Het is gewoon niet gelukt, punt. Als iemand suggesties heeft post of PM naar TS, anders sterft dit topic een stille doodquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:54 schreef RoaRRR het volgende:
Al bijna een maand bezig en nog niet gelezen dat ding ???
wilde hij eerst niet, maar het lijkt me wel tijd om intussen te doen..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:18 schreef ImTheBase het volgende:
Is het ook niet gelukt om gewoon een image te maken van de hele schijf, gewoon iedere byte uitlezen dus en in een imagefile plaatsen? Want dan kunnen er meer mensen naar gaan kijken
spijker/kopquote:Op woensdag 5 december 2007 18:36 schreef Isdatzo het volgende:
Idd, ben benieuwd..
wss ligt ie in een kast te verstoffen ofzo
Stuur hem naar tweakersquote:Op woensdag 5 december 2007 20:35 schreef Het_Biertje het volgende:
jazeker!
disk ligt hier nog steeds maar ik kan deze met de beste wil van de wereld niet lezen.![]()
![]()
Kopietje op internet zettenquote:Op woensdag 5 december 2007 20:35 schreef Het_Biertje het volgende:
jazeker!
disk ligt hier nog steeds maar ik kan deze met de beste wil van de wereld niet lezen. [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
lol pallets sorteren op level 3....quote:Op woensdag 5 december 2007 23:19 schreef SolidArt het volgende:
lol, level drie rapport.
dat kan elk bedrijf zijn,
bevindingen betreft level 3 support.
bevindingen betreft level 3 sorteer afdeling
bevindingen betreft level 3 statistieken onderzoeken
en welk modern bedrijf gebruikt die oude media nog.
En Als hij heen disk lezer heeft, Kut limboquote:Op donderdag 6 december 2007 00:06 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Hij kan toch de data met beveiliging kopiëren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |