abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53721821
Pepernoten, andijve is ook moeilijk te vinden hier in de UK. Hagelslag, alleen als cake versiering. Broodje kroket.
  zondag 7 oktober 2007 @ 12:47:36 #152
186316 A-cooler
always noobs
pi_53760856
Weetje wat ik Mis Raket ijsjes en calippo

grappige is in turkije verkopen ze geen shoarma terwijl nl vol zit met turken die een shoarmatent runnen
pi_53766061
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 12:47 schreef A-cooler het volgende:
Weetje wat ik Mis Raket ijsjes en calippo

grappige is in turkije verkopen ze geen shoarma terwijl nl vol zit met turken die een shoarmatent runnen

hmm in de toeristische plekken toch wel
Overigens is kebab toch lekkerder
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_53808803
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 21:46 schreef ChrisJX het volgende:
In Oostenrijk kennen ze geen shoarma Wel kebab, maar niet de andere snijwijze. Gevolg is dat ze ook geen broodjes shoarma kennen. In Nederland staat op pitabroodjesverpakkingen als serveertip vaak een broodje gevuld met vlees. In Oostenrijk alleen met groente.

Kroepoek kennen ze er ook bijna niet. Alleen in een heel grote supermarkt kun je misschien 1 soort garnalenkroepoek tegenkomen. Laat staan cassave.
In het Bermuda driehoek krijg je shoarma. Smaakt bijna als in Olland.
Hier krijg je nu bijna alles. Zelfs pindasauce. Het enige waar je de Oostenrijker niet aan krijgt is drop. Dat vinden ze allemaal zo ontiegelijk goor.

Wat je in mindere mate hier vind is verse groente. Postelein , verse andijvie , spitskool. etc etc.
Het is hier altij dmaar weer kiezen tussen worteleen witte of rode kool, lof en bloemkool.
pi_53814718
Volkoren brood.... Dat is iets wat hier nog erg in de kinderschoenen staat. Immers eet 99% van de Denen een rogge-brood variant die zo enorm zwaar is dat je echt moeite moet doen om het weg te kauwen.

In de grootste van de supermarkten hier vind je inmiddels een schap met aziatisch eten, en zowaar Go-Tan satetroep. Maar die is niet te vreten! Ik wil Conimex, net als Conimex kroepoek! Maar van de boemboes en de sajoers hebben ze nog niet gehoord.

Ontbijtkoek doet het goed bij mijn vriendin, die herkent het als 'honingkage' en vreet vervolgens een kwart pak op een dag op (nodeloos te vertellen wat er gebeurde met haar stoelgang... die werd wat stroever).

Alles wat frituur is kent men hier niet! Daarnaast zijn nootjes ook een nieuwigheid (en constant in de aanbieding aangezien niemand ze echt lekker vind (behalve Keksi )). Maar frikandellen, kroketten en een berehap ... neuh dat komt er niet in.

Stamppotten kent men hier ook niet echt, snert daarintegen wel die zelfs nog verdomde goed smaakt.
Danmark: more usefull every day!
  Moderator / Miss SHO dinsdag 9 oktober 2007 @ 15:13:30 #156
22592 crew  Ole
pi_53814913
-edit-

[ Bericht 92% gewijzigd door Ole op 09-10-2007 15:36:22 ]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 15:47:59 #157
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_53815599
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 12:47 schreef A-cooler het volgende:
Volgens mij zijn dat Marokkanen. Turken verkopen Döner
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_53860965
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 15:47 schreef maartena het volgende:

[..]

Volgens mij zijn dat Marokkanen. Turken verkopen Döner
Shoarma is toch Israelisch-Palestijns?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')