quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:15 schreef L.Denninger het volgende:
'n Vragmotorbestuur se vragmotor sit vas onder 'n lae oorbrug. 'n Verbyganger vra 'n onnosel vraag: 'Sit jy vas?' 'Nee,' antwoord die vragmotorbestuurder, 'Ek gaan die brug afgelewer en my petrol het opgeraak.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kallie en Mike kry werk as drywers vir 'n groot vervoerfirma, en op hulle eerste groot kontrak kry hulle al probleme. 'n Bordjie voor 'n brug sê 'maksimum 2 meter', en hulle vragmotor is twee en 'n half meter hoog. 'So, Mike,' vra Kallie. 'Wat doen ons nou?' Mike kyk rond en sê: 'Maklik. Ek sal die lorrie deurvat, kyk jy net dat die polisie ons nie sien nie.'quote:
Maaikuul-humor: Via een hendig sjieke slip de brommer op het dak lanceren.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:20 schreef L.Denninger het volgende:
Ik dacht aan: Een rolstoel op het dak gooienquote:Gehandicapten humor: Een fiets niet op het dak kunnen gooien...
dude, die staat er bijquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:29 schreef Thrackan het volgende:
Fok! humor: Een fiets op het dak painten
Programmeurshumor: SET fiets.location = "Dak"
[..]
Ik dacht aan: Een rolstoel op het dak gooien
Ja dan had ik heel die lijst moeten doorfietsenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:40 schreef donroyco het volgende:
Wat krijg je als je 'een glas water' omdraait?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |