schreef Ian_Nick het volgende:
*trekt nieuw pakje open
Werkt het?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:14 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
oh nee.... ik ben een babypoedersnuiver![]()
Schop dat addergebroed bij die pc weg dan!quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:15 schreef Mike1964 het volgende:
Ik ben weg, traagheid heerscht hier....
Nou de meeste hier, weet ik weinig van, ik verdenk ze helemaal niet van een coke-verslavingquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:14 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Jij loopt waggelt hier lang genoeg rond om het antwoord zelf te weten....
Zakje.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:15 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Dat zit hier meestal in een zakje of folie.![]()
Geen sealpack (envelopje)?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:15 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Dat zit hier meestal in een zakje of folie.![]()
Ik dacht dat sommige verhalen publiekelijk geheim waren. Maar dan heb jij blijkbaar niet de goede wandelgangen gehad. Helaas.....quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou de meeste hier, weet ik weinig van, ik verdenk ze helemaal niet van een coke-verslaving
Pack is een pakje...quote:
Ik kon toch godverdomme kiezen uit "zakje" of "folie".quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Pack is een pakje...
En een envelop is ook geen zakje
Heb ik weerquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:18 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik dacht dat sommige verhalen publiekelijk geheim waren. Maar dan heb jij blijkbaar niet de goede wandelgangen gehad. Helaas.....
Ben nu echt weg, later!![]()
Dat was 6 op een rij, eend had er 7quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik begin op Eendt te lijken.
Ik denk laat ik het baggeren een handje helpenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |