Ja, hier hadden ze ook autodrop liggen. Maar dat wordt niet door de Thai gekocht, maar door Nederlanders.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:50 schreef static het volgende:
In Egypte iig wel. Daar hebben ze zelfs Haribo bij de Carrefour.
Bij de Target verkopen ze Australische drop. Maar dat is hetzelfde als Nederlandse, geloof ik (nooit geprobeerd, heb er niet zo'n behoefte aan).quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:46 schreef tong80 het volgende:
Maar hoe zit het nou met drop. Kennen ze dat echt niet ?
Klopt. Boerenkool is Kale in het engels.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:38 schreef Gaoxing het volgende:
Volgens mij is het kale, wonderer.
Is het dan meestal witbrood of kennen ze geen kaas ?quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:55 schreef Ole het volgende:
Ik mis in het buitenland vaak een goede volkorenboterham met kaas.
Dat kennen ze hier (in de VS) totaal niet helaas. Ik maak mijn kroketten & bitterballen zelf en iedereen vind ze geweldig. Moet nog steeds een goed recept/methode vinden om frikadellen te maken. Heb al het halve internet afgezocht, maar nog steeds niet iets kunnen vinden dat werkt. Kaassoufle's zou ik ook wel een recept voor willen hebben trouwens.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:54 schreef tong80 het volgende:
En kroketten en frikandellen. Hoe zit het daar mee ?
Vanavond wel. En broodjes paling, en hutspot met gehaktballen, en heel veel Heinekenquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:54 schreef tong80 het volgende:
En kroketten en frikandellen. Hoe zit het daar mee ?
Gat in de markt dus.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:56 schreef MrCyber het volgende:
[..]
Dat kennen ze hier (in de VS) totaal niet helaas. Ik maak mijn kroketten & bitterballen zelf en iedereen vind ze geweldig.
Meestal witbrood (van die slappe sneetjes) en een soort van smeerkaas.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is het dan meestal witbrood of kennen ze geen kaas ?
Dat dacht Ratelband ook.quote:
Poffertjes idd.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:01 schreef static het volgende:
[..]
Dat dacht Ratelband ook.
Of waren dat poffertjes die hij aan de man probeerde te brengen in de US/Canada?
Ja zekers.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |