nog n leuke lollercoaster tycoon error:quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:37 schreef superworm het volgende:
Rollercoastertycoonhumor: (piepiepiep) Fiets-op-het-dak has broken down.
(piepiepiep) Fiets-op-het-dak has still not been fixed. Check where your mechanics are or consider hiring another mechanic.
(piepiepiep) Fiets-op-het-dak has crashed!
(piepiepiep) 30 people have died in an accident on Fiets-op-het-dak!
(piepiepiep) Your park has recieved an award for "Worst value park of the country"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt een Belg in een winkel en zegt:"Awel mag ik unne brood?"
Zegt de winkelbediende: "Natuurlijk, u bent zeker een Belg?"
"Ja," zegt de Belg "hoe weet u dat?"
"Dat hoor ik aan uw accent." zegt de winkelbediende.
De volgende dag is de Belg weer in de winkel: "Mag ik unne krentebol?"
Zegt de winkelbediende: "Aan uw accent te horen bent u een Belg."
De Belg begint het te vervelen en doet een cursus Nederlands. Hij weer naar de winkel en zegt heel erg netjes: "Mag ik een heel gesneden wit van u?"
Maar toch raadt de winkelbediende meteen dat het een Belg is. "Maar dat kun je toch niet horen!"
"Nee," zegt de winkelbediende "maar u bent hier bij de slager."
Die stond in de Donald Duck alleen dan kwam Goofy binnen...quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:51 schreef RacerDKB het volgende:
Komt er een vrouw bij de bibliotheek
Zegt ze: ''IK WIL GRAAG 2 FRIKADELLEN EN 3 PATAT''
Bibliotheekkut: ''Mevrouw, dit is een bibliotheek''
Vrouw:''Ik wil graag 2 frikadellen en 3 patat''
![]()
![]()
tief toch op anders tief ik je door een bushokje. :P :P :P :D
quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:27 schreef Apfel. het volgende:
't is rood en vliegt door de klasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
omgquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:15 schreef SpiekerJozef het volgende:
Twee ambtenaren hebben middagpauze en maken een wandeling. Trapt een van die ambtenaren opeens een slak dood. Zegt die andere ambtenaar:'Waarom doe je dat nou?'. Zegt die ander:'Ach, dat kut beest liep me al de hele tijd voor m'n voeten'.
Herman Finkersquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:34 schreef TheIceWarrior het volgende:
Ik wou laatst de auto van m'n buurvrouw lenen, ze zei, dat is prima maar er is wel een probleem mee, hij slaat steeds af. Ik zo, oh dat is lastig want ik moet rechtdoor.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:58 schreef bianca_1974 het volgende:
Op de open dag van de voetbalclub mag iedereen penalty schieten tegen Edwin van der Sar. Sjaakie van 8 jaar mag het ook proberen. Voordat hij gaat schieten, doet hij z'n muts onder een kraan tot dat die helemaal zeiknat is en doet hem weer op. Edwin kijkt hem raar aan maar zegt er niets van.
Sjaakie neemt de aanloop en schiet de bal recht in de kruising, onhoudbaar voor Edwin. Vervolgens stopt Sjaakie z'n muts weer onder de kraan, zet z'n muts weer op en knalt de 2e penalty onhoudbaar linksonder in het goal. Met de derde penalty gaat het precies zo, nu alleen onhoudbaar via de onderkant van de lat.
Edwin van der Sar is verbijsterd. Hij heeft die dag nog geen 3 goals achter elkaar gehad. Dus Edwin vraagt aan Sjaakie: "Hoe deed je dat nou"
"Nou, " zegt Sjaakie, "M'n vader zegt altijd, hoe natter de muts hoe makkelijker die erin gaat!!!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |