abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50392288
die is echt geweldig!
pi_50396282
Twee ambtenaren hebben middagpauze en maken een wandeling. Trapt een van die ambtenaren opeens een slak dood. Zegt die andere ambtenaar:'Waarom doe je dat nou?'. Zegt die ander:'Ach, dat kut beest liep me al de hele tijd voor m'n voeten'.
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
  Redactie Frontpage woensdag 13 juni 2007 @ 01:35:12 #203
145738 superworm
is erbij
pi_50396661
Call of Duty-humor: JAAA VERDAMMT DA SIND DIE FEINDEN AM FAHRRAD DIE AMERIKANEN FEIND WURDN GESCHOSSN!!! HIER EINE KADOO VOM DEM DEUTSCHEN ARMEEEEEE!!! (klabam!)
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  Redactie Frontpage woensdag 13 juni 2007 @ 01:37:13 #204
145738 superworm
is erbij
pi_50396700
Rollercoastertycoonhumor: (piepiepiep) Fiets-op-het-dak has broken down.
(piepiepiep) Fiets-op-het-dak has still not been fixed. Check where your mechanics are or consider hiring another mechanic.
(piepiepiep) Fiets-op-het-dak has crashed!
(piepiepiep) 30 people have died in an accident on Fiets-op-het-dak!
(piepiepiep) Your park has recieved an award for "Worst value park of the country"
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_50397358
dat jullie zelfs om de stomste kutgrappen ooit kunnen lachen
Dan zijn het toch geen stomme kutgrappen meer?
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_50398387
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 01:37 schreef superworm het volgende:
Rollercoastertycoonhumor: (piepiepiep) Fiets-op-het-dak has broken down.
(piepiepiep) Fiets-op-het-dak has still not been fixed. Check where your mechanics are or consider hiring another mechanic.
(piepiepiep) Fiets-op-het-dak has crashed!
(piepiepiep) 30 people have died in an accident on Fiets-op-het-dak!
(piepiepiep) Your park has recieved an award for "Worst value park of the country"
nog n leuke lollercoaster tycoon error:
Kan hier geen boom plaatsen , boom staat in de weg....
  woensdag 13 juni 2007 @ 09:27:06 #207
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_50400241
't is rood en vliegt door de klas
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_50401118
Op de open dag van de voetbalclub mag iedereen penalty schieten tegen Edwin van der Sar. Sjaakie van 8 jaar mag het ook proberen. Voordat hij gaat schieten, doet hij z'n muts onder een kraan tot dat die helemaal zeiknat is en doet hem weer op. Edwin kijkt hem raar aan maar zegt er niets van.

Sjaakie neemt de aanloop en schiet de bal recht in de kruising, onhoudbaar voor Edwin. Vervolgens stopt Sjaakie z'n muts weer onder de kraan, zet z'n muts weer op en knalt de 2e penalty onhoudbaar linksonder in het goal. Met de derde penalty gaat het precies zo, nu alleen onhoudbaar via de onderkant van de lat.

Edwin van der Sar is verbijsterd. Hij heeft die dag nog geen 3 goals achter elkaar gehad. Dus Edwin vraagt aan Sjaakie: "Hoe deed je dat nou"
"Nou, " zegt Sjaakie, "M'n vader zegt altijd, hoe natter de muts hoe makkelijker die erin gaat!!!"
pi_50410581
Ik wou laatst de auto van m'n buurvrouw lenen, ze zei, dat is prima maar er is wel een probleem mee, hij slaat steeds af. Ik zo, oh dat is lastig want ik moet rechtdoor.
pi_50412836
Het was rood en had potentie, maar nu is het bruin en deaud?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Komt een Belg in een winkel en zegt:"Awel mag ik unne brood?"
Zegt de winkelbediende: "Natuurlijk, u bent zeker een Belg?"
"Ja," zegt de Belg "hoe weet u dat?"
"Dat hoor ik aan uw accent." zegt de winkelbediende.
De volgende dag is de Belg weer in de winkel: "Mag ik unne krentebol?"
Zegt de winkelbediende: "Aan uw accent te horen bent u een Belg."
De Belg begint het te vervelen en doet een cursus Nederlands. Hij weer naar de winkel en zegt heel erg netjes: "Mag ik een heel gesneden wit van u?"
Maar toch raadt de winkelbediende meteen dat het een Belg is. "Maar dat kun je toch niet horen!"
"Nee," zegt de winkelbediende "maar u bent hier bij de slager."
  woensdag 13 juni 2007 @ 17:00:43 #211
107531 Dark_Prince
Xbox360 Tag: xDarkPrince
pi_50416069
net op de radio:

Waarom heeft god de winkelwagen gemaakt?
SPOILER
pi_50437531
pi_50440344
Waarom kaartten de Beatles niet?
Paul Mckaartni.

Wat krijg je als je maxima en Beatrix kruist?
Een maximale bh!

Waarom heeft pamela Anderson geen horloge om?
antwoord: ze heeft tiet zat

Waarom heeft Ruud Gullit zoveel kinderen?
Omdat hij een gul lid heeft.
  donderdag 14 juni 2007 @ 16:47:21 #214
163862 LaZZ_NL
Marbella!!
pi_50455454
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 18:51 schreef RacerDKB het volgende:
Komt er een vrouw bij de bibliotheek
Zegt ze: ''IK WIL GRAAG 2 FRIKADELLEN EN 3 PATAT''
Bibliotheekkut: ''Mevrouw, dit is een bibliotheek ''
Vrouw:''Ik wil graag 2 frikadellen en 3 patat''
Die stond in de Donald Duck alleen dan kwam Goofy binnen...
pi_50457379
hoe kun je zien dat een man een kleintje heeft ??????
SPOILER
tief toch op anders tief ik je door een bushokje. :P :P :P :D
pi_50457924
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 09:27 schreef Apfel. het volgende:
't is rood en vliegt door de klas
SPOILER
pi_50458862
Toen de laatste dochter van Wim-Lex en Maxima was geboren en de kroonprins zei: we gingen voor de tripple A-rating...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2007 18:24:17 ]
  donderdag 14 juni 2007 @ 18:51:53 #218
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_50459683
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 20:09 schreef donroyco het volgende:
[afbeelding]
omg
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  donderdag 14 juni 2007 @ 19:02:18 #219
179637 J.Grisham
Nothing fails like success.
pi_50459985
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 01:15 schreef SpiekerJozef het volgende:
Twee ambtenaren hebben middagpauze en maken een wandeling. Trapt een van die ambtenaren opeens een slak dood. Zegt die andere ambtenaar:'Waarom doe je dat nou?'. Zegt die ander:'Ach, dat kut beest liep me al de hele tijd voor m'n voeten'.
(ik moest zelfs 3 seconden nadenken voordat er een ging branden)

An education isn't how much you have committed to memory, or even how much you know. It's being able to differentiate between what you do know and what you don't.
  donderdag 14 juni 2007 @ 19:05:15 #220
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_50460101
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 14:34 schreef TheIceWarrior het volgende:
Ik wou laatst de auto van m'n buurvrouw lenen, ze zei, dat is prima maar er is wel een probleem mee, hij slaat steeds af. Ik zo, oh dat is lastig want ik moet rechtdoor.
Herman Finkers
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_50462355
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 09:58 schreef bianca_1974 het volgende:
Op de open dag van de voetbalclub mag iedereen penalty schieten tegen Edwin van der Sar. Sjaakie van 8 jaar mag het ook proberen. Voordat hij gaat schieten, doet hij z'n muts onder een kraan tot dat die helemaal zeiknat is en doet hem weer op. Edwin kijkt hem raar aan maar zegt er niets van.

Sjaakie neemt de aanloop en schiet de bal recht in de kruising, onhoudbaar voor Edwin. Vervolgens stopt Sjaakie z'n muts weer onder de kraan, zet z'n muts weer op en knalt de 2e penalty onhoudbaar linksonder in het goal. Met de derde penalty gaat het precies zo, nu alleen onhoudbaar via de onderkant van de lat.

Edwin van der Sar is verbijsterd. Hij heeft die dag nog geen 3 goals achter elkaar gehad. Dus Edwin vraagt aan Sjaakie: "Hoe deed je dat nou"
"Nou, " zegt Sjaakie, "M'n vader zegt altijd, hoe natter de muts hoe makkelijker die erin gaat!!!"
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_50475715
Pa komt net van onder de douche vandaan, als ineens zijn kinderen hem zien.
"Maar pa, wat heb je daar tussen je benen?", vragen ze geschrokken.
"O, dat is een vogeltje."
"Maar wat hangt daar dan onder?"
"Dat zijn natuurlijk zijn eieren."
"Maar wat zit daar dan omheen?"
"Dat is zijn nestje."
De kinderen zijn tevreden en pa is blij met de mooie oplossing. De volgende morgen wordt hij wakker in het ziekenhuis met een gigantische pijn in zijn kruis! Als hij opkijkt, ziet hij zijn gezin om hem heen staan. "Wat is er gebeurd?" vraagt hij.
Waarop één van de kinderen antwoordt: "We wilden met je vogeltje spelen, maar die begon te spugen, dus hebben we hem de nek omgedraaid, zijn eieren kapot getrapt en zijn nest in de fik gestoken."
pi_50476549
beetje gezocht
pi_50477353
Staat een koe in een weiland, vliegt er een duif over.
Duif: "Roekoe"
Koe: "Roeduif"

pi_50477452
Komt een man bij de dokter, zegt die dokter:
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')